Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2012 13:55 - Май е по-добре без жена
Автор: smani Категория: Музика   
Прочетен: 1288 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 02.02.2012 14:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Съжалявам за моментите, в които съм те карала да крещиш
За моментите, в които съм убивала мечтите ти
За моментите, в които преобърнах целият ти свят

За моментите,в които съм те разплаквала
За моментите, в които съм те лъгала
За моментите, в които съм гледала и съм те оставила да се спънеш

Твърде жалко е, но това съм аз
Това, което правя ще ми се върне, ще видиш
Това, че мога да нося бремето на болката
Защото това не е първият път, в който подлудявам мъж
И кога разтворя крилата си, за да го върна към живот
Аз изсмуквам любовта му, защото никога не ще бъда ничия жена

Съжалявам за моментите, в които не съм се прибирала вкъщи
Оставяйки те да лежиш в това легло самичък
Летях високо в небесата докато ти се нуждаеше от мен

Ти си като камък окачен на шията ми, виждаш ли
Трябва да го премахна, преди да е счупил гръбнака ми, виждаш ли
Трябва да кажа какво изпитвам преди да остарея

Съжалявам, но няма да се променя
Знаеш, че опитах, но съм си все още същата
Трябва да го направя по моя начин

Твърде жалко е, но хей, това съм аз
Това, което правя ще ми се върне, ще видиш
Това, че мога да нося бремето на болката
Защото това не е първият път, в който подлудявам мъж
И кога разтворя крилата си, за да го върна към живот
Аз изсмуквам любовта му, защото никога не ще бъда ничия жена

Твърде жалко е, но хей, това съм аз
Това, което правя ще ми се върне, ще видиш
Това, че мога да нося бремето на болката
Защото това не е първият път, в който подлудявам мъж
И кога разтворя крилата си, за да го върна към живот
Аз изсмуквам любовта му, защото никога не ще бъда ничия жена


image






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1664437
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930