Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2010 14:15 - Не пипайте торент сайтовете
Автор: smani Категория: Други   
Прочетен: 4182 Коментари: 18 Гласове:
12

Последна промяна: 28.04.2010 16:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пак се заговори за така наречената интелектуална собственост . Какво толкова и е интелектуалното и толкова собственото. Нали нещото е направено с цел споделяне. Бяха се успокоили нещата в тая насока и ето нова тема за дискусия в инфо пространството, държавните институции и др. всякакви измислени организации, които се обаждат, ей така да отчитат дейност. Вижте сега другарки и другари – не пипайте торент сайтовете. Това е най-малкият проблем на държавата, ако въобще е проблем. Но ако ги пипнете, в смисъл да ги няма това наистина ще е проблем. Всеки тегли музика и филми, защото има нужда от това, ако няма възможност да отиде на кино или да си купи CD, DVD и др. блу рей дрън, дрън работи, просто си сваля нещата от интернет. Ние тук сме няколко милиона потребители и едва ли ощетяваме дебелогъзите богаташи от  Холивуууууд и неговите покрайнини. Вече нещата от твърде интелектуалната собственост се разпространяват не само на твърди носители и връщане назад няма. Би трябвало да сте се примирили с факта - интернет, компютър, хард диск, памет и т.н. и да не пискате циклично във времето. В интерес на истината ако не бяха торент възможностите изобщо нямаше да гледам „Аватар”, „Войната е опиат” и др. боклуци, защото нямам време да ходя на кино, не ми се и ходи и не знам дали няма да ми писне посредата на прожекцията и да си хвана пътя. Добре, сега Аватарче-то не е лошо като идея и изпълнение, но „Войната е опиат” е поредния дебилен филм, който не заслужаваше Оскар за 2010г. „Няма място за стари кучета” /Оскар за 2008г./ също е толкова меланхоличен, с елементи на лудост и песимизъм до дупка. Въобще ако го нямаше „Беднякът милионер” /Оскар за 2009г./ щях да кажа, че качествените филми са свършили и Оскари се раздават само на тъпи и отчайващи, флегматично-песимистични филми. На американците бих им препоръчал да си правят „Смъртоносно оръжие” и „Умирай трудно” /най-готините екшън филми, които съм гледал/, а хубавите филми /като за Оскар/ да оставят други да ги правят. Например българския филм  „The World Is Big And Salvation Lurks Around The Corner” е доста впечатляващ и би му прилягал един Оскар, но нали сме малка страна и т.н. И изобщо като не искам да ходя на кино и да стоя като идиот три часа в тъмното и после да изляза, незнаейки къде съм и по каква работа съм, защо ще ми забраняват да си правя домашно кино. А пък да не говорим и за новото 3D кино. Представяте ли си три часа и половина три Д-е, е после си направо 3Д нокаут. Много се отклоних от темата. Та запитаха и български творци, чувстват ли се ощетени от свободното теглене на филми и музика в интернет. Познайте – ощетени са. Викито от „Мастило” сподели, че се чувства ощетена и трябвало да се направи НЕЩО. Е какво нещо бе Вики, та нали и ти теглиш музичка и филмчета от торент сайтовете – сигурен съм в това. И нека да си го кажем, както си е – а бе Вики, мики, кики; кой, кой, кой, кой /и аз като Костов/ ще тегли твоя интелектуална собственост в интернет, че аз изобщо това, което предлагаш ти и твоето „Мастило” няма да го погледна и не само аз, а и още 99.999999999999% от потребителите в интернет. При положение, че има качена цялата Световна рок музика до този момент плюс поп и денс от UK и Съединените братски американски щати.Кой, кой, кой ще ощетява точно теб, за да пискаш и ти като настъпено коте. Искрено и лично се надявам темата за Интернет и „кражбата” на интелектуална собственост да премине леко и ефирно в пространството и да няма негативни ефекти върху една шепа потребители разположени някъде на Балканите. Лишихте ни от едно, от малкото удоволствия – пушенето на цигарки /петарка за кутия/, милиони пушачи се лутат из улиците със силен световъртеж от цените на цигарките и липсата на никотин в кръвта. Това е стрес, да сериозен стрес за пушача. 2010г. сме и да търсим тютюн за цигари, машинки за пълнене и празни цигари с филтър, за да си задоволяваме нуждите от никотин, катран и др. отрови в кръвта е смешно. Какво причинихте на пушачите, давате ли си сметка? Пак се отклоних от темата. Всъщност нещата са свързани – по-голямата част от меломани, киномани и др. мани, мани са също така и пушачи. Ограничихте ни пушаческото удоволствие, недейте да ни отнемате и виртуалното удоволствие от музика и кино – много ще ни дойде. И защо трябва да излизаме на улицата за глупости….




