Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2009 13:51 - Нова работа урааааааа!!!
Автор: smani Категория: Други   
Прочетен: 2496 Коментари: 10 Гласове:
0



Намерих си нова работа в блога. Доволен съм има много положителни страни. Работното време сам си го определям отиват има няма 8/9 часа, нямам началници, седя си пред компютъра в приятна домашна обстановка, пийвам си любимото ми три в едно с парченца шоколад от време на време – супер. А и работата не е трудоемка. Общо взето задълженията са ми да правя по едно /не е лошо две материалчета на ден/, които да публикувам. Нали с тях да се представя. Спомням си какво ми каза едно старо куче като започнах работа. Първо трябвало да се представя кой съм, да видя с кого ще си другарувам и след това мога да имам и някакви претенции. Но аз в интерес на истината нямам никакви претенции. Да си довърша мисълта за задълженията – когато има коментари по моя публикация трябва учтиво да отговарям на коментарите на другарчетата си. Освен това чета постингите на останалите /ама ги чета не само в началото и края/ чета ги внимателно и коментирам изчерпателно като внимавам да не обидя някое свое другарче с коментарите си, след което надлежно гласувам там отстрани „гласувай за този блог”, така да се каже отчитам се както си му е редът. Друго, ами да трябва активно да участвам в някоя групичка или компанийка; все пак не може соло, а и социализацията е перманентен процес /еее последното как го казах само/. Понякога ми пращат лични съобщения разбирам по това че започва да свети в зелено онова горе и аз много се радвам, защото това си е пак част от социализацията. Естествено любезно и изчерпателно отговарям на всяко запитване или поздрав, които обикновено са от мойте хора /групичката имам в предвид/. Сега се сещам, колежка ми каза, че така сме постигали консенсус /с коментарите и личните съобщения/. И още как - аз съм консенсус от където и да ме погледнеш. Сега да си призная има си и някои да не казвам лоши, но негативни страни работата /както всяка работа/, но са много малко. Например от дългото стоене пред компютъра малко се схващам и след това трудно правя първите пет/шест крачки, малко и очичките ми се натоварват от четенето – за това си взех очила да смекчават негативното въздействие на монитора върху красивите ми очи. Аз така се и снимах за профила с очилата за максимална достоверност. Абе общо взето съм много доволен от работата. Не е като да тъпееш в някоя администрация или да си офис кибик в тъпънарска фирмичка и да се пулиш цял ден пред компютъра, симулирайки работа. Някои ще кажат да ама работа за мъже има в строителството, по складовете и др. подобни места. Мерси от такава мъжка работа след две/три готини мъжка работа започваш да разбираш, че вече май, май не си много мъж. Кой какво ще да ми говори но новата работа ми харесва и съм много доволен. В това време, в което живеем - трудно се намира работа, а да си намериш такава, която да ти харесва е едно на хиляда. Това е кефя се много!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sisithebest - честито :)
18.03.2009 14:28
дано ти хареса :)
цитирай
2. smani - sisithebest
18.03.2009 14:34
Благодарско
цитирай
3. krotalka - Още един шегаджия в блога.
18.03.2009 14:35
Още един шегаджия в блога.
цитирай
4. smani - krotalka
18.03.2009 14:38
Изби ме и мен на такива постинги.
цитирай
5. krotalka - Внимавай,
18.03.2009 14:49
че някой ще го вземат на сериозно и тогава яка ти душа...
цитирай
6. smani - krotalka
18.03.2009 15:07
Ай стьга бе! Няма да са дам.
цитирай
7. ecoagent - :)
19.03.2009 18:28
как е заплащането :P
How much $$$ ?
цитирай
8. eleonoraknyazheva - Буенос в Айтос.;)
19.03.2009 19:04
Как си, добро другарче?;)
Блазе ти, че ти свети " в зелено".
:)))
цитирай
9. smani - ecoagent
19.03.2009 19:44
Е нали това трябваше да не се коментира.
цитирай
10. smani - eleonoraknyazheva
19.03.2009 19:45
Здравей добро другарче!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1663206
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930