Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2010 11:08 - Паралелни светове
Автор: smani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2584 Коментари: 17 Гласове:
9

Последна промяна: 05.01.2010 11:10


Живея в два свята единия е във фейсбук, другия в блог бг. Как става не е задължително да се обяснява, но нещата се получават по необходимост. Освен това се случват едновременно или почти едновременно. Някои казват, че съвременния човек не може без интернет. Не знам какво влагат в това, аз за себе си знам какво означава. Разбира се не пренебрегвам електронната си поща без, която не мога и торент сайтовете, който ми дават възможност да стават мултимедийни изпълнения в домашни условия. Двата свята са различни: в единия имам приятели, българи повечето, от които живеят във Франция и др. братски европейски страни, а в другия приятелите ми пак са българи, но живеят в България или поне така ми се струва. В единия виртуал съм с име и фамилия и др. лични данни, но пиша по две изречения, не казвам кой знае колко, а в другия с потребителско име, което неможело да се променя /аз и не искам/, снимка малък формат, далечен план или поне не прекалено близък, почти никакви лични данни, ама казвам повече неща. Така си ги казвам, че хората, които ме четат спокойно могат да кажат, че ме познават в не малка степен. Защо е така? Да си призная в началото се изпъчих тук в блога с една снимка в близък план, име и фамилия. Нямах никаква представа какво място е блог. Основно си го представях като форум, състоящ се от сухари, пишещи политически коментари. Разбира се за кратко време разбрах, че нещата не са съвсем така, имам предвид безмислените сблъсъци на тема политика, освен това забелязах, че по-голямата част от блогърите са с измислени имена, някои много смешни и тъпи, а за аватар се използваха и продължават да се използват някакви изображения. Съобразих се със ситуацията и веднага промених основната информация в профила си. Да традицията повелява! Та във фейсбук си имам ферма и аквариум, грижа се за животинките няма начин. Е в последно време съм ги зарязал, абе май още в началото ги зарязах, но ще им хвърля едно око в скоро време. Освен това в големия бууук редовно ставам почитател на лютеница, Христо Ботев, Пинк Флойд, рок кафе Перник и много други хора, неща и събития /там ако не си кажеш, че си почитател, значи не си никакъв почитател, особено важно е за лютеницата да се знае; е малко странно е, че за национален герой се говори като за рок звезда и аз се явявам негов фен, но щом така са решили добре/. Подкрепям различни каузи, щом се налага няма лошо – веднъж трябва да „изхвърля боклука”, друга кауза ми казва да не хвърлям боклуци – подкрепям я веднага, малка объркващо звучи, но с протичането на каузите във времето нещата си идват на мястото. Сега нали е фейс има много работа по разглеждане на снимковия материал, който е в изобилие. Аз в началото старателно и отзивчиво разглеждах, но в един по-късен етап зарязах тая социална дейност. Трябва да анализирам защо - друг път.  В блога работата е мааалко по-различна – повечко писане пада. Много се разказвам, направо прекалявам – като отворена книга съм /на моменти/. А и колегите дават всичко от себе си, чувствам ги като сродни души /това без майтап/. Бистрят се много работи – политика, любов, общество, наука и какво ли още не. Нека да е ясно това не пречи да си остана фен на лютеница във фейсбук. Много труд пада, ааа те повечето неща пак са си мътни, но пък ако са прекалено чисти, прости и прозрачни човек ще загуби стимул и смисъл да ги бистри. Това особено важи за политиката. Е в тая категория голямо говорене пада, което не оказва влияние някъде, върху някого. Може би смисъла на говоренето не се изразява в оказване на влияния и др. подобни. Общо взето откакто се движа в паралелните светове много думи срещам и много думи изписвам. Това ако не е духовност – здраве му кажи. Много духовен станах, определено повече от всякога. А си мислех, че с писането, четенето и духовността съм приключил след излизането от голямата красива сграда в дясно от нар магА, познат ни като парламент. Ааа, има и един друг свят, как да го кажа, той вече почти няма име или може да се назове като не виртуален. Интересното е, че някак ми е на петънца или по-точно кръгове – червени, зелени, розови, сини, жълти и нюансите между тях. Не, не прекалявам с алкохола! Казаха ми, че това е от монитора и всичко ще се оправи, ама аз не вярвам да се оправи и защо трябва да се оправя нещо, което не е лошо или е, не съм много сигурен. Светът е сложно нещо и съвременния човек не може без интернет.  




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Внимавай да не те налази виртуалната шизофрения ;)
05.01.2010 11:12
цитирай
2. smani - 1. анонимен
05.01.2010 11:23
Сакън!
цитирай
3. allbi - ми
05.01.2010 11:39
в толкоз много светове съм
ама мусаката си ми е се тая :))
и все съм си аз ...
цитирай
4. tit - Уфф - пък аз се притеснявях!:))
05.01.2010 11:43
Че само аз съм тъй!:)))
Това с шарените петънца не го разбрах,но сигувно не съм толкоз напред с материала!:)))
цитирай
5. smani - allbi :)))
05.01.2010 11:43
Е не е ли гот.
И ако мусаката е вкусна, направо перфектно. :)
цитирай
6. djgator - Стани
05.01.2010 11:46
Фейсбук не го понасям, имам регистрация там, само за да не ме гледат странно хора, за които това е важна институция :)
цитирай
7. smani - tit :)))
05.01.2010 11:46
Е то от толкова пулене в монитора по 8/10 часа и звезди по сред бял ден виждам. :)
цитирай
8. smani - Веско
05.01.2010 11:48
Да си призная и аз доброзорлем се регистрирах в бука! :)))
цитирай
9. mariani - :)
05.01.2010 11:52
Не пропускаш ли третия свят? ;)
цитирай
10. smani - mariani
05.01.2010 11:59
Може би така трябва или не, знам ли!? :)))
цитирай
11. kass - smani
05.01.2010 12:07
Аз пък съм на моменти понякога не влизам в нета с дни и си живуркам в реала много добре, а понякога съм с дни във виртуала и пак съм си много добре, абе нека да има повечко светове, че да има къде да общуваме по един или друг начин :)
цитирай
12. smani - kass
05.01.2010 12:37
И аз съм на подобна схема. Колкото повече, толкова повече. :)))
цитирай
13. candysays - Много симпатично описваш нещата винаги :)))
06.01.2010 12:29
"Третия" свят ще да е "реалния"?
Оня същия, за който Шекспир (май) беше казал, че е сън, от който ще се събудим след смъртта.. Ако е така (в което и аз си вярвам в не малка степен) то световете направо казано се нароиха ;) То не бяха паралелни светове, то не бе чудо!

Поздрави и лек ден, Smani :)
цитирай
14. smani - candysays :)))
06.01.2010 16:08
Готин коментар! Развесели ме здравата! :)))))
Поздрави candy!
цитирай
15. анонимен - кога работиш бе човече?
10.01.2010 17:01
8/10 часа виртуален и кога си реален:)))))))
избистри ги най после политиката и любовта:((((((((
"Бистрят се много работи – политика, любов, "
боже колко луди има на този свят!
цитирай
16. ecoagent - smani
31.01.2010 18:08
FB блог http://apps.facebook.com/faceblogged/?_fb_fromhash=3f092c8d0ee3c0fde7fffd789eabee49
цитирай
17. smani - ecoagent
01.02.2010 10:59
Мда, видях. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1663409
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930