Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2010 13:00 - Не съм много свестен щото и аз съм българче
Автор: smani Категория: Политика   
Прочетен: 3271 Коментари: 17 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Уважаеми приятели, след тридневно творческо безсилие реших да споделя с вас нещо, на което случайно попаднах в нет-а. Силно ме впечатлиха финалните думи на автора, който представя себе си като един българин от един град. Естествено дълбоко се замислих дали и други българи от други градове не се осъзнават по същия начин, както неизвестния творец. Замислих се - това ли е новото ни национално самосъзнание.
    Да си го кажем

Родните ни депутати,
силно братя са тъпати.
Ако келепира,
тях не ги подпира
всичко ще направят,
със законче ще те преебават.
Той закона за това се чини
някой богати прави,
та и депутатчето ни да намажи.

Ей го наш Иванчо Костов,
на държавицата, здраво стиска лоста,
от години не изпуска поста,
ха го някой за резил направи,
той сто компромата ще да му представи
щото печен е в играта,
играта с компромата.
Пред него, ученички бледи,
са всички тайнички ченгета,
Ченгета, с фермани досиета,
Но и те горките,
депутатчета са във душите.

А червените сладури,
Лягат те като пред амбразури,
Щом кат някой им закичи:
„комунисчета недоубити”.

Коронована главичка,
хем плешива,
хем едничка,
като хала се понесе и горите ни отнесе.

Дойде уж демократично бати,
ама и той иска да ни клати.
Че бандити сме големи
и ще сменя правилата,
правилата на играта.
Който него не го слушка,
веднага ще му е на мушка.

А момченцата, момченцата ченгенцата,
Кґво са чули, кґво разбрали
Пак адреса са збъркаґли.
Чичо охка,леля пъшка,
кака на леглото някой тръшка... .
после пак ще има обяснения,
обяснения и извенения, и в ефира
че и в парламента,
всичко е въпрос на вяра,
че държиме за рогата звяра.

Този дет си ги събира,
сигурно от кеф умира
Че са паплач те достойна
за обичта ни всенародна.
Майките им често споменаваме,
сигурно за да ги размножаваме.
Те така са ни привикнали
и на мурафетите ни свикнали,
че с калта която ги поливаме
на росичка им приличка.
Диванета са големи,
Но братя хич не им дреме,
Килепиреца щом пада,
Мамка и на таз държава.

И вървим си със години
По друмищата европейски сини.

И така живеем си във „рая”
на който не му се вижда края.

Автор неизвестен
щото и той не е много свестен.
Ама на кого ли да прилича,
Като и той българче се нарича


http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3154951&page=4#commentsContent



Тагове:   Много,


Гласувай:
19



1. bamby13 - мирише ми на стила на Требдафил А...
30.07.2010 13:49
мирише ми на стила на Требдафил Акациев ...........:-)
Все повече премислям, да взема и аз да се барна поетеса. Плета чудесни рими, при това свързани. Ето пример:

вдовица-краставица
каляска-прица се натряска


бтв, нищо друго не успява да ме вдигна така бързо в стационарна орбита, като опитите за уравниловка, по типа : всички са маскари
цитирай
2. smani - bamby13
30.07.2010 13:57
Получават ти се римите за разлика от горната творба. :)

Това с всички са маскари си го знаем отдавна /за политиката/, ама българче=не съм много свестен звучи прекалено..
цитирай
3. bamby13 - даммм, нещо като стария виц. След ...
30.07.2010 14:18
даммм, нещо като стария виц. След дълго чакане в поликлиниката човек на средна възраст си тръгва с думите "като се знам какъв строителен инженер съм, я най-добре да си ходя....."
цитирай
4. smani - :)))
30.07.2010 14:29
bamby13 написа:
даммм, нещо като стария виц. След дълго чакане в поликлиниката човек на средна възраст си тръгва с думите "като се знам какъв строителен инженер съм, я най-добре да си ходя....."

цитирай
5. boristodorov56 - Смани, левичарино - де го изрови ...
30.07.2010 14:44
Смани, левичарино - де го изрови това?
цитирай
6. smani - Ха ха ха Боркич ти се майтапиш! :)
30.07.2010 14:49
boristodorov56 написа:
Смани, левичарино - де го изрови това?


В коментарите под статията, мисля, че на трета страница:
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3154951&page=4#commentsContent
цитирай
7. анонимен - smani,
30.07.2010 16:21
като те хване творческото безсилие (или запек), го превръщаш в творческа диария - нон стоп постинги само с едно клипче вътре, а заглавията - поздрав за -найстия читател, глас и т.н. И не е задължително да са кръгли или интересни числа, важното е да се разписваш непрекъснато с постинги, под които ще ти коментират с "ах", "ох" и "честито". Много се котира тук, чак в препоръчани ги слагат. :)))
цитирай
8. smani - animo :)
30.07.2010 16:33
Изключително добър съвет ми даваш в тези така трудни времена за мен. Така де по-добре диария, отколкото запек, че то второто май е по-опасно от медиц. гл. точка. :)
Само че тоя поздравителен маратон не съм го практикувал и не знам дали няма и да повърна по някое време. :)))
цитирай
9. анонимен - Няма страшно,
30.07.2010 16:39
някои не го спират маратона, очевидно не им действа на стомашните сокове, на част от читателите им - също. Другите да му мислят. :)))
Ще ти кажа кога отивам на почивка, тогава го започвай. Инак ще те прескачам, надявам се да ме извиниш. :)
цитирай
10. smani - А напълно те разбирам, започна ли го и аз ще се прескачам доколкото мога. :)
30.07.2010 16:41
animo написа:
някои не го спират маратона, очевидно не им действа на стомашните сокове, на част от читателите им - също. Другите да му мислят. :)))
Ще ти кажа кога отивам на почивка, тогава го започвай. Инак ще те прескачам, надявам се да ме извиниш. :)

цитирай
11. анонимен - дори когато посоката на мислене е сходна
30.07.2010 18:27
чиста чалга,само липсва мелодия и някоя силиконка да я запее.
цитирай
12. monna - Едва го изчетох, но повече от уважение към теб, Смани!
30.07.2010 23:22
Добре, че му видях края:)
Привет!
цитирай
13. dushevno - поздарав
30.07.2010 23:41
от една с двойствено творческа диария :))

ма пък на мен ми е кеф да съм българка
щото притръпнах и да съм БЛОГърка :)))

Блогена ;)
цитирай
14. smani - Може и хит да стане.
31.07.2010 09:04
анонимен написа:
чиста чалга,само липсва мелодия и някоя силиконка да я запее.

цитирай
15. smani - monna
31.07.2010 09:05
Такива са възможностите на един българин от един град и на много други българи от други градове - средностатистическа му работа.. :)
цитирай
16. smani - dushevno :)
31.07.2010 09:08
Не е лесно и българин и блогър - голям стрес, ама няма начин продължаваме напред. :)
цитирай
17. анонимен - :)
02.08.2010 02:57
Мерси, добре беше!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1664513
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930