Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2010 13:35 - Превръща ли се блог бг в новинарски сайт
Автор: smani Категория: Политика   
Прочетен: 9671 Коментари: 37 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И още как, особено като се погледне първата страничка. В препоръчани и блог вълни най-често попадат постинги с информационно съдържание. Вече блогърите не споделят своята гледна точка /какъвто е смисъла на писането в блога/, а се състезават кой първи ще направи постинг с новина от последната минута. Така е по-лесно и за „пишещите” и за четящите. Освен това шанса да попаднеш сред отличниците на корицата е по-голям и броячката навърта прочитания в хиляди. Блясък и слава, както се казва, само не разбирам дори и да е ОТВОРЕН постинга и 10 000 пъти какво е удоволствието от това, че си „четен” като не си написал и едно свое изречение в съдържанието на публикацията. Остава и поетите в блога да ни съобщават новините в рима и всичко ще си дойде на мястото. Има някаква логика да се толерират постинги с новинарско съдържание в блог /където принципно не им е мястото/, защото светът е толкова динамичен и преливащ от информация, че ако някакъв сайт в интернет пространството, било то и блог се изолира от динамиката на новините, рискува да заприлича на парен локомотив в компанията на свръхзвукови изтребители. А дали новият облик се харесва на блогърите не е толкова важно.








Тагове:   блог,   новинарски,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Безспирен, денонощен и безумен копипейст в "Новини" и "Политика", съгласна съм с позицията ти,
17.05.2010 15:43
ако нямат някаква изгода, направо завиждам за волското търпение на блогърите, които го правят, но не ми се вярва да е самоцелно, smani! Поздрави!:)
цитирай
2. smani - vishnichka :)
17.05.2010 16:16
Освен "блясъка" и "славата" може би има материален стимул. :)))
цитирай
3. solbergbg - това е причината да спра да пиша и ...
17.05.2010 18:05
това е причината да спра да пиша и само да качвам клипчета...просто е безсмислено
цитирай
4. smani - solbergbg
17.05.2010 18:39
Да наистина писането се обезмисля до известна степен. Много блогъри разредиха посещенията си в блога, а някои спряха да пишат напълно.
цитирай
5. solbergbg - Знам, че едва ли някога ще присъс...
17.05.2010 20:56
Знам,че едва ли някога ще присъствам в най-четените или коментираните но да гледам всеки път как едни и сащи хора са там просто ми напомня,че живея в България където колкото и да си старателен и добър в нещо винаги ще има един пълен некадърник пред теб защото е с връзки или нещо такова.Не може всеки път да са хора който са копирали някоя статия от някой новинарски сайт или пак някакви вицове и това да се стимулира. Добре ако съм писател и пренапиша Под Игото и кажа,че е моя тоова ще ме направи ли велик колкото Вазов. Хора вземете се стегнете и си размардайте мозаците да дадете нещо свое.Стига сме живели в страна където никой не мисли с главата си а всеки гледа да копира това което е видял от другия.
цитирай
6. smani - Евала за коментара!!!
18.05.2010 09:47
solbergbg написа:
Знам,че едва ли някога ще присъствам в най-четените или коментираните но да гледам всеки път как едни и сащи хора са там просто ми напомня,че живея в България където колкото и да си старателен и добър в нещо винаги ще има един пълен некадърник пред теб защото е с връзки или нещо такова.Не може всеки път да са хора който са копирали някоя статия от някой новинарски сайт или пак някакви вицове и това да се стимулира. Добре ако съм писател и пренапиша Под Игото и кажа,че е моя тоова ще ме направи ли велик колкото Вазов. Хора вземете се стегнете и си размардайте мозаците да дадете нещо свое.Стига сме живели в страна където никой не мисли с главата си а всеки гледа да копира това което е видял от другия.


Българският манталитет се набива на очи и в интернет! :)
цитирай
7. mariani - Дано
18.05.2010 11:46
да не се превръща...жалко ще бъдe...
Ама като гледам какви песнички имаш, не се вписваш в "новинарския" сайт ;)))
Поздрави, smani
цитирай
8. xxxx - Smani-мани, и кво като ти съ ухиля блогерски по новината на усмивката, а, а хъхъ
18.05.2010 12:06
и няма ПЪК да ти съ изнизвам по темата..
само щъ нахиля готско-мотско хъхъ
:)))
цитирай
9. smani - mariani :)
18.05.2010 13:15
Обективно погледнато новините са хубаво нещо - информират ни за случващото се около нас, но по-важното за мен е от тук нататък как виждаме ние нещата. Това е различното в блога, да можеш да споделиш мнение. Иначе новините - хубави, лоши, жълти и грозни ги чувам, искам неискам от къде ли не.
цитирай
10. smani - xxxx :)
18.05.2010 13:20
Мани, мани все се надявах да изнижеш едно "за" или "против", ама щом ще е нахилване само и от мен имаш идно истинско мистинско усмивкане! :)))
цитирай
11. xxxx - Знаеш ли защо те чета?!
18.05.2010 15:10
..защото те харесвам. А знаеш ли защо те харесвам?!, защото не си злобен.. усещам те (и мноУ моля по скобата да съ вметна, чИ нИ съм педераст хъхъ)
Сериозно Smani, ако трябва да се изкажа по темата то ще забия, защото ПОПРИНЦИП съм си ЗАБИТ хъхъхъ
Не съм по ПРОТИВното, да съ лигавя с поглед по вицовете на фурийка.. харесвам Я защото без напъни с едно елементарно "ЩРАК" съ изхилвам с някой готин лаф в бързото на деня :))

