Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2017 10:53 - Слугинаж на горд турист по български или как един Рагин гледа на едно видео
Автор: benra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14066 Коментари: 36 Гласове:
8

Последна промяна: 07.06.2017 11:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Значи един турист ритна некфа си камериерка. На Слънчака. Туристът, горд, швед. Нали ги знаете - потомци на викинги,монарси, демек-благородници, кръвта им кипи, не понасят простосмъртни. А камериерката, кво - простосмъртна българка, просто смъртна, просто. Слугинаж.
Кфо толкова, ритнал я човекът, гордият, отприщил страстите. Клиентът да е доволен, туристът. Това ни е важно на нас. А тя, тая, простосмъртната, да  е мислила преди да си е избирала професия. Това са рисковете на професията - слугинаж на горд турист по български.На Слънчака е така и така ще бъде. Щото слугинаж под път и над път в нашата рОдина, а горди туристи - кът. Един горд турист да дойде, да поразпусне и веднага гледаме да го окошарим, да го изгоним един вид. Е, бива ли така?!Къде ни е далновидността, къде ни е бизнеснюха? Ми те така всички горди туристи ще престанат да идват. Че зер един Слънчак ли е място за разпускащи горделивци? Знаете ли вий на колко места по света човек може да се напие като свиня?На много! Но никъде, повтарям - НИКЪДЕ не може да рита безнаказано хора. Ей с това сме уникални. Така привличаме гордите туристи, предлагаме им нова услуга, иновативна и същевременно древна. Това е бизнес, бе хора! Като да стреляш елени в гората, ама на море. Като гладиатор и бик, ама в хотел. Има го в ценоразписа. И в професионалната характеристика на слугинажа. Ма дип...не четат и ся кво - ще си изгоним туристите, гордите! Аман от прости селяни, аман! Ние си имаме таргет и ни е важен.
Айде пак да изгледате видеото, ама много внимателно и после ми кажете, не съм ли прав, а?!?Уникални сме!





Гласувай:
19



1. misteriavechna - Тъй, тъй!
07.06.2017 14:23
Помните ли, когато българин сритал германка в метрото? Клипът се завъртя из цяла Европа, уж да да го разпознаели. Че оная полиция не може да го установи ли? Това си беше преднамерено внушение, колко лоши са българи, румънци (за тях няма разлика).
Сега тоя благороден, вероятно религиозен, морален човечец, що не го завъртят големите Евро- медии?!
цитирай
2. latestnews - Значи не само на слънчака е така. Аз ...
07.06.2017 14:42
Значи не само на слънчака е така. Аз пищя от 2011 година насам, аз и две от трите ни деца сме жертва на ДОМАШНО НАСИЛИЕ. Нито думичка на свидетелските показания на майка ми, Галена Йосифова Томова, се появиха обаче в документите на МРС Монтана за домашно насилие. КСУ и ОЗД Монтана помогнаха на побойника и изфабрикуваха цял чувал с фалшиви социални доклади и фалшиви показания в съда МРС че съм била лоша майка, излъгаха че съм невменяема, значи а аз владея пет езика и съм с 36 год образование и с няколко полувисши и професии от България и Швеция, сама си отгледах трите деца десет години. Когато шведа си замина, защото беше окупирал жилището и колата ми и ме остави отвън заключена на квартира, с помощта на КСУ Монтана, намерих бележка на кухненската ми маса с почерка му. Там стана ясно, че е купувал порцеланови сервизи за чай и кафе и подаръци на социални служители, полицаи (бяха оставили сина ми да проспи разпита си на дивана им и съдията не го разпита при кой иска да живее, появи се млад мъж от ОЗД Монтана Росен ли беше, който излъга съдия Колев, че сина не знаел българския език, а той беше в трети български клас тогава, и съдията го изгони в коридора и вместо него интервюира сестричката му Розита. Таквиз ми ти работи
цитирай
3. saankii - многоо ме смайва, какви крайни/ да не кажа др.дума...
07.06.2017 15:30
крайни реакции възбуди/да, точно възбуди /този изолиран неприятен инцидент
в посоченото видео, от хотел в Сл Бряг..
не разбирам какъв кеф ви доставя
тази публична истерия и невротичен сарказъм
пред „умрялата“ блог бг публика?
но, се досещам ,разбира се..
аз съм работила 35 г в Туризма по Черно море..
имам приятели в цяла Европа/ и те се увеличават..
що за нездрава пропаганда преследвате ?
уверявам ви безброй са добронамерените и доволни туристи, които посещават България..
но, не ,ние сме мазохисти и черногледи сеирджии..
и всеки повод е Добре дошъл за дребната ни низвергната Душица..
жалко за емоциите, напусто и напразно, г-не ,или г-жа/не се разбира КОЙ сте..
аз съм юлия

цитирай
4. germantiger - ...
07.06.2017 15:45
Генерални заключения за шведите...