Тагове:   торент,


Гласувай:
12



1. xxxx - Smani-мани :) смея ти се, готско така..
28.04.2010 14:28
добре, че са п р е м и е р и т е, нали, та да се избие някой и друг лев от стотинката.. оф, пардон, исках да кажа някоя друга стотинка от лева, ъъъ все тая, избиване му е майката (на рибата) хъхъхъ..
Има романтика в пиратството, въпреки че красотата й е скрита в миналото на годините, а днес пиратите са не само черни, ами и ни мъ кефят хъхъхъ
имашШшш :)))))))))) ама т`ва, че ни мъ кефят не значи, че не бъркам в съндъка със златото хъхъхъхъ
цитирай
2. rpatel - Пак ли писнаха срещу торентите? ...
28.04.2010 14:33
Пак ли писнаха срещу торентите? Ужас! Че ако не са те аз направо ще се гръмна. От къде пари, че да ходя на кино. Освен това понякога решавам, че ми се гледа някой любим филм, които от години не се върти по кината. Е, тогава какво правим? Видеотеки няма, DVD-тата са скъпи, пък и на пазаря не винаги има всичко. А и струва ли си да дам пари за DVD при положение, че ще го изгледам този филм само веднъж. И кого ощетявам аз? Милярдерите в Холивуд? Пука им на тях, че някаква мърла като мен един път е изгледала филма им без да си плати!
цитирай
3. smani - xxxx :)
28.04.2010 14:36
Смях, смях ама аз съм със завъртян свят в главата де. То от вчера до тоз момент го карам на четири джигарки и съм малко Войната е опиат, без войната де.
Само злато остана хо, хо, хо!
цитирай
4. smani - rpatel
28.04.2010 14:40
Снощи стартираха пискането новинарчетата по бтв, заедно с Викито, мастиленото. А МВР министъра и неправителствени организации мъдруват как да заставят интернет доставчиците да ограничават абонатите си да теглят филми и музика. Готиното е, че доставчиците не искат и да чуят за такъв натиск върху собствените си клиенти.
цитирай
5. xxxx - до второто от лафа на Smani-мани хъхъ (първо няма)
28.04.2010 14:44
..завъртян свят викаш, а, ( та направо крещиш), в главата яко опията ти съ върти
Ай ни ми отговаряй, че ши взема да се надрусам от смешното, което погледа ми готско чете :p
пп: и още от нещото хъхъ, четири, Ч Е Т И Р И, кой ти ги дава?!!!! дай `си дръпна и аз малко де, ни ми съ скръндзи, ами ай спри да пушиш и ни мъ дразни хъхъ :)))))
цитирай
6. panazea - Смани,целта им е да ни наблюдават и ограничават!
28.04.2010 17:58
Полицейщина! И аз гледах един филм , но много ми дреме , мога и да не го гледам!
Въпросът е принципен!
Кой иска да ни ограничи ? Кому пречим?
Да , да , на другарите! Много се разшавахме и сега те не могат да ни наблюдават както едно време и им е МЪКА! Ето там ги стяга чипикът!
А ние ще държим докрай за свободата си !
Защото само ВИРТУАЛЪТ ни остана!
Те обсебиха РЕАЛЪТ! Сега им се свиди , че в една област можем да сме свободни!
Ех, жалки дебили! И въздухът , който дишаме , ви се свиди!
НО ИДЕ ВИДОВ ДЕН!
цитирай
7. smani - panazea :)
28.04.2010 18:41
Колкото повече им позволяваме, толкова повече ще ни ограничават. Само едно сравнение - гърците са на едно от челните места в Европа по тютюнопушене сред населението. Представи си сега, ако на същите тия гърци, обаче с нашите доходи им вдигнат така жестоко цените на цигарите, както при нас. Направо не ми се мисли как ще подивеят и какво ще става по улиците..
цитирай
8. solbergbg - Пълни глупости кой нормален слуша ...
29.04.2010 02:07
Пълни глупости кой нормален слуша група "Мастило" ......и не е това начина за борба с пиратството.Защото аз никога няма да дам 80лв или 120лв за оригинална игра за България тези цени са просто абсурдни. А относно музиката никой не им е виновен на българските изпълнители,че са безхаберни и нямат и капка идейност или талант в тях ( говоря за новото поколение изпълнители като Графа и тем подобни излагации) и вече ако няма торент сайтове то тяхните албуми ще се продават пффффф да бе сякаш някой ще си даде пари да слуша как цвили Мария Илиева или някой друг псевдо певец
цитирай
9. smani - solbergbg
29.04.2010 08:55
Да това е най-смешното, смятат, че едва ли не някой ще си купи тяхно CD, е може би роднините...
цитирай
10. vmir - Първо - пиратските набези върху доходите,
29.04.2010 11:16
и само при достатъчен успех, след това нас.
цитирай
11. smani - vmir
29.04.2010 11:42
В стил да оглозгаме кокала до края. :)
цитирай
12. mikino - За авторските права и интелекту...
29.04.2010 11:58
За авторските права и интелектуалната собственост, ок съгласна съм, но защо трябва да ограничават хората по този начин? Не всеки има възможност да даде 6 кинта за кино или 20лв. за оригинален диск! Какво толкова? Тези хора са ужасно тъпи! Защото по-този начин, правейки платени музика, кино и т.н. сами ще си резнат клона и никой няма да им слуша песните и да им гледа филмите или ще се намери начин да се краде, под друга форма /българина знае 2 и 200/.
Да не говорим, че у нас цените на дисковете са безбожно високи, а в нормалните държави, всеки може да си го позволи, без да тежи на бюджета му.
Изкараха България №1 в класацията за пирати, а не се питат защо е така?
цитирай
13. smani - mikino
29.04.2010 12:04
Именно и аз не съм против музика, филми, игри и софтуер да се разпространяват, както си му е редът, но когато получаваме толкова пари, колкото получават белите хора.
цитирай
14. vmir - 11. smani,
29.04.2010 16:08
smani написа:
В стил да оглозгаме кокала до края. :)


