Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 20:08 - Водното чудовище
Автор: smani Категория: Други   
Прочетен: 1494 Коментари: 10 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един японски император решил да посети съседен остров, който бил под негова власт. Той се качил на един от корабите си и отплавал в открито море. Малко след като се отдалечил от брега, пред носа на кораба изскочило водно чудовище. Изплашен от внезапната поява на гигантската риба, императорът наредил незабавно връщане обратно. След месец отново поел същия път, но чудовището отново му препречило пътя. Случката се повтаряла с години, докато накрая императорът се отказал от пътешествието си.
Когато веднъж по време на лов преследвал едно яре по течението на реката, видял зад себе си голям водовъртеж. Това било морското чудовище, дошло да го преследва и по реката. Императорът се отправил в обратна посока, но чудовището не го оставило да се отдалечи. Накрая заседнал на един планински склон.
- Е добре, убий ме – казал той на звяра. – Ти спечели! Досега успявах да ти избягам, но този път…
- Ваше Величество, най-сетне Ви настигнах – приятелски му казало чудовището – Вие можете да се похвалите, че ми създадохте затруднения. От години тичам след Вас, за да Ви предам перлата на щастието…


Един добре изглеждащ господин седи насаме с единствената пътничка в купе на влака Париж – Лион. Изведнъж човекът става, отваря прозореца, развързва една торбичка от колана си и изхвърля щипка прах във въздуха. След това затваря прозореца и сяда с доволен вид.
На всеки половин час той повтаря странното действие пред учудения поглед на своята спътничка. След четвъртия път любопитството на жената не издържа повече:
- Господине, извинете ме за недискретността, но бихте ли ми обяснили какъв е този прах, който хвърляте?
- О, това ли? Това е препарат против слонове.
Жената е изумена.
- Но, вижте – ние се намираме между Париж и Лион! По тези места няма слонове!
Мъжът я поглежда победоносно:
- Значи препаратът ми е ефикасен, нали?


Един махараджа непрекъснато обсъждал необходимостта от образование. Той отишъл при известен мъдрец, за да му поиска съвет:
- Ти си учен човек – имам нужда да ми изясниш каква е ползата от доброто образование.
- Ще ти я покажа, ако ми повериш сина си за 20 години.
Махараджата така и направил. След 20 години се върнал при мъдреца, нетърпелив да узнае какво е станало с момчето. Учителят плеснал с ръце. Един от учениците изкарал количка с умствено недоразвит човек в нея, неспособен да произнесе нещо свързано.
- К-р-р, к-р-р – произнесъл той между две гримаси.
- Но какво е това? Попитал развълнуван махараджата.
- Ето доказателството, че доброто образование е основното. Синът ти беше затворен сам в стая през тези 20 години. Ето резултатът.
Махараджата разтворил широко очи:
- А какво означава този звук, който произнесе?
- Това ли?... То е скърцането на вратата на стаята му, когато му е носена храна.




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kass - Стани,
16.07.2009 20:31
какъв е този мъдрец, какво му е виновно детето...не можа ли да затвори махараджата там...
цитирай
2. smani - kass
16.07.2009 21:00
Каси какво да ти кажа, това е направо извратена работа.
цитирай
3. mariani - :)
16.07.2009 21:01
Първата история обаче много поучителна - чудовищата не винаги са това, което са ;)
цитирай
4. smani - mariani
16.07.2009 21:07
Или те са плод на нашето въображение. ;)
цитирай
5. gratcia - Изумяваш ме.....:)))
16.07.2009 22:03
Изумяваш ме.....:)))
цитирай
6. smani - gratcia
17.07.2009 08:29
А някой отново ще бъде на линия като че ли. :)
цитирай
7. gratcia - smani
17.07.2009 08:45
Като че ли...някои трудно се отказваме..да не кажа,че не се и предаваме :))))
цитирай
8. smani - gratcia
17.07.2009 08:52
Поздравления за това! :)))
цитирай
9. djgator - Стани
17.07.2009 10:50
Обичам мъдростите, понеже аз самият съм един млад мъдрец :)) Тибетска ми работа..
цитирай
10. smani - Веско,
17.07.2009 11:03
е да знам това и не само аз. Само един съвет - не пренебрегвай младостта за сметка на мъдростта.
За мъдрост има време..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1664548
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930