Аз също мога да ти предложа за вас, подчертавам за вас - българите

България - курвата на Турция,примерно.

Или руските мафиоти, туристи и живеещи във Варна, които наблюдавам нон-стоп.

Ако проблема на теб ти е, че тоя е швед, аз нямам проблем да правя твърди забележки във Варна на араби, руснаци, вкл. и западняци, както и на бугари, повтарям бугари, които не само ритат сервитьорки бугарски, а и доста повече!
цитирай
5. benra - Помните ли, когато българин сритал ...
07.06.2017 16:14
misteriavechna написа:
Помните ли, когато българин сритал германка в метрото? Клипът се завъртя из цяла Европа, уж да да го разпознаели. Че оная полиция не може да го установи ли? Това си беше преднамерено внушение, колко лоши са българи, румънци (за тях няма разлика).
Сега тоя благороден, вероятно религиозен, морален човечец, що не го завъртят големите Евро- медии?!

Би следвало това да се случи
цитирай
6. benra - крайни реакции възбуди/да, точно ...
07.06.2017 16:18
saankii написа:
крайни реакции възбуди/да, точно възбуди /този изолиран неприятен инцидент
в посоченото видео, от хотел в Сл Бряг..
не разбирам какъв кеф ви доставя
тази публична истерия и невротичен сарказъм
пред „умрялата“ блог бг публика?
но, се досещам ,разбира се..
аз съм работила 35 г в Туризма по Черно море..
имам приятели в цяла Европа/ и те се увеличават..
що за нездрава пропаганда преследвате ?
уверявам ви безброй са добронамерените и доволни туристи, които посещават България..
но, не ,ние сме мазохисти и черногледи сеирджии..
и всеки повод е Добре дошъл за дребната ни низвергната Душица..
жалко за емоциите, напусто и напразно, г-не ,или г-жа/не се разбира КОЙ сте..
аз съм юлия


Юлия,
не можах да разбера дали към мен се обръщате, защото от снимката е ясно, че съм същество от ж.р.
Но ще си позволя да отговоря на Вашия коментар, който поради или друга причина, е ясно провокиран от този мой пост.
Няма удоволствие, нито мазохизъм. Насилието във всяка една форма, вид, народност, превъплъщение, трябва да бъде опровергавано, заклеймявано, неприемано. Изолирано или не. Масово или персоналон.
Неадекватното отношение на институционализирани лица - също.
Мястото, инструмента и похвата избира всеки от нас.
Аз избрах този и тук в конкретния момент, конкретен текст.
Ако не се лъжа, това е блог...
Поздрави и хубав ден Ви желая!
цитирай
7. benra - Генерални заключения за шведите. . ...
07.06.2017 16:21
germantiger написа:
Генерални заключения за шведите...

Аз също мога да ти предложа за вас, подчертавам за вас - българите

България - курвата на Турция,примерно.

Или руските мафиоти, туристи и живеещи във Варна, които наблюдавам нон-стоп.

Ако проблема на теб ти е, че тоя е швед, аз нямам проблем да правя твърди забележки във Варна на араби, руснаци, вкл. и западняци, както и на бугари, повтарям бугари, които не само ритат сервитьорки бугарски, а и доста повече!

