Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2010 13:28 - АВАТАР
Автор: smani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8872 Коментари: 41 Гласове:
26

Последна промяна: 03.03.2010 08:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За една година и един месец в блога открих разнообразие от хора и позиции по всякакви въпроси. Едно нещо ми прави впечатление – българите в реала са по-мълчаливи от българите във виртуала. Тук сме по-смели и одухотворени и много по-активни в споделянето на мисли и емоции /да емоции, нищо, че е виртуал, усеща се или на мен така ми се струва/. Виртуалното пространство се оказва успешна форма на комуникация, която освен това ни прави щастливи или тъжни на моменти; претоварени от контакти или самотни, в някакъв смисъл има пълноценно общуване, колкото и да е абсурдно да се твърди подобно нещо за виртуално пространство. Най-интересното и впечатляващото за мен е това, че почти всички тук успяват да запазят добрия тон. Все пак малко или много сме анонимни и голяма част от нас не са се срещали лично, но въпреки това има толерантност, подкрепа и много виртуални приятелства. Това мога да си го обясня само и единствено с факта, че на тази виртуална ширина са се събрали по някакъв начин хора, държащи на културата и морала си. Това от своя страна дава основание на много от нас да са все още тук. Ето какво си избрах аз от колорита в блога за една годинка и един месец:

afroditaa.blog.bg allbi.blog.bg aniarsen.blog.bg baletlnetpepas.blog.bg bamby13.blog.bg bapha.blog.bg bateto.blog.bg bloly.blog.bg blueskies.blog.bg boristodorov56.blog.bg candysays.blog.bg chara.blog.bg cloudoflove.blog.bg comfy.blog.bg demograph.blog.bg demokratizator.blog.bg denij.blog.bg djgator.blog.bg dorichela.blog.bg ecoagent.blog.bg eien.blog.bg esen.blog.bg geranul.blog.bg goby3.blog.bg gorivo.blog.bg gothic.blog.bg gratcia.blog.bg grobarq.blog.bg hara73.blog.bg hikari.blog.bg jordanidis.blog.bg ka4ak.blog.bg kapricia.blog.bg kass.blog.bg kassss.blog.bg kentoff.blog.bg kleopatrasv.blog.bg kosara2008.blog.bg lidka75.blog.bg loli.blog.bg lubopitstvo.blog.bg mamas.blog.bg mariani.blog.bg marystaneva.blog.bg meiia.blog.bg merita.blog.bg mmagy.blog.bg monna.blog.bg neslanchice.blog.bg newgirl.blog.bg pakostinka.blog.bg panazea.blog.bg pllamm.blog.bg ploudinperper.blog.bg priqtel12.blog.bg publi4ita.blog.bg rpatel.blog.bg scarletpearl1.blog.bg snejiii.blog.bg spasunger.blog.bg stix.blog.bg svilen75.blog.bg taistvena.blog.bg tit.blog.bg to4ka.blog.bg tutankhamon661.blog.bg vasmer.blog.bg veselaj.blog.bg veselinvalev.blog.bg vihra13.blog.bg vmir.blog.bg vselena777.blog.bg willa.blog.bg yuliya2006.blog.bg zaw12929.blog.bg

Списъкът не е окончателен и предстои да бъдат добавени още блогъри. Поздравче!!! :)))




