Постинг
05.08.2010 10:47 -
Най-доброто нещо на света е в България
Досещате ли се какво е това добро, което съществува не къде и да е, а тук при нас. Да се чуди човек как оцелява точно в нашата страна. Ние забързани в ежедневието си почти не го забелязваме, то доброто периодично ни напомня за себе си – „тук съм, тук съм, най-доброто на света”, но нали си е наше свикнали сме му и не го оценяваме достатъчно. А би трябвало и не само това, трябва да бъде основание за национална гордост.
Много българи ще кажат – това е киселото мляко. Да - добро, уникално, такова чудо няма никъде другаде по света. Признато - магьосници в областта на високите технологии като японците ни казват евала за родния продукт. Но не е това.
Българските жени – хубави са, грижовни майки, добри домакини и какво ли още не. Българките са едни от най-красивите, несправедливо е, че все още българка не е станала мис свят, но нали сме малка страна.. Но не е и това най-доброто нещо на света, което е пуснало корени у нас.
Като споменах корени се сетих за вкусните български червени домати. Никъде няма такива вкусни истински зеленчуци. Даже са възпяти от гения на родния попфолк, нали се сещате за песента: „Кой ги мама разклати, тез червени домати..” Велика песен! Те и много чужденци знаят за тях и идват от далечни земи на туризъм – евтин алкохол и лесни червени домати. Най-добре е такива туристи в най-кратки срокове да разберат и за голямата червена чушка, директно от производителя; така ще ни помнят дълго време и ще знаят и за други впечатляващи неща от страната ни. Но това е друга тема. Както и да е; не са и вкусните ни червени домати.
Българското търпение – няма друго подобно. Безкрайно търпение, непоклатимо. Търпяли сме какво ли не – разни присъствия от 50 до 500 години и то дълбоко и значително присъстващи, но сме оцеляли. Сега в най-новата ни история пак показваме прочутото си търпение. Този път търпим на отсъствие и то на собственото си, в стил живеем сякаш на ничия земя.. И това е друга тема. Не е и българското търпение най-доброто нещо на света.
Вече изгубихте търпение, добре без повече примери, макар, че има още няколко.
Най-доброто нещо на света разполага до голяма степен с човешките съдби, казва какво е добро и какво лошо, решава категорично и безпристрастно какво е законно и какво излиза извън рамките на закона. Досещате се вече нали, най-доброто нещо на света има и власт и воля и раздава справедливост и се нарича български съд.
Българският съд като цяло сияе от доброта. Всички или почти всички престъпни отрепки, които полицията лови през последната година, съдиите ги питат, препитват и след това задължително пускат на свобода. Както се казва дават им още един шанс и още един шанс и така до безкрайност. Колко всеопрощаваща сила имат правораздавателите, колко обич е стаена в тях; да подадеш ръка на лошия, да му простиш, да му върнеш свободата и да го оставиш да прави, каквото си иска. Каква християнска ангажираност и загриженост. Съдиите са по-християни и от най-големите християни. Не, това е малко да се каже за тях, те се приближават до ангелите, защото безкрайната им доброта е с неземна същност.
Знам, че никой няма да отрече това, но за да не бъда голословен веднага ще ви дам един пример от последните дни. Ангелчетата наши, мили и любими пуснаха на свобода поредните кривнали в лошия път момчета. Вярно, че професията на момчетата е да убиват други момчета, но с ангелската си неземна всеопрощаваща сила, най-доброто нещо на света, остави лошите момчета сами да намерят верния път и да се отрекът от злото. Не зная каква е процедурата, но вероятно са им се и извинили за безпокойството, причинено им от грубите, смръщени полицаи, които на всичкото отгоре са им взели всички пистолети, арбалети, гранати, гранатомети, автоматични оръжия, ракети земя-въздух със среден радиус на действие, взривове и взривни устройства, които сега не знам има ли начин да им върнат. И ако има да го направят, съпроводено с подобаващо извинение. Така може до едно добро да застане друго, след това трето и така всичко да засияе в безкрайна доброта.
© Храната при капитализма – голямо колич...
Над 1 млрд. kWh са пренесени по IGB в пъ...
Защо останахме без дърва за отопление?