Не помня да сме се запознавали, но нищо чудно някъде животът да ни е срещал, пък и тук е неформално пространство, така че приемам фамилиарното обръщение като израз на свалени бариери, а не на преднамерена грубост...
Та, по същество ...вероятно прочитът Ви се е оказал доста преднамерено натоварен от очаквания и други прочити. Тук акцентът не е "швед", а "неадекватен"
Както преждеписах - националността е важна в очите на комплексарите. Да съм ясна...
Поздрави и на Вас!
цитирай
8. saankii - много добре ви разбирам..
07.06.2017 16:36
затова си има съответните инстанции..
да реагират адекватно и своевременно..
а какво ще кажете за климата тук..
за агресията и конфликтите, които
предизвиква една Анонимна БП черна Персона ?
не ме бърка, че сте на пЪрва /пишете добре,
но, айде, да започнем да пишем и хубави новини..
така полека лека , ще се изправи и Реалността..
сигурно ще последва наказание и глоба...
вие какво желаете ? Война ли ?!!
тъй като сте интелегентен човек, да ви спомена само..
ако вие не се държите робски и страхливо,
никой нищо лошо няма да ви стори..
може да опитате...
примерно, аз работя и живея в непозната/чужда/ държава и общество..
и съм уважавана, децата ми също..Какъв е извода ..
Разбирате ли ме, г-жа ?
благодаря за отговора
Юлия
цитирай
9. germantiger - ...
07.06.2017 17:21
Не сте ясна, прозрачна сте - претенциозна, с въведение в еклектика с това "по същество" у вас - в рекоментара ви/с малка буква "в".

Безкомпромисен с бг простотията ви, а именно:

ВИЕ БУГАРИТЕ СТЕ В ПЪТИ ПО-НАГЛИ И ПО-НАХАЛНИ
ПО-АГРЕСИВНИ, ПО-УДРЯЩИ, ПО-РИТАЩИ И ШОВИНИСТИ
ВИЕ БЛЪСКАТЕ ПО ЧУЖДИЯ, ВИЕ БЛЪСКАТЕ ПО СЕБЕ СИ ПОВЕЧЕ ОТ ВСЕКИ ШВЕД ИЛИ ДРУГ
ТОВА Е РЕАЛНОСТТА, ИСТИНАТА И ТЯ ТРЯБВА ДА ВИ СЕ КАЗВА - ТАКА С ГЛАВНИ БУКВИ

Що иде реч за мен - директен съм, честен и безкомпромисен.

1. МОЙ ПРАДЯДО Е УБИТ БЕЗ СЪД И ПРИСЪДА ОТ КОМУНЯГИТЕ, ДО ДНЕС НЕ МУ СЕ ЗНАЕ ГРОБА – нейде в Кюстендилско!

2. МОЙ ДЯДО Е СЪДЕН ОТ НАРОДНИЯ СЪД – оправдан е благодарение на единствената уважавана (от мен) комунистка – Валя Вичева.

3. ФАМИЛИЯТА НА ГЕРМАНСКАТА МИ РОДА Е ПРОМЕНЕНА ОТ GOTTLIEB НА БОГОЛЮБОВИ – макар това в превод да е „равнозначно”.

4. ИМЕТО НА МАЙКА МИ (тогава бебе) СЪЩО Е ПРОМЕНЕНО!

5. Проблема с намиране на работа и „наблюдение” на роднините ми в няколко поколения беше практика и ежедневие.

И без да искате, ще ви занимавам със семейната ми история.
За това мразя вас българите в това в което го заслужавате и когато заслужавате и КОИТО.

Бил съм 11 години на 3 континента извън Европа и мога да сравня вас българите с много други - сравнения с плюс или минус.

А про по
КАТО НЕ ЗНАЕТЕ НЕЩО - ПИТАЙТЕ - НЕ Е СРАМНО!

P.S.
Разбира се, че не се познаваме - аз съм незабравим и би ме разпознала моментално, коте.
цитирай
10. benra - затова си има съответните инста...
07.06.2017 19:01
[quote=saankii] затова си има съответните инстанции..
да реагират адекватно и своевременно..
а какво ще кажете за климата тук..
за агресията и конфликтите, които
предизвиква една Анонимна БП черна Персона ?
не ме бърка, че сте на пЪрва /пишете добре,
но, айде, да започнем да пишем и хубави новини..
така полека лека , ще се изправи и Реалността..
сигурно ще последва наказание и глоба...
вие какво желаете ? Война ли ?!!
тъй като сте интелегентен човек, да ви спомена само..
ако вие не се държите робски и страхливо,
никой нищо лошо няма да ви стори..
може да опитате...
примерно, аз работя и живея в непозната/чужда/ държава и общество..
и съм уважавана, децата ми също..Какъв е извода ..
Разбирате ли ме, г-жа ?
благодаря за отговора
Юлия[/quote

