Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 11:13 - СБОГОМ, ЛЯТО!
Автор: smani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4071 Коментари: 12 Гласове:
6

Последна промяна: 27.09.2010 09:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скъпи приятели горещото лято си отива и идва прохладната и красива есен, а след нея приказно бялата зима с най-хубавите празници в годината – Коледа и Нова година. Какво по-оптимистично и освежаващо от това! :) Питам се: "Щастлив ли съм?", този въпрос не е изненада /винаги съм на екзистенциална вълна/. От време на време си го задавам. Чувствам само, че лятото си отива и като, че нещо в мен ми говори за силен прилив на енергия.
     Имам чувството, че всеки сезон има вкус и аз го усещам. Като бонбони; бонбони „Сезони”.
:) Лятото не ми е най-вкусно, защото няма от всичко, което аз обичам.. Толкова ми е задушаващо и горещо през лятото,чувствам се като птица без криле../извинявам се за клишето/. Може би защото съм заобиколен от прах, жега и влудяващ градски трафик.
     Есента и зимата са ми леки и приятни сезони.. Нищо не ми тежи и работата  върви по-леко и приятно. Някак си, се отпускам, събирам си, разпилените през лятото, мисли и емоции  и ставам един сериозен, съсредоточен и точен човек. :)))  
     Ако съм здрав и ако близките ми са здрави - нямам други проблеми, може би съм щастлив, не знам?!  Щастието се изпълва с различно съдържание с годините, защото по един начин е щастливо детето, по друг, възрастният човек.. 
     Мисля си, че всеки от нас е докоснат от Бог, не знам защо така?! 
Може би, защото, когато ми е било много тежко,винаги ми се хвърля "спасителен пояс",Свише, изневиделица.. и нещата се подреждат, колкото и безнадеждно да е било.
Ако имам труден казус, за решаване и съм се оплел като пате в калчища,затрупан с томове бумаги, стискам зъби и продължавам, никога не ми е минавала мисълта да оставя нещата за утре и да се откажа. В крайна сметка с много труд успявам, защото Някой ми е дал сила и увереност!!! Благодаря му от все сърце, за всичко, което е сторил за мен, защото е тежко да се справям със сложните житейски ситуации и най-вече със самия себе си.
    Това лято беше много, много трудно!
Доволен съм, защото проблемите ми до известна степен се разрешиха.
    Благодаря на всички, и на Него, за подкрепата, ангажираността и съпричастността! :)
    И в блога присъствах с удоволствие, въпреки,
че не бях достатъчно активен, но се "отчетох" :))))))
 

Другата гледна точка.
:D



ПРЕГРЪДКА !




Тагове:   лято,


Гласувай:
6



1. vandela007 - !
26.09.2010 12:55
Сърцето ми се изпълва с рдост, когато някой усеща Божието присъствие навсякъде около себе си.
Благословен си ти!
Един чудесен неделен ден ти пожелавам. :)))
цитирай
2. smani - Благодаря! Поздрави! :)))
26.09.2010 13:29
vandela007 написа:
Сърцето ми се изпълва с рдост, когато някой усеща Божието присъствие навсякъде около себе си.
Благословен си ти!
Един чудесен неделен ден ти пожелавам. :)))

цитирай
3. ckarlet - Smani, а аз откривам във всеки сезон ...
26.09.2010 14:18
Smani, а аз откривам във всеки сезон по нещо много красиво!
И като теб не се предавам духом и се смятам за щастлив човек. Всъщност мен ме радват и малките нещица от живота...
Бъди щастлив и ти!
цитирай
4. smani - Скарлет,
26.09.2010 15:02
сигурен съм, че откриваш във всеки сезон и в живота изобщо прекрасното; това се предполага от положителната нагласа, която носят винаги със себе си щастливите хора. Продължавай в същия дух и предадй нататък.. :)
Аз също се радвам от най, най-мъничките нещица, май те са важните! :)
Поздрави!
цитирай
5. gratcia - Това е един друг Смани. . . Чаровен ...
26.09.2010 19:55
Това е един друг Смани... Чаровен Смани !
Толкова вярно си написал всичко, че чак се захласнах по текста, съдържанието и сякаш влязох в душата ти за мъничко :)
Аз смятам, че всички сме щастливи по един или друг начин, заради едно или друго нещо.
И аз си смених коренно работата. В началото смятах, че съм допуснала голяяяма грешка. Сега вече не мисля така. Освободих се от бумащините, освободих здравето си от задължението да си шеф, освободих се. И съм доволна от това. Сега съм по-спокоен човек. Нищо не ми пречи да се смея на воля и да се радвам на малките неща от живота. Вярно, работата ми не е кой знае каква и точно затова се радвам. Толкова години, омръзна ми, честно казано.
Нещата в живота ни не се случват случайно. Всяко си има някакво предназначение и естествено, предимство.
Та, Смани, щастлива съм. И вярвам, че ти също си щастлив човек. Ако не се смяташ за такъв, просто помисли и открий дори най-малкото нещо, което е предимство в живота ти.
Поздрави и прегръдки от мен :)))))
цитирай
6. smani - Грация не ми е за първи път да изливам душата си тук! :)))
26.09.2010 20:54
И ти сподели доста неща в този прекрасен коментар. Разбирам, че си свободна и щастлива и си имала волята да направиш това, защото свободата и щастието не се подаряват. А аз тъй като не съм много сигурен ще последвам съвета ти, който много ми хареса и ще се поразтърся за дори и най-малкото нещо..
Прегръдки Грация! :)))
цитирай
7. mariani - Хубава
27.09.2010 08:04
асоциация със сезонните бонбони, smani ;)
Успешна и усмихната седмица ти пожелавам
цитирай
8. xxxx - Всички сме щастливи различно Смани-Мани
27.09.2010 08:13
Радвам се за теб, и да ти е готину ей :p
цитирай
9. smani - :))) Успешна и за теб mariani!!! :)
27.09.2010 09:23
mariani написа:
асоциация със сезонните бонбони, smani ;)
Успешна и усмихната седмица ти пожелавам

цитирай
10. smani - Трябва да го правим готину! :)
27.09.2010 09:25
xxxx написа:
Радвам се за теб, и да ти е готину ей :p


Ежедневна бурбЪ за за лично щастие. Това е смисълът на живота, може би! :)
цитирай
11. анонимен - Каква душа си излял ве, това е постинг на Лоли?!!!!
27.09.2010 14:48
Плагиат такъв!(((
цитирай
12. smani - 11. анонимен
27.09.2010 15:00
нИдей рИва! Бе!
Под постинга съм написал - другата гледна точка. А бе що се обяснявам..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1663138
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930