Над 1 млрд. kWh са пренесени по IGB в пъ...
Защо останахме без дърва за отопление?
1.
dushevno -
ами съгласна съм
05.08.2010 11:10
05.08.2010 11:10
само дето си забравил да споменеш блогбг :)))
Хубав ден!
цитирайХубав ден!
Добре дошли в страната на най-добрите неща. :) Да не се окажат безброй..
цитирай
3.
анонимен -
:)
05.08.2010 11:40
05.08.2010 11:40
Абе това пристрастяване към блог.бг не води ли до шизофрения
Уж реалността била по-хубава а все едни и същи не мърдате от блога
Психясахте от селски напъни
Къртите мивки
цитирайУж реалността била по-хубава а все едни и същи не мърдате от блога
Психясахте от селски напъни
Къртите мивки
А пък аз тази сутрин си пих кафето със статия, която е на малко по-различно мнение от твоето. Няма лошо де. И едните и другите са маскари, както би се изразил средностатистическия избирател.
И все пак, си мисля, че ако наистина има качествени доказателства (стока, която от години се намира толкова трудно, че е по-вероятно да се открият кокалите на Йоан Кръстител в България, отколкото качествени доказателства...) едва ли съдиите биха направили грешката да пуснат обвиняемите. Особено в светлината на прожекторите. :)
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5867078,00.html
Монетата винаги има две страни. Дори и тази на показните и шумни полицейски акции. :)
цитирайИ все пак, си мисля, че ако наистина има качествени доказателства (стока, която от години се намира толкова трудно, че е по-вероятно да се открият кокалите на Йоан Кръстител в България, отколкото качествени доказателства...) едва ли съдиите биха направили грешката да пуснат обвиняемите. Особено в светлината на прожекторите. :)
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5867078,00.html
Монетата винаги има две страни. Дори и тази на показните и шумни полицейски акции. :)
5.
анонимен -
Брейййййй:)
05.08.2010 11:51
05.08.2010 11:51
бЯли пипЕрутки кАде отлеТЯХте
дойде ли ви края изберете дрУжки
аз избирам пРъвата ти избираш втората
цитирайдойде ли ви края изберете дрУжки
аз избирам пРъвата ти избираш втората
Само дето стрелбата не е в точната посока.
Ако думата е за съда - трябва да поизясниш малко нещата. Да ги попрецизираш.
Те съдиите заслужават с лопата да ги трепеш - две мнения няма,
но ако имаш предвид последното произнасяне на съда, който пусна арестуваните от милицията няколко предполагаеми престъпника - дълбоко грешиш като позиция.
Не знам дали си запознат с обосновката на това съдебно решения, но то е перфектно от юридическа гледна точка.За да се докаже престъпление - необходими са читави доказателства, а не мъгливи улики. Момчетата може да са серийни убийци, но щом не могат да докажат с реални факти престъпленията им - какво да искаме от съда? Да угажда на нарцисизма на д-р Б. Борисов и невръстенията на Цецко милиционерчето? Ми да си свършат работата милиционерчетата, ако не могат - да ходят на село да копат царевица и да пасят овце, некдърниците и мързеливците са в излишък д държавния апарат, да не кажа, че всички са от същия дол дренки.
Така не става.
Щото ще ни допре ножа до ребрата и ще се чудим гората ли да хващаме или Цецко с гранатомета да целим.
Фактове са необходими за да се докаже престъплението на, който да е човек па чак тогава се налага наказание.
Виновност по презумпция - няма!
цитирайАко думата е за съда - трябва да поизясниш малко нещата. Да ги попрецизираш.
Те съдиите заслужават с лопата да ги трепеш - две мнения няма,
но ако имаш предвид последното произнасяне на съда, който пусна арестуваните от милицията няколко предполагаеми престъпника - дълбоко грешиш като позиция.
Не знам дали си запознат с обосновката на това съдебно решения, но то е перфектно от юридическа гледна точка.За да се докаже престъпление - необходими са читави доказателства, а не мъгливи улики. Момчетата може да са серийни убийци, но щом не могат да докажат с реални факти престъпленията им - какво да искаме от съда? Да угажда на нарцисизма на д-р Б. Борисов и невръстенията на Цецко милиционерчето? Ми да си свършат работата милиционерчетата, ако не могат - да ходят на село да копат царевица и да пасят овце, некдърниците и мързеливците са в излишък д държавния апарат, да не кажа, че всички са от същия дол дренки.