Юлия, първо-благодаря за комуникацията.Разнопосочните мнения дават повод да помислим по-дълбоко над собствената си позиция.
Що се отнася до анонимността-тя е привидна маскировка, която вдъщност ни разкрива най-цялостно.Всеки сам избира огледалото си...
Позитивните неща, разбира се, трябва да бъдат извебдани на префен план.,Но също така най-важното, за мен, е да бъдем хора и по отношение на позитивното, и на онова, което не бихме подминали с търпимост.Когато се уважаваме, предизвикваме уважение и околните.Аз не бих го нарркла робско поведение.Понятието роб съдържа в себе си подтиснатост.
Извинете ме за грешките, но пиша от телефон.
Поздрави
цитирай
11. benra - До germantiger
07.06.2017 19:03
Интересна биография, защо не я обсобите като отделен пост, монография, книга..???
цитирай
12. germantiger - ...
07.06.2017 19:15
В бг имам издадена книжка - познат ми я издаде, без да имам касателство (с русизми е добре да се говори с вас българите) към каквото и да е - изданието или печалбата, каквато едва ли е реализирал.

Това което съм живял до момента не е екстраординарно, та да заслужава книга или друго, семейната история също не.

И без ирония - не се лигавете във всеки рекоментар започвайки кого познавате или не познавате. Както сама заявихте/на Вие, тук е блог, не е нужно да се познаваме или да поставяте събеседника си неуспешно или успешно в неудобство или друго.

Хайде стига лигавене, а с истини:

ВИЕ БЪЛГАРИТЕ СТЕ В ПЪТИ ПО-АГРЕСИВНИ ОТ ВСЯКАКВИ ШВЕДИ ПРИМЕРНО
ПО-НАГЛИ ОТ ПОВЕЧЕТО ЗАПАДНОЕВРОПЕЙЦИ СЪС СИГУРНОСТ
ВИЕ СТЕ ВИНАГИ ЖЕРТВИ ВЪВ ВАШИТЕ ОЧИ

Разбира се, споменатото от мен се отнася за ЧАСТ от българите, има премного кадърни, работещи и българи на ниво, дано сте сред тях.

Очаквам сериозен коментар от вас, можете повече, нали?!
цитирай
13. germantiger - ...
07.06.2017 19:20
В блога ми публикувам две "неща" - СИЛА и КРАСОТА.

Първото го показвам в постинги за война по-редки.

Второто го изразявам в постинги (повече) за велики автори като Гьоте, Шиллер, Келлер, Шарлътт Бронте и др.

Да "обособявам" себе си след тези е смешно и погрешно!!!

Ако съм Ви засегнал и бях груб - извинете.
Истините, които маркирах обаче, нямат нужда от извинение!
Ясен съм, нали?
цитирай
14. benra - germantiger
07.06.2017 21:43
Извинението е отличителен маниер на благородни (ци)те, а красотата е сила, макар обратното да не е винаги валидно.
Обаче има нещо, което неизменно обединява красотата и силата и това е словото.
Всъщност екстраординерно е боравенето със семплостта, но разбира се само умелите успяват да я употребят изкусно.Останалите просто не я разбират.
Отвъд тривиално страхотно е само въображението.
Националността е само белег, но не и рана.
Хубава вечер!
цитирай
15. germantiger - ...
07.06.2017 22:12
Напротив - националността може да е де юре или де факто, според месторождението принадлежността или самосъзнанието на индивида, което съзнание дай Бог да произлиза от неговата душевност, не интерес.

Красотата и силата се обединяват от какво ли не, но най-вече от дело вкл. и в слово, но не само и не на първо място.

Екстраординарното не е "боравене" (наистина боравене ли е във Вашата лексика?!) със семплостта, а нещо коренно различно от семплото, типичното и в този смисъл "редовното/ординарното както са казвали античните римляни.