Прекаляването е смешно по дублажа (чатна ме, или?! хъхъ).. но аз самия съм нагъл по мисълта на злоупотребата и приливам от пусто в празно.. Новините не ми пречат, знам къде да ровя, за да се мажа с тях.. А от първа съм КЛИКче само по СЛУЧАЙНОСТТА..
И обичам да се лигавя.. ъъъъ тва не ти пречи, че от ЧАТ на ПАТ го правя и в твоя блог, нали?!.. (Не ми отговаряй по отрицанието с думи "пречиш", чИ шъ мъ разревеш по мокрото на солта хъхъ)
цитирай
12. milamam - Като се върнах след няколко месеца ...
18.05.2010 20:25
Като се върнах след няколко месеца затъмнение, установих същото.
Не ми е уютно тук, чета новини, зад които няма дори изразено собствено мнение.
Ако не беше пуснал поста, сигурно щях аз да го напша, но добре си обобщил ситуацията - превърнал се е на "...новинарски сайт...".
Чета си избраните блогове, гласувам за тези дето гласуват за мен, но е друго. Няма я тази магия, дето ме накара да остана тук и да бъда тук...
Всичко тече, всичко се променя...
Ама - не ме кефи!!!!
цитирай
13. анонимен - smani,
18.05.2010 20:40
също не мога да разбера радостта, гъдела или каквото там изпитват, гледайки брояча. Едни и същи новини, жълтини, реклами или случайни безинтересни материали - копи-пейст в надпревара до припадък, без нито една своя дума в допълнение и така - по много, много пъти на ден.

Не знам какво показват - собствени мисли, идеи и вълнения няма. А някои дори и копи-пействането правят неграмотно. Може би показват колко свободно време имат за ровене тук-там и пренасяне тук (без оглед на качеството).

Скоро попитах в постинг дали няма да сложат най-накрая лимит на публикациите на ден - именно заради горните, от които не можеш да намериш нормално четиво. Мислещите хора не бълват толкова много.
В анонимни коментари някой/я се опита да хапе, твърдеше, че е непрекъснато в препоръчани. От препоръчаните, на които всичко им е под индиго и даже грамотен коментар в блога си не могат да направят.

Трудно е да се мисли, smani. Затова са избрали лекия път към тяхната си слава.
Не си струва изобщо да се косиш по темата :))), никой нищо не прави. Политика на сайта.
цитирай
14. smani - Имаше една песничка: "Вече свърши хубавото време, а дъждът вали, а дъждът вали.."
18.05.2010 20:45
milamam написа:

Чета си избраните блогове, гласувам за тези дето гласуват за мен, но е друго. Няма я тази магия, дето ме накара да остана тук и да бъда тук...
Всичко тече, всичко се променя...
Ама - не ме кефи!!!!


И аз усещам така нещата в момента!
цитирай
15. smani - animo
18.05.2010 20:56
Ще се окаже, че блогърите, мислим и имаме едно и също отношение към сегашния изглед на блога. Това ме радва! Радваме и това, че го споделяте официално.
А иначе аз не се кося, даже си помислих с постинга си да не обидя някой, но трябваше да го споделя, сигурен бях, че и др. блогъри мислят така.