Така не става.
Щото ще ни допре ножа до ребрата и ще се чудим гората ли да хващаме или Цецко с гранатомета да целим.
Фактове са необходими за да се докаже престъплението на, който да е човек па чак тогава се налага наказание.
Виновност по презумпция - няма!
Къртене му е майката и бащата и лелята и чичото и вуйчото и т.н. Иначе реално/виртуално на кой му пука вече.. :)
цитирайПрочетох статията, ключовите думи - "..съдебният състав е преценил, че няма достатъчно събрани доказателства, за да се задържат заподозрените в предварителния арест." Ама как звучи само за хиляден път! Преценили, че няма достатъчно доказателства, ама моляви се ние и не очакваме друго! Това "достатъчно" звучи по-сложно и трудно за схващане от цялата немска класическа философия. Или пък това "достатъчно" е една семпла думичка, оцветена в синьо и червено. :) Знам ли..
Качествена стока вярно трудно се намира, но на доброта вече преливаме отвсякъде. :)))
цитирайКачествена стока вярно трудно се намира, но на доброта вече преливаме отвсякъде. :)))
Първо: голЯми бЯли пеперуди са.
Второ: нещата са под контрол. :D
цитирайВторо: нещата са под контрол. :D
Добре Борка айде попрецизирай туй нещо: "..съдебният състав е преценил, че няма достатъчно събрани доказателства, за да се задържат заподозрените в предварителния арест." Някой ако може да каже що е то достатъчно доказателства за български съдия ще помогне на цяла България и Европа да разбере какво става в съда. Как така до този момент за всички престъпници има само, както казваш мъгливи улики. Сигурен ли си че е така? Аз не. Ама хич не ми се вярва нищо читаво и годно да не представят на уважаемия съд.
Презумпция за невиновност - добре пускат ги и след време се получава безумция за забрава.
цитирайПрезумпция за невиновност - добре пускат ги и след време се получава безумция за забрава.
Най-доброто нещо е да се сЪХРАНИТЕ в България. От нападащи ви с револвери роми, от просяци около кофите, които вървят след вас, от мъже които се лепват по вас по тротоарите и ви вървят по петите, от държава, която дава на евродепутатите и депутатите а оставя многодетни майки и болни да живеят от подписи.
цитирайнещо е, че доброто е при нас...Да му се радваме тогава, м??
Поздрави, smani :)
цитирайПоздрави, smani :)
Това с уличния реализъм, описан от теб не е точно така, но има и вярно. За втората част съм съгласен.
Не е лесно да си българин в България, но не е лесно да си българин и извън България.
цитирайНе е лесно да си българин в България, но не е лесно да си българин и извън България.
Радваме му се и то от сърце mariani. :)
цитирай
15.
анонимен -
до 6 ти
05.08.2010 15:26
05.08.2010 15:26
Много си умен г-нТодоров,пукаш се от акъл.За 20 години все недостстъчни доказателства .И по времето ,когато Бойко и Цецо са били на студентска бригада и по времето,когато се наливаха основите на банките и т.н.Сякаш сте слепи това червените.Сякаш не виждате с какви престъпни и антибългарски методи си служи вашата върхушка.И България вече я няма-и като народ /за 48 процента от децата в БГ българският език не е майчин/ и като култура и като морал.Луди хора,че и нахални.
цитирай
16.
анонимен -
Само съдът или и законите
05.08.2010 15:38
05.08.2010 15:38
Съгласен съм с всички пороци, които се приписват на българския съд, но не забравяме ли калпавото законодателство сътворено от ВНС и затвърдено от следващите го парламенти, дори и лустрирано с т.н. синхронизиране с европийските изисквания.
Теодор
цитирайТеодор
17.
анонимен -
Поредното бля-бля! А то е просто - ...
05.08.2010 15:47
05.08.2010 15:47
Поредното бля-бля! А то е просто - нямате и най-елементарна правна култура от последния избирател до първия в МВР!