Оставете шаблона и клишетата - мислете или както е казал Паттън:

Когато всички мислят еднакво/идентично, значи никой не мисли!
цитирай
16. benra - екстраординерното
07.06.2017 23:00
в семантичността на дихотомичното би могло да бъде боравене или сенсибилизиране.Ди-а-форирането е субективиран контрапункт на егото.
Простете семплия ми плебеизъм...отивам да мия чинии.
Още веднъж-поздрави и спокойна нощ!
цитирай
17. troia - Привет!
07.06.2017 23:19
Ритника си е ритник, а дали е от българин, швед или някакъв друг турист това е израз на безмислена агресия и простотия.
Според мен, който защитава такъв тип агресия има нещо сбъркано в ценностната му система. Факт е обаче, че четох доста коментари в защита на шведа. Факт е, че има доста минуси и на твоя постинг. Жалко, че има такива хора.
Хубаво си го написала.:)
цитирай
18. benra - troia,
07.06.2017 23:29
Привет, привет!!!
Хора разни, но агресията е една-винаги грозна и никога приемлива.И съм напълно съгласна за сбърканата ценностна система-определено забърква възприятията.
Минусите сега ги видях, но всъщност са показателни само за тях си, каквото и да изразяват...
Радвам се, че намина:)
цитирай
19. saankia - троиа,ти отново..раздели Сламата на магаретата /
07.06.2017 23:45
troia написа:
Ритника си е ритник, а дали е от българин, швед или някакъв друг турист това е израз на безмислена агресия и простотия.
Според мен, който защитава такъв тип агресия има нещо сбъркано в ценностната му система. Факт е обаче, че четох доста коментари в защита на шведа. Факт е, че има доста минуси и на твоя постинг. Жалко, че има такива хора.
Хубаво си го написала.:)


що за семпъл коментар, извинявам се все пак..
/ лека вечер на всички..
пак съм Юлия
цитирай
20. germantiger - ...
08.06.2017 01:04
troia написа:
Ритника си е ритник, а дали е от българин, швед или някакъв друг турист това е израз на безмислена агресия и простотия.
Според мен, който защитава такъв тип агресия има нещо сбъркано в ценностната му система. Факт е обаче, че четох доста коментари в защита на шведа. Факт е, че има доста минуси и на твоя постинг. Жалко, че има такива хора.
Хубаво си го написала.:)


Мен ли има предвид?!

Бъди смела, а не страхлива българка и посочвай, поне мен, ако визираш мен, защото се знаем.

Не бих защитавал подобен швед, ако това стане пред мен, вероятно ще го пребия, моментално.

Авторката на блога започна с разделението по националност и това е половината й постинг като внушение, ако не и целия, за това и аз така й "говоря" - тя провокира така, а аз така знаеш, че любя да ви говоря на вас българите.
цитирай
21. germantiger - ...
08.06.2017 01:06
benra написа:
в семантичността на дихотомичното би могло да бъде боравене или сенсибилизиране.Ди-а-форирането е субективиран контрапункт на егото.
Простете семплия ми плебеизъм...отивам да мия чинии.
Още веднъж-поздрави и спокойна нощ!


Господи, чета Гьоте и то на германски, позволявал съм си да поглеждам дори Шеллинг, признавам Хегел и Кант не разбрах.

Но дори Гьоте не пише като теб, защото не се лигави, а иронията му е успешна и чувствителна, за разлика от твоята.

Стига глупости, бабо
цитирай
22. tera - Тази случка съм я пропуснала, ако я е имало в Новините
08.06.2017 01:31
Но гледайки видеото се чудя, защо този човек, вървящ по коридора се спря до жената, какво ли я е питал и на какъв език са разговаряли, за да реши да я срита след това?????
Друг въпрос - какво се е случило с господина след сритването? А с госпожата? Не ми стана ясно от репортажа.
Благодаря.
цитирай
23. germantiger - ...
08.06.2017 01:47
saankii написа:

примерно, аз работя и живея в непозната/чужда/ държава и общество..
и съм уважавана, децата ми също..Какъв е извода ..
Юлия


С Юлия обикновено сме на различни позиции по бол теми, но в случая го е написала ясно и точно.
Ако си качествен човек, ако се докажеш и се интегрираш и уважаваш - вероятно рано или късно ще бъдеш приет, оценен и заплатен.
Няма да е лесно, винаги ще има който да те клъвне заради това, че си чужд и ще е обикновено по-трудно.
Но ако можеш да отстоиш себе си - ще успееш, вкл. тук ако тази жена има мъж и той нашамари шведа - и така трябва да го направи.