Тагове:   аватар,


Гласувай:
27



1. dorichela - Благодаря за поздрава, както и за ...
02.03.2010 13:35
Благодаря за поздрава, както и за това, че съм попаднала в списъкът ти :)
Много е вярно това, което си казал... Дори във виртуала, зад компа седи реален човек :) Който има емоции, който се смее и тъжи, който изказва мнението си. Понякога по-смел тук, отколкото в реалността, но и това е малка крачка. Когато срещне подкрепа тук, ще го изрази и реално:)
цитирай
2. miaa - Благодаря ти за вниманието! Поз...
02.03.2010 13:41
Благодаря ти за вниманието! Поздрави и усмивки:)
цитирай
3. lubopitstvo - Тъкмо щях виртуално да ти чупя
02.03.2010 13:41
главата и се кротолясах...:)
цитирай
4. анонимен - Благодаря ти
02.03.2010 13:41
Радвам се че съм в списъка, и виждам все готини хора. Да ти кажа честно- често има и спорове- виртуални но като се замисля те нямат никакъв смисъл, и по хубаво е да се виртуални от колкото реални.
Бъди здрав и продължавай все напред!
цитирай
5. smani - dorichela
02.03.2010 13:44
Е може ли без теб! :) Ние сме едни логнати съзнания в нета. :) От смелостта на Аватара до реалността крачката е малка.

Ох малко го пооправих тоя списък голяма каша беше станала, сега по се ядва.
цитирай
6. smani - miaa
02.03.2010 13:49
Поздрави miaa, за специалните хора трябва внимание! :)
цитирай
7. анонимен - Благодаря за поздрава, както и за това, че съм попаднала в списъкът ти !!:))
02.03.2010 13:51
Поздравче!!:))


http://www.youtube.com/watch?v=gz2cUX0CNA8
цитирай
8. dorichela - Смани,
02.03.2010 13:51
логнати тук, защото иначе ще ни е трудно всеки ден да се събираме толкова хора реално, от всички краища на България и да си общуваме....
Иначе нищо не може да замести удоволствието от реалното общуване и звука от наздравиците с чаша бира, хахахаха :)
цитирай
9. smani - lubopitstvo :)))
02.03.2010 13:51
А така браво, браво! Горката ми глава. Съвсем навреме го написах това, а се чудех да ли да го публикувам.
цитирай
10. smani - grobarq :)))
02.03.2010 13:54
Е знам ги споровете, не съм си сложил розовите очила, но общо взето болшинството от хората са на ниво!
Поздрав!
цитирай
11. smani - vihra13
02.03.2010 13:55
РАЗБИ МЕ!!!
цитирай
12. smani - Разбира се!
02.03.2010 13:57
dorichela написа:
логнати тук, защото иначе ще ни е трудно всеки ден да се събираме толкова хора реално, от всички краища на България и да си общуваме....
Иначе нищо не може да замести удоволствието от реалното общуване и звука от наздравиците с чаша бира, хахахаха :)

цитирай
13. анонимен - smani
02.03.2010 14:03
Така де- няма да казвам никове- няма да ми стигне цял ден и мога да пропусна някой,но наистина тук има хора с главно Ч, които не се интересуват кой какъв е, не търсят конфликти , не обиждат а си пишат това което им е на сърце и са добри към всеки. Такива хора уважавам в реала. И ти си един от тях. Като се замисля много повече хора са ми се издигнали в очите в блога, от колкото тези които са ме разочаровали. Но все пак това е виртуала!
цитирай
14. smani - grobarq
02.03.2010 14:07
Ееееееееееее БЛАГОДАРЯ за положителното отношение!
Симпатията е взаимна. :)
цитирай
15. allbi - мда :))
02.03.2010 14:20
в реала губя говор и картирна :)))
Поздрав за поздрава !
цитирай
16. dorichela - Албенче,
02.03.2010 14:21
като се видяхме на първата блог среща в Бунарджика ми се стори супер свежа и готина. Не съм забелязала да си губила говор и картина :):)
цитирай
17. анонимен - smani
02.03.2010 14:26
Атака, радвам се:) ;) пичага си ти!

allbi- незнам дали губиш говор и картина в реала, но тук си истинска- това ми прави впечатление, малко са истинските хора тук, които казват това което мислят или чувстват.
И ти си от приятелчата ми тук.

СТАНИ само да не се расърдиш че ти спамя блога:))
цитирай
18. smani - :)))
02.03.2010 14:27
allbi написа:
в реала губя говор и картирна :)))
Поздрав за поздрава !