цитирай
18.
анонимен -
Спирт
05.08.2010 15:58
05.08.2010 15:58
Кой би одобрил такава боза?Видях само празни приказки,развенчани митове и опит за ирония.Тотален провал.
цитирайТрудно е в днешно време да се извадят качествени доказателства, защото всички тези, за които всички ние знаме, че са мутри, отдавна са си узаконили бизнеса. Това не пречи те да са си мутри и всички да ги знаем кои са. Пречи обаче да се докаже, че те наистина са такива чисто документално.
Ако съда започне да играе по свирката на МВР и да върши всичко, което многоуважаваният ни премиер (да се свети името му) каже в централна емисия новини... Тогава ще се с.е.р.е.м. на метеното. И цялата ни недъгава и недоносена демокрация, за която всички дружно мечтаем повече от 20 години ще си събере багажа и ще се запъти към Анадола, където условията за демокрация са много по-благоприятни. :)
цитирайАко съда започне да играе по свирката на МВР и да върши всичко, което многоуважаваният ни премиер (да се свети името му) каже в централна емисия новини... Тогава ще се с.е.р.е.м. на метеното. И цялата ни недъгава и недоносена демокрация, за която всички дружно мечтаем повече от 20 години ще си събере багажа и ще се запъти към Анадола, където условията за демокрация са много по-благоприятни. :)
20.
анонимен -
Как да не са Ангели. И добри, и със...
05.08.2010 16:08
05.08.2010 16:08
Как да не са Ангели.И добри,и състрадателни,и дълбоко хуманни.Тия полицаи,прокурори и незнам какви си още излавят най-болничките,всички са все много болни или вземат и се разболяват като ги заловят.За това милостивите съдии ги пускат да се лекуват,да идат на курорт пък после пак да си убиват.
цитирайКалпаво, колко да е калпаво - юристи коментират, че е като да впрегнеш каруцата пред коня. Може и обратното, но няма воля. Защо ли!?
цитирайСилни думи! Впечатлен съм.
цитирайТъкмо се сетих, че някои пиленца в перфектната ни демокрация са много крехки и видях коментар №20. Та така трябва да внимаваме и да обгрижваме..
цитирай
24.
smani -
А ние трябва да се стремим поне да бъдем подобие на милостивите съдии. :)
05.08.2010 16:31
05.08.2010 16:31
анонимен написа:
Как да не са Ангели.И добри,и състрадателни,и дълбоко хуманни.Тия полицаи,прокурори и незнам какви си още излавят най-болничките,всички са все много болни или вземат и се разболяват като ги заловят.За това милостивите съдии ги пускат да се лекуват,да идат на курорт пък после пак да си убиват.
Smani, прав си. Няма достатъчно доказателства. Това пистолети, гранати и гранатомети са детски играчки. Ама, за какво си говорим! Виж, ако бяха намерили някое атомно оръжие - е, това вече щеше да бъде яко. Да, ама не. Така е. Ясно ли ти е?
цитирай
26.
анонимен -
ДО 6-ти /boristodorov56/
05.08.2010 17:25
05.08.2010 17:25
Голям защитник се извъди на българския съд, абе как това червените не се уморихте с вашите брътвежи. Ненадминати сте да плямпорите много , а да не казвате нищо. Какви още доказателства, какви 5 лева, то вече и слепите виждат, че милата ни родина е пропита от престъпност и корупция, ала за "техни недосегаеми величества" доказателствата все не са достатъчни. Стигна се до там , че по случая Борилски чак френски магистрати се възмутиха от шикълкавенето на българския съд, който дори издаде оправдателни присъди в началото, та после друг състав от кумова срама "прогледна". Вашите "Батко и Братко", Ал.Петров„Маргени, Н.Цонев, Л.Стойков са все води ненапити, а държавицата опоскана.
Жалко за такива като вас , лакеи, които за шепа жълтици плачат за обирджиите и наглите убийци и техните алчни защитници - бъгарските съдии и адвокати! /не всички, разбира се под този знаменател /.
Бог да пази България!
цитирайЖалко за такива като вас , лакеи, които за шепа жълтици плачат за обирджиите и наглите убийци и техните алчни защитници - бъгарските съдии и адвокати! /не всички, разбира се под този знаменател /.