А Вие бенра не се държте като кифла на години, не Ви отива.
цитирай
24. misteriavechna - Benra,
08.06.2017 08:16
Аз те подкрепям и харесвам поста ти. Иронията е насочена главно към нашата българска продажност. В първия си коментар обвинявах германците в това, че внушават омраза към нас. Но размислих, те постъпват правилно. Вдигат шум, за да се види от всички и наказват виновника с лишаване от свобода- 10 год. ефективна присъда. Това е послание за всички чужденци там, че не може да се гаврят с хората, реда и закона.
Мисля, че ако съдът ни постъпи по същия начин ще е достойно, но вероятно ще се мине с някое парично обезщетение и потулване на случая.
Желая ти хубав и смислен ден Бенра!
цитирай
25. milady - дали е нужно, да поясним..
08.06.2017 08:36
минусите са за..помпадура..БП..
а не „плюс “ за насилието..
ама, не можах да спя от разочарование, колеги..
та затова...
юлка
цитирай
26. krumbelosvet - Авторката ПАПАГАЛСТВА
08.06.2017 09:08
Авторката ПАПАГАЛСТВА антибългарски ИДИОТИЗЪМ от медиите.
Шведът е арестуван. Поне засега никой не е казал, че ще му се размине.
ПРЕКРАСНО е поведението на световните медии, защото ДОКАЗВА колко са обективни. НИКОЛКО.
Но ПОМПАТА, о, помпата! И помпата е чудесна, защото показва, че и блог.бг е като световните медии. ТИРАЖИРА АНТИБЪЛГАРСКОТО.
Досега не съм срещал напомпан пост, който изразява УВАЖЕНИЕ и ОБИЧ към България.
А за нацист презиращ България и българите, като един "германски тигър", отдавна трябваше да бъде отрязана всяка възможност да вони публично. Но и неговата легалност е чудесна, щото доказва, че и блог.бг е като световните медии. (Тоя тигър трябва да е от зоологическата градина, щото в родината на Гьоте тия котки не виреят на свобода, освен като танковете, които някога загубиха войната.)
цитирай
27. benra - Авторката ПАПАГАЛСТВА антибъл...
08.06.2017 09:25
krumbelosvet написа:
Авторката ПАПАГАЛСТВА антибългарски ИДИОТИЗЪМ от медиите.
Шведът е арестуван. Поне засега никой не е казал, че ще му се размине.
ПРЕКРАСНО е поведението на световните медии, защото ДОКАЗВА колко са
Но ПОМПАТА, о, помпата! И помпата е чудесна, защото показва, че и блог.бг е като световните медии. ТИРАЖИРА АНТИБЪЛГАРСКОТО.
Досега не съм срещал напомпан пост, който изразява УВАЖЕНИЕ и ОБИЧ към България.


Знаете ли, щях да Ви подмина снизходително или търпеливо да Ви обясня „вица”, но първото е вредно, а второто безсмислено.Вие не сте тук, за да общувате, а да се освобождавате.....Тежък товар, не мога да го приема
И един съвет-за да звучите компетентно и достоверно, проверете значението на думичките плагиатства, ирония, сарказъм.
цитирай
28. gothic - Неотдавна двама не дотам пораснали ...
08.06.2017 10:05
Неотдавна двама не дотам пораснали "бабаити" налетяха да бият ватман на трамвай. Помогнах на единия да напусне превозното средство с прекрасен шут с левачката в челюстта. Другият го последва доброволно. Така бих постъпил с ВСЕКИ един, упражняващ насилие над по-слаб от него, без значение дали е на 17 или на 67, без значение дали е българин, циганин, швед, арабин, латинос, негър, марсианец или какъвтто и да било друг. А по въпроса за Рагин и сие - всичко е казано в ето тази статия и коментарите под нея.....

http://www.webcafe/webcafe/da-go-weba/id_2018252437_Stranata_na_ekspertite_ot_edno_vreme
цитирай
29. krumbelosvet - Ирония? Сарказъм? Младостта не е порок, но и старостта не е.
08.06.2017 10:22
И заключителните думи "уникални сме" ли са ирония и сарказъм? СРЕЩУ кого?
Не случайно са ви напомпали. Може да си мислите нещо друго, но постът ви е пропит с ПРЕЗРЕНИЕ към България и българите. Не сте виновна. В такава МЕДИЙНА (и обществена) СРЕДА сте изласли.
Да защитаваш народа и страната си, не е лично "разтоварване". Единствената ми "вина" е, че ОТ ДЕТЕ приемам ЛИЧНО всяка обида за България и българите... Можете да си представите при това положение, че от години почти живея в ада.
цитирай
30. benra - germantiger
08.06.2017 10:27
Там, където има много светлина, изобилства и от сенки...а Маниерите на човек са огледалото, което отразява неговия собствен образ.