Не, че аз бях много ясен, ама можеше поне ти да си.

Иначе - най-накрая да сме първи и ние в нещо! :)
цитирай
15. smani - Леко по тъч линията реших да се измъквам, мани, мани.. :)
29.04.2010 17:38
vmir написа:
smani написа:
В стил да оглозгаме кокала до края. :)


Не, че аз бях много ясен, ама можеше поне ти да си.

Иначе - най-накрая да сме първи и ние в нещо! :)

цитирай
16. vmir - 15. smani -
30.04.2010 01:10
smani написа:
Леко по тъч линията реших да се измъквам, мани, мани.. :)


Добра тактика! И аз мразя да съм пират, ама като се налага... :)
цитирай
17. tit - Пълна подкрепа по всяка буква и запетая!!!!:))
03.05.2010 02:11
Торенти не ползвам, щот не знам как, ама щом е за идеята - ще се науча и ще свалям!
Не знам какво, но щом пускаш Ловхънтър, ще е - каквото кажеш!:))):)):))))
Поздрави!!!
/к'ва е тая Вики????/
цитирай
18. smani - tit :)))
04.05.2010 09:08
Еееееее чак сега ти видях коментара. Не получавам известия за нови коментари, системата нещо не работи. Къде се загуби?
Торенти лесно се свалят, а има и какво да се дърпа. Стига да имаш време после да го гледаш или слушаш сваленото. :)
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1659438
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031