Бог да пази България!
Няма гаранция и атомно оръжие ако намерят, нищо чудно уважаемите съдии да кажат: Не и не, няма достатъчно доказателства. :)))
цитирай
28.
анонимен -
От многото приказки така и не раз...
05.08.2010 18:24
05.08.2010 18:24
От многото приказки така и не разбрах всичките тези пръкнали се ангелчета в нашата прекрасна татковина дали са допълнително възмездявани за ангелсите си прояви спрямо престъпния свят, иначе е трудно за обяснение
цитирайанонимен написа:
От многото приказки така и не разбрах всичките тези пръкнали се ангелчета в нашата прекрасна татковина дали са допълнително възмездявани за ангелсите си прояви спрямо престъпния свят, иначе е трудно за обяснение
Има и друго, страхът си е голям страх! Как се издава присъда на закоравял престъпник!?
smani написа:
Добре Борка айде попрецизирай туй нещо: "..съдебният състав е преценил, че няма достатъчно събрани доказателства, за да се задържат заподозрените в предварителния арест." Някой ако може да каже що е то достатъчно доказателства за български съдия ще помогне на цяла България и Европа да разбере какво става в съда. Как така до този момент за всички престъпници има само, както казваш мъгливи улики. Сигурен ли си че е така? Аз не. Ама хич не ми се вярва нищо читаво и годно да не представят на уважаемия съд.
Презумпция за невиновност - добре пускат ги и след време се получава безумция за забрава.
Презумпция за невиновност - добре пускат ги и след време се получава безумция за забрава.
Защото аз не вярвам.
Колко псевдо-крими твсерии с показни арести с на уж уличени престъпници излъчиха през последната година и колко от тях са все още в кауша с неизбежната участ да понесат тежката ръка на закона?
Точно толкова, колкото когато д-р Б. Борисов беше главен секретар и се пъчеше като ебана Брижит Бардо на всяко показно убийство. Той ги хващаше - те ги пущаха - е не е ли същото?
Ако почнат да вкарват в затвора всеки,
който ББ е посочил с пръст и нарочил, БЕЗ ДОКАЗАТЕЛСТВА -
ще се налага да грабваме гранатометите. Не ти пожелавам даже и да живееш на
сбъркан адрес - болезнено е и допустимо според същия ЦЦ. Този ли безцветен, струващ 20 милиона по скалата на Бойко - министър ще ме убеди, че казва истината.
Ми като има доказателства - да ги посочи публично и представи на обществеността - така както го правят по цял свят - не е противозаконно.
Що го не прави?
Приказките пред микрофони и камери за нарцисите би следвало да се забранят със закон, особено за онези, които са вързани за пишките с червен конец!
Накрая да не забравя - Да живее новият вожд и учител на народеца -
д-р Б. Борисов!
Поне е прочел една книга - Т. Живков и толкова не беше.
31.
анонимен -
УМОЗАКЛЮЧЕНИЕ :
05.08.2010 18:53
05.08.2010 18:53
СЛЕД КАТО ОПРАВДАВАТ,ТИЯ С ОРЪЖИЕТО ПОД ВЪЗГЛАВНИЦАТА И ОТКРОВЕННИТЕ УБИЙЦИ,ЗАЩО ДА ТЪРСЯ ПРАВОСЪДИЕ ???!!!
КАКЪВ Е СМИСЪЛА ОТ ТОВА????
НЕ Е ЛИ ПО-РАЦИОНАЛНО ДА ВЗЕМА ПРАВОСЪДИЕТО, В СВОИ РЪЦЕ?
КУПУВАМ СИ ОРЪЖИЕ ,...МАЛКО ПАРИ ПО СМЕТКА, ЗА РУШВЕТ И ГОТОВО!
ТЕЖКО МУ И ГОРКО НА ТОЗИ ,КОЙТО МИ ЗАСТАНЕ НА ПЪТЯ!
ИМА ТОЛКОВА ГЛАДНИ ХОРА, КОИТО ЗА ДРЕБНИ ПАРИ, ЩЕ МИ ПРЕМАХНАТ ПРЕЧКИТЕ В ЖИВОТА, ТА ДА НЕ СИ ЦАПАМ РЪЦЕТЕ.