Случва се на всеки, включително и на мен.
Поздрав за поздрава на поздрава!
цитирай
19. smani - grobarq
02.03.2010 14:30
Е щом съм пичага, значи купона е свободен, как иначе. :)
цитирай
20. tit - :)))
02.03.2010 14:48
Благодаря!:))
Усмихнати дъждовни поздрави и за теб!:))
Доста от никовете в твоя списък чета и аз!:))
цитирай
21. allbi - ми тогава гроб съм :))))
02.03.2010 14:53
Дорето ме закова ;)
ами сигурно ме е предлазположила
други ме юркаха че съм била не знам каква си ...
малеее, що ли се намесих :)))
цитирай
22. smani - АЗ БЛАГОДАРЯ! ПОЗДРАВИ и моите са дъждовни. :)
02.03.2010 14:58
tit написа:
Благодаря!:))
Усмихнати дъждовни поздрави и за теб!:))
Доста от никовете в твоя списък чета и аз!:))

цитирай
23. vselena777 - ей...приятелю, благодаря ти...
02.03.2010 15:23
подкрепям те в думите и размислиет ти и аз с 2 ръце и 2 крака - хахах.Благодаря ти ,че и аз съм в твоя списък и както и тит написа част от хората и аз ги чета. Тук в блога се раделят на няколко типа хора - 1-те са тези, които с еотпускат да бъдат такива каквито са в действителност, 2-те на такива, които искат да бъдат - нахакани, нагли, 3-ти на такива, които не могат да бъдат в реалния живот, атук да и 4-те за забавления - правят се на маймуни или обиждат и нападат хората или ей така просто з акеф :))))

п.п. тук могат и стават истински и искрени приятелства.../не със всички де/ :)))
цитирай
24. smani - Отличен шест за анализа.
02.03.2010 15:31
vselena777 написа:
Тук в блога се раделят на няколко типа хора - 1-те са тези, които с еотпускат да бъдат такива каквито са в действителност, 2-те на такива, които искат да бъдат - нахакани, нагли, 3-ти на такива, които не могат да бъдат в реалния живот, атук да и 4-те за забавления - правят се на маймуни или обиждат и нападат хората или ей така просто з акеф :))))

п.п. тук могат и стават истински и искрени приятелства.../не със всички де/ :)))

цитирай
25. vselena777 - уаууууууууу
02.03.2010 16:10
благодаря ти, даже се изчервих - поне аз така ги усещам и разпределям хората....кат се позамисля малко над "сганта" събрана тук :))))
цитирай
26. mamas - Честита Баба Марта!
02.03.2010 16:14
Писах един дълъг коментар, но точно при изпращането ми прекъсна нета и го изгубих... Не ми се повтаря, а и няма да е същото, затова накратко: благодаря, симпатиите ни са взаимни, макар да не те чета много често, защото от известно време избягвам политическите теми. Допада ми отношението ти към хората. Моите избрани блогове до момента са 217 и непрекъснато добавям нови.
Съгласна съм с vselena777 за типовете хора в блога. И за приятелствата. Много мои ценни приятелства в реалния живот тръгнаха оттук (а няколко и преди това от други форуми).
Е, пак стана дълъг коментар :))) Ама този път предвидливо ще го копна, да не го изгубя пак...
Всичко добро ти пожелавам.
цитирай
27. smani - mamas :)))
02.03.2010 16:23
Еееееее съжалявам много за трудностите при публикуване на коментара. Толкова труд. Благодаря за вниманието и усилията! :)
Не мога отстрани да си видя какво ми е отношението към хората, но ми звучи безкрайно ценно споделеното впечатление!