В контекста на разговора ни и извън тона му, ще кажа в допълнение само:
- агресията има много форми и формати и аз не я одобрявам в нито едното й превъплъщение...
С оглед на горенаписаното, а и на личното ми отношение към словото, общуването и толерантността
искам категорично да заявя границите на поведенческата рамка, а именно - никой не е задължен да харесва, одобрява или да е съгласен с това, което пиша и начина, по който пиша. Всеки е свободен да изразява мнение, позиция, не съгласие. Но тъй като правото на всеки свършва там, където започва правото на другите, абсолютно няма да приема агресия и обиди - нарочни и умишлени.
А що се отна ся до определението "баба" - благословени са онези, които са баби по възраст и дарени с безмерна радост онези, които са баби на внуци.
Опитът Ви да вмените на думата негативен отенък е неуместен.
Можехте да пробвате с нещо, което се съотнася към психосоматични белези.
Също така смятам, че достатъчно занимавахме останалите с личните си психопрофили. Тук темата е друга...
Агресията..
цитирай
31. benra - tera,
08.06.2017 10:29
грозна история..Въпросите ти са уместни, към този момент все още няма определена яснота. Скоро бях във въпросния курорт...и преди сезона беше отблъскващ...Хубав ден!
цитирай
32. benra - misteriavechna
08.06.2017 10:29
достойното поведение винаги е достойно - така е!
Поздрави !
цитирай
33. benra - gothic,
08.06.2017 10:30
Нали знаеш, че няма да ти противореча, а само ще кажа - здрасти :-)
цитирай
34. germantiger - А Вие ни занимавате с лицжемерието си
08.06.2017 15:13
Понеже темата била агресията

Постинг за руснаците ритащи българи и българки по черноморието имаш ли

Постинг за руските мафиоти във варна имаш ли или не знаеш за тях

Постинг за гърците и сърбите гаврещи се с българи имаш ли

Предполагам не или?

ПОСТИНГИ ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ВИ МУТРИ И ИЗРОДИ ГАВРЕЩИ СЕ С БЪЛГАРКИ ИМАТЕ ЛИ/
цитирай
35. germantiger - истината
08.06.2017 15:54
точно таме думата, че сте лицемери

когато западняк ви рита ревете

когато вашите уроди или руските ви ритат пъти повече, много повече, ден ката ден - вие не пишете така, а по-инак

ясни сте ми и от дете сте ми ясни били винаги

лицемери и често пъти страхливци, без принцип и само пожелание
цитирай
36. germantiger - от моите лс с троя
09.06.2017 21:08
Re: Re: Re: Re: ре
ти нали живееш по черноморието - кое ти е невероятното - туристи масово бият, както и масово са бити и убивани вкл., във варна това се знае

примери да да давам ли - побоища с мутри вкл. преди бол години с братята илиеви мутрите били се с германци, убития германец на вълнолома във варна, убитото германско дете в басейн от инсталацията, за малко момичето английско дете миналата година да бъде убито пак в бассейн, лично моите авери знбаят за маса боища п паркинги с туристи обирането на пияни такива, що иде реч до персонала - той масово е подложен на унижения вкл и сексуални посегателства - опити за такива, нали живееш по морето, не го ли знаеш това ??>?!!!!

ритнали българка

а кой уби германското дете момиченце, за него защо не се събрахте бугари по фейсбук, а?

за убийството на дете не се сбрахте нали, неинформирани, ограничени шовинисти

и добавката ми при марин тачков
ЗА ТИЯ МАРИНЕ НЯМАШ ПОСТИНГИ, НАЛИ

ЗАЩОТО СИ ИНФОРМИРАН ИЗБИРАТЕЛНО
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: benra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4392699
Постинги: 739
Коментари: 12621
Гласове: 29486
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031