ХАЙДЕ,КАЖЕТЕ ,ЧЕ НЕ СЪМ ПРАВ!
цитирайКАКЪВ Е СМИСЪЛА ОТ ТОВА????
НЕ Е ЛИ ПО-РАЦИОНАЛНО ДА ВЗЕМА ПРАВОСЪДИЕТО, В СВОИ РЪЦЕ?
КУПУВАМ СИ ОРЪЖИЕ ,...МАЛКО ПАРИ ПО СМЕТКА, ЗА РУШВЕТ И ГОТОВО!
ТЕЖКО МУ И ГОРКО НА ТОЗИ ,КОЙТО МИ ЗАСТАНЕ НА ПЪТЯ!
ИМА ТОЛКОВА ГЛАДНИ ХОРА, КОИТО ЗА ДРЕБНИ ПАРИ, ЩЕ МИ ПРЕМАХНАТ ПРЕЧКИТЕ В ЖИВОТА, ТА ДА НЕ СИ ЦАПАМ РЪЦЕТЕ.
ХАЙДЕ,КАЖЕТЕ ,ЧЕ НЕ СЪМ ПРАВ!
32.
анонимен -
ан.31 Прав си
05.08.2010 19:35
05.08.2010 19:35
Освен това доказваш че бай Ганьо е жив и е тук. Съвременният Ганьо Балкански е точно това. Хваща си двама убийци, които лежат непрекъснато по затворите, плаща им и готово. Голям бабаитлък. Това го е имало винаги и ще го има. Затворите са пълни с бездомници, които искат да живеят в затвора, защото имат покрив и топла храна. Точно те са извършителите на всички престъпления, а поръчителите са с дебели портфейли. Правосъдието ни не е мръднало от татово време. Всички съдии и прокурори, бяха комуняги.Някой да си е заминал, освен ако не е хвърлил топа. Изобщо какво очаквате да се случи с правосъдието ни, тя самата професия предполага всичко най-долно. Да защитаваш престъпник, защото всеки има право на защита. Какъв парадокс. Убиец, рецидивист или изнасилвач и педофил, бил човек и се нуждаел от защита. Тази измет на обществото трябва доживотно да копа камъни по кариерите.
През лятото ги пускат, защото да не ги хрантутят, но през зимата те самите искат да влизат в затворите и така правят, че да ги приберат. Това не го ли знаете.
Хайде, Смани-мани чао.
цитирайПрез лятото ги пускат, защото да не ги хрантутят, но през зимата те самите искат да влизат в затворите и така правят, че да ги приберат. Това не го ли знаете.
Хайде, Смани-мани чао.
33.
ploudinperper -
Да коли Цветанов - без да пита.
05.08.2010 20:02
05.08.2010 20:02
Като стигне до теб - ще те подмине ли?
Не се чеши по врата - такива като теб - първи са в батака,
от който излизане няма - оти немаш нито пари, нито вуйчо, нито владика,
а не си и от Герб!
Щъ питъм готин ли е Цветанов тогива и как требе съдо да те сгиба?
цитирайНе се чеши по врата - такива като теб - първи са в батака,
от който излизане няма - оти немаш нито пари, нито вуйчо, нито владика,
а не си и от Герб!
Щъ питъм готин ли е Цветанов тогива и как требе съдо да те сгиба?
анонимен написа:
СЛЕД КАТО ОПРАВДАВАТ,ТИЯ С ОРЪЖИЕТО ПОД ВЪЗГЛАВНИЦАТА И ОТКРОВЕННИТЕ УБИЙЦИ,ЗАЩО ДА ТЪРСЯ ПРАВОСЪДИЕ ???!!!
КАКЪВ Е СМИСЪЛА ОТ ТОВА????
НЕ Е ЛИ ПО-РАЦИОНАЛНО ДА ВЗЕМА ПРАВОСЪДИЕТО, В СВОИ РЪЦЕ?
КУПУВАМ СИ ОРЪЖИЕ ,...МАЛКО ПАРИ ПО СМЕТКА, ЗА РУШВЕТ И ГОТОВО!