А онова куче ми се видя много симпатично, взе да ме хваща мерак и аз да имам подобно. :)))
цитирай
28. djgator - Стани
02.03.2010 17:31
Поздрави и благодаря, че не си ме забравил в списъка :) Там са предимно фаворити :)
цитирай
29. smani - Веско
02.03.2010 17:37
Как ще те забравя! Абсурд! :)
Ама ти позабрави блога в последно време или така ми се струва. :)))
цитирай
30. kass - smani
02.03.2010 18:18
Стани, с хората които се срещнах от виртуала в реала също си общувахме открито и приятелски, сякаш от тук се познаваме по-добре отколкото с хора, с които общуваме в реала, веднъж преминали границата няма връщане назад. Поздрави!
цитирай
31. smani - kass
02.03.2010 19:35
Сигурен съм, че е така. Хората като са точни няма проблем да са истински приятели. А тук доста свестни хора се откриват.
Поздрави Ива!
цитирай
32. yuliya2006 - КОЛКО Е ХУБАВО ДА СЕ ВИДИШ ИЗБРАН В ...
02.03.2010 21:55
КОЛКО Е ХУБАВО ДА СЕ ВИДИШ ИЗБРАН В НЯКОЙ СПИСЪК! И ТИ ТОПЛИЧКО, СВЕТЛИЧКО И СЕ УСМИХВАШ КАТО ДЕТЕ!
БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ ЧЕ СЪМ В ТОЗИ ПОСТИНГ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
33. mmagy - Благодаря!Радвам се, че съм тук!:)
02.03.2010 23:42
Благодаря!Радвам се,че съм тук!:)
цитирай
34. smani - yuliya2006
03.03.2010 08:43
Светлината на блога си ти Джулия! :)))
цитирай
35. smani - mmagy
03.03.2010 08:44
И аз се радвам, че си в блог.бг! :)))
цитирай
36. spasunger - Ихаа!
03.03.2010 10:59
Вътре съм! :-Р

Истината е, че е прекалено лесно да бъдем груби и недодялани И ТУК в онлайн пространството. А си е предизвикателство да загърбим присъщата ни простотия за малко и да бъдем цивилизовани - поне аз така му гледам на това занимание ;-)

Освен това, рязкото и грубо говорене може и да прави впечатление на първо време, но бързо се изчерпва и слушателите скоро се разотиват. Ако някой иска да запази "публиката" си, би трябвало да предложи нещо наистина съществено и смислено, което да задържи вниманието. С други думи, от викане никой не се интересува - нали толкова ни е омръзнало в "реалното" ни ежедневие, та тук гледаме да го отбягваме.

Ето затова и повечето участници гледат подсъзнателно да влагат старание. Аз така си го обяснявам...

Ама какъв психологичен обзор му спретнах, а? :-)))
цитирай
37. smani - :))) Направо скри топката! Хипер як анализ, особено първия абзац изби рибката!
03.03.2010 11:27
spasunger написа:
Вътре съм! :-Р

Истината е, че е прекалено лесно да бъдем груби и недодялани И ТУК в онлайн пространството. А си е предизвикателство да загърбим присъщата ни простотия за малко и да бъдем цивилизовани - поне аз така му гледам на това занимание ;-)

Освен това, рязкото и грубо говорене може и да прави впечатление на първо време, но бързо се изчерпва и слушателите скоро се разотиват. Ако някой иска да запази "публиката" си, би трябвало да предложи нещо наистина съществено и смислено, което да задържи вниманието. С други думи, от викане никой не се интересува - нали толкова ни е омръзнало в "реалното" ни ежедневие, та тук гледаме да го отбягваме.

Ето затова и повечето участници гледат подсъзнателно да влагат старание. Аз така си го обяснявам...

Ама какъв психологичен обзор му спретнах, а? :-)))

цитирай
38. mariani - :)
03.03.2010 11:35
Благодаря ти, че съм в списъка ти, приятелче ;)
Слънчев да е денят ти :)
цитирай
39. smani - mariani :)
03.03.2010 11:42
Задължително! Как иначе!?
Честит празник mariani!!!
цитирай
40. gratcia - Смани, благодаря за поздравчето ...
04.03.2010 13:57
Смани, благодаря за поздравчето !
Благодаря ти, че съм при теб ! :)))))
цитирай
41. smani - gratcia :)
04.03.2010 14:27
Хареса ли ти новото парче на Ida Corr? Е не чак толкова ново.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1664486
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930