Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 19:00 - Влюбен съм в теб и ти го знаеш!
Автор: smani Категория: Други   
Прочетен: 6147 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 23.03.2009 20:13


Много ми харесва музиката, сега като че ли започнах да обръщам и необходимото внимание на текстовете. Доста съдържателни ми изглеждат. Чудя се, за да напишеш толкова хубаво нещо, изпълнено с много емоций дали трябва да го преживееш или просто имаш таланта да пишеш красиви неща. В предишните постинги публикувах няколко прекрасни текста, които не изразяват в никакъв случай душевните ми преживявания, а просто много ми харесват. Не ги отправям като послания или отговор за някой, нито изразяват мои емоционални нагласи само ги споделям с вас. Както казах стоя си пред компютъра пийвам си любимото ми три в едно, хапвам си парченца шоколад и слушам готина музика. Не е възможно блогър да се влюби в блогърка, защото просто не я познава. Да. Чете нейните мисли, което никак не е малко, но ми се струва недостатъчно чак пък за влюбване да се говори. Като няма влюбване няма и разлюбване, няма негативни мисли и душевни терзания. Всичко е виртуално прекрасно и забавно. Блогът е за забавление, като изключим категория политика – е това вече е тежка категория. Бил съм свидетел на изчерпателен интелектуален двубой между коментиращи и накрая започнах основателно да си мисля кое е по-добро тук – моята публикация или коментарите към нея. Сега, не съм сигурен дали това, което написах е абсолютната истина, на кой му пука и без друго такава категория „абсолютна истина” съществува само във философията. Но можете ли да си представите, че текста, който следва е написан от мъж?

Когато в очите ти погледна,
виждам само сдържана любов.
Усещам същото, любима моя
и когато те прегръщам.
Нищо не е вечно и двамата със теб
знаем, че сърцата се променят изведнъж.
И е трудно да държиш огъня на свещ
в хладен ноемврийски дъжд.
Дълго двамата живяхме с това,
опитвайки се мъката да спрем.
Любовниците, както идват, така си и отиват.
И никой не е сигурен кой точно си е тръгнал днес.
Ако време имахме да го запазим в себе си,
бих бил по-спокоен, знаейки,
че си изцяло моя.
Ако да ме обичаш още искаш,
тогава, скъпа, не се сдържай.
Или накрая пак ще крача
в студения ноемврийски дъжд.
Нуждаеш ли се от време за самата теб,
да бъдеш напълно сама?
От време всеки има нужда
да остава сам.
Когато страховете ти отминат,
остават сенките
И знам, че можеш пак да ме обичаш,
когато няма кой друг да обвиниш.
И нека не те плаши мракът.
Все още можем да открием път.
Нищо не е вечно.
Дори и този ноемрийски дъжд.
Не мислиш ли, че имаш нужда от някого?
Повярвай – всеки има и, скъпа
единствената ти не си.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristam - Непременно
23.03.2009 19:13
запази тази своя влюбеност! Или си я измисли, ако липсва все пак. Абе ти добре си го казал :)))
цитирай
2. smani - hristam
23.03.2009 19:44
Истината е някъде по средата.
цитирай
3. hristam - Виж сега...
23.03.2009 19:53
как да ти кажа...По средата обикновено е нещо друго, и то не винаги е истината ;))))
цитирай
4. smani - hristam
23.03.2009 20:05
Добре да бъде виртуалната любов. Дай боже и реалната - много е хубаво.
цитирай
5. анонимен - ne vqrvam vav virtualnata lubov. . . ...
23.03.2009 22:38
ne vqrvam vav virtualnata lubov....obiknovenno si sazdavam vse obrazi , koito na praktika nesa6testvuvat...realnostta prosto e vinagi po druga
цитирай
6. smani - анонимен
24.03.2009 19:54
Съгласен съм, създаваш си едно положително впечатление за един човек, а той излиза обикновен боклук!
цитирай
7. ecoagent - bokluk
26.03.2009 01:02
ne e neobhodimo da izleze bokluk - prosto moje da e ne6to razli4no, a razli4noto 4esto ni pla6i :P
цитирай
8. smani - ecoagent
26.03.2009 07:33
Сигурно е така.
цитирай
9. blueskies - внимавай за пресечната точка виртуално - реално!
29.03.2009 13:39
особено ако става въпрос за някого, когото познаваш отдавна в реалността, а после срещнеш в интернет! не се влюбвай във виртуалния й образ!
цитирай
10. smani - blueskies
29.03.2009 13:57
Влюбване и виртуално са сложни въпроси. Не съм много сигурен в тези води.
цитирай
11. blueskies - а в кои?
29.03.2009 14:51
ти въобще влюбен ли си? или го написа просто така? или...
няма значение! направи така тя да разбере за този блог. но пак не е етично! внимавай да не я изплашиш и да не я накараш да се съмнява! няма по-ужасно нещо от съмненията -
-той наистина ли?
- не, това не може да е вярно!
- не мога да си мисля такива глупости! не става въпрос за мен!
цитирай
12. blueskies - мога да продължа до безкрайност
29.03.2009 14:54
защото такъв е живота! има хора и хора! едни примират от любови, други вътрешно тихо страдат, трети напълно отричат някой някога да се влюби в тях!
цитирай
13. smani - blueskies
29.03.2009 16:41
Наистина е така!
цитирай
14. blueskies - нищо не ми казваш!
29.03.2009 19:11
все пак тя знае ли за блога? и въобще влюбен ли си в реален човек? или всичко е интернет романс? и каква реакция очакваш, ако нищо неподозиращото момиче случайно се натъкне на блога ти? аз поне ще остана напълно втрещена, после ще си кажа "не, не става въпрос за мен!". ами въпросите - не ми е позволено да знам отговорите! и още - ще му забраня да се влюбва в мен, защото никой не се влюбва в мен по правило!
цитирай
15. smani - blueskies
29.03.2009 20:03
blueskies признавам ти си много забавна и ме развесели. Ама защо никой да не се влюбва в теб по правило?
цитирай
16. blueskies - амиииииииии
29.03.2009 20:53
защото е забранено! един вид забранена любов! :P аз забранявам! макар че ще бъде забавно някой да прескочи дуварите на замъка и да стигне до Кулата!
цитирай
17. smani - blueskies
29.03.2009 21:17
Със сигурност ще трябва да го заслужи, обаче. Еееее много ме кефиш!!!
цитирай
18. blueskies - пак ме объркваш
29.03.2009 23:09
наистина много ме объркваш!
иначе аз съм класически случай на бегълка! за да ме улови някой трябва да приложи ловки тактики на ловец! и първо трябва да ме опознае, да разбере границите на позволеното и забраненото! защото при мен има няколко забранени зони, и който си позволи да ги прекрачи и ме нарани, трябва да забрави за мен! защото автоматично преминавам към самозащита и атака!
цитирай
19. aniarsen - Mislq
31.03.2009 20:56
4e e prekrasno!
цитирай
20. smani - aniarsen
02.04.2009 18:46
Мисля, че е много много любовно!!!
цитирай
21. анонимен - а аз мисля...
05.04.2009 18:11
че е много красиво
и приятно :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1659347
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031