Политика на сайта е, затова и публикацията ми е в категория политика! :)
цитирай
16. milamam - Виж, така консервативно приех н...
18.05.2010 21:55
Виж, така консервативно приех нещата, когато до нас бутнаха къщата и направиха кооперация.
Казах си, край свърши с интимния ми живот - даже нямах пердета на прозорците, а щяха да дойдат нови съседи и да ми надничат в спалнята.
Минаха около две години - не ми харесва, ама си сложих щори...
А дъждът вали, а дъждът вали..
Не можеш май да бутнеш кооперацията, или...???
цитирай
17. zaw12929 - И за постинга и за коментарите: Е...
18.05.2010 22:44
И за постинга и за коментарите: Еехх! Така си е
цитирай
18. smani - milamam
19.05.2010 08:37
Ще слагаме щори няма начин! :)
цитирай
19. smani - zaw12929
19.05.2010 08:38
Да коментарите са много яки. :)
цитирай
20. djgator - стани
20.05.2010 11:45
Приятелю, още преди 2 месеца написах статия за това, че блога бавно и сигурно потъва. Обаче реакция - никаква. Явно им е изгодно това положение, нови потребители не са им нужни - те си генерират роботи... Брояча си цъка, рейтингът на инвестор не се намаля, просто блогът се изпразва от съдържание, но рекламодателите не могат да го проумеят.. Те плащат на база "импресии" - тоест брой кликания и посещения.. И малките деца знаят, че това може лесно да се манипулира. Казано с прости думи, да ракламираш например в печатно издание, което лъже за тиража или никой не го купува, а вечерта събират обратно непродаденото си е чиста проба измама. На това ставаме свидетели и тук. А роботите нямат разходи, не мрънкат и не искат заплати.. само бълват копи/пейст статии - денонощно.
цитирай
21. smani - Веско :)))
20.05.2010 11:59
Ха, ха, спомням си много добре статията, а аз ти казах, че не потъва и се чудех защо мислиш така. Сега разбирам, че си усетил нещата още в зародиш. Да, да определено си хванал тенденцията няма спор.
Смешното е, че някои блогъри не осъзнават ставащото, а на други не им пука, трети зарязаха писането. А бе с една дума блога вече не е същия.
цитирай
22. kass - smani
20.05.2010 14:38
И аз забелязвам отлив от страна на авторите и не разбирама, все си мислих, че е заради кризата и дертищата на хората, някак не им е блогърстване, но знам ли, може би новият облик да не се хареса на потребителите на сайта. Е, като няма друго, какво остава освен новини... Поздрави Стани, ние ще си се четем взаимно пък каквото е това е...
цитирай
23. анонимен - Ти си доказателство, че не е точно ...
20.05.2010 15:21
Ти си доказателство, че не е точно така:)
цитирай
24. smani - kass
20.05.2010 17:24
Нищо чудно и кризата да оказва влияние върху оределите редици на именити блогъри. Фактора изчерпано блогърско вдъхновение също не е за подценяване. Не е лесно да си блогър в наши дни! :)))
До писане и четене Ива! :)
цитирай
25. smani - vostroto
20.05.2010 17:30
Е как няма да се предаваме я! :)
цитирай
26. henzelski - Това за
21.05.2010 14:01
писането на новини в рими е интригуващо, приятелю Смани, ама няма откъде да се копират римите...;)))
цитирай
27. smani - henzelski
21.05.2010 15:37
Ха, ха така си е Хенз, роботите няма от къде да копират! :)))
цитирай
28. gratcia - Смани, как удряш право в десетката ...
24.05.2010 22:28
Смани, как удряш право в десетката само !
Това е една от главните причини, поради която посещавам блога по-рядко .
Не мисля, че на някого му пука. Смея да споделя, че този факт промени донякъде и нас самите. Някак си се затворихме в себе си и ... да му се не види, немога да си отпусна речника. Загубих го някъде из цялата тази бъркотия.
Поздрави за постинга. Време беше това да се сподели :)))
цитирай
29. smani - Грация :)
25.05.2010 09:11
и ти удряш право в десятката:

"Смея да споделя, че този факт промени донякъде и нас самите. Някак си се затворихме в себе си и ..."

Важното е да гледаме от добрата страна. Сега като посещаваме по-рядко блога имаме повече време за други неща, невиртуални. :)))
цитирай
30. gratcia - smani
25.05.2010 09:30
ииии, да не забравяме, че по-хубаво от Невиртуалното , Няма :)))
цитирай
31. smani - gratcia :)))
25.05.2010 10:49
Абсолютно вярно!
цитирай
32. haralanov - Здравей!
25.05.2010 16:20
За първи път си позволявам днес да публикувам нещо,което не е мое!
Иначе досега всяка една написана дума в блогът ми съм си я написал аз!
Текстът обаче заслужава да се прочете от повече хора.Публичността в случая не е излишна.Иначе си прав за блог бг.Че се е превърнал в новинарски сайт без собствена интерпретация на случилото се.Бъди здрав!
цитирай
33. smani - Здравей!
25.05.2010 17:25
Статията е много добра - обективно погледнато. Ще си имаш работа с много коментиращи. :)
Поздрави!
цитирай
34. to4ka - . ...
27.05.2010 10:30
Макар и да те покрепям на 99%... останалият 1% не може да не наблегне на факта, че логото на блог.бг е "твоята гледна точка" и позволява свобода на писанията :)
цитирай
35. smani - to4ka
27.05.2010 11:17
Всеки приема по свой си начин "твоята гледна точка"! :)
цитирай
36. panazea - Смани, кой се е върнал!
29.05.2010 01:06
http://loli.blog.bg/tq-i-toi/2010/05/28/jivotyt-mi-viatyrna-melnica.552892
цитирай
37. smani - panazea
29.05.2010 08:49
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1663978
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930