ТЕЖКО МУ И ГОРКО НА ТОЗИ ,КОЙТО МИ ЗАСТАНЕ НА ПЪТЯ!
ИМА ТОЛКОВА ГЛАДНИ ХОРА, КОИТО ЗА ДРЕБНИ ПАРИ, ЩЕ МИ ПРЕМАХНАТ ПРЕЧКИТЕ В ЖИВОТА, ТА ДА НЕ СИ ЦАПАМ РЪЦЕТЕ.
ХАЙДЕ,КАЖЕТЕ ,ЧЕ НЕ СЪМ ПРАВ!
КАКЪВ Е СМИСЪЛА ОТ ТОВА????
НЕ Е ЛИ ПО-РАЦИОНАЛНО ДА ВЗЕМА ПРАВОСЪДИЕТО, В СВОИ РЪЦЕ?
КУПУВАМ СИ ОРЪЖИЕ ,...МАЛКО ПАРИ ПО СМЕТКА, ЗА РУШВЕТ И ГОТОВО!
ТЕЖКО МУ И ГОРКО НА ТОЗИ ,КОЙТО МИ ЗАСТАНЕ НА ПЪТЯ!
ИМА ТОЛКОВА ГЛАДНИ ХОРА, КОИТО ЗА ДРЕБНИ ПАРИ, ЩЕ МИ ПРЕМАХНАТ ПРЕЧКИТЕ В ЖИВОТА, ТА ДА НЕ СИ ЦАПАМ РЪЦЕТЕ.
ХАЙДЕ,КАЖЕТЕ ,ЧЕ НЕ СЪМ ПРАВ!
анонимен написа:
Освен това доказваш че бай Ганьо е жив и е тук. Съвременният Ганьо Балкански е точно това. Хваща си двама убийци, които лежат непрекъснато по затворите, плаща им и готово. Голям бабаитлък. Това го е имало винаги и ще го има. Затворите са пълни с бездомници, които искат да живеят в затвора, защото имат покрив и топла храна. Точно те са извършителите на всички престъпления, а поръчителите са с дебели портфейли. Правосъдието ни не е мръднало от татово време. Всички съдии и прокурори, бяха комуняги.Някой да си е заминал, освен ако не е хвърлил топа. Изобщо какво очаквате да се случи с правосъдието ни, тя самата професия предполага всичко най-долно. Да защитаваш престъпник, защото всеки има право на защита. Какъв парадокс. Убиец, рецидивист или изнасилвач и педофил, бил човек и се нуждаел от защита. Тази измет на обществото трябва доживотно да копа камъни по кариерите.
През лятото ги пускат, защото да не ги хрантутят, но през зимата те самите искат да влизат в затворите и така правят, че да ги приберат. Това не го ли знаете.
Хайде, Смани-мани чао.
През лятото ги пускат, защото да не ги хрантутят, но през зимата те самите искат да влизат в затворите и така правят, че да ги приберат. Това не го ли знаете.
Хайде, Смани-мани чао.
Нищо не казвам за Борисов и Цветанов. Публикацията е за българския съд, който услужливо работи за други "народни любимци" и ходи на инат на Бойко, но и на цялото общество.
Ако това поне малко не прави впечатление и не може да се погледне обективно, има проблем. И проблемът е нежеланието да се види истината, колкото и неудобна да е.
цитирайАко това поне малко не прави впечатление и не може да се погледне обективно, има проблем. И проблемът е нежеланието да се види истината, колкото и неудобна да е.
37.
анонимен -
Re:Темата
05.08.2010 21:16
05.08.2010 21:16
На крива ракета-космоса и пречи.........:))))))
цитирай
38.
анонимен -
Химн на Българския съд
Нашият ...
05.08.2010 21:53
05.08.2010 21:53
Химн на Българския съд
Нашият прекрасен съд
Ако някой някъде предава
своето отечество и слава,
ако клетвата за дълг прегази -
родния ни съд го пуска.
Ако някое продажно братство
граби от народното богатство,
истината днес е само тази -
родния ни съд го пази.
Ако някой вярата убива
и престъпниците сам прикрива,
ако някой пред лъжата лази -
родния ни съд го пази.
Припев: Хора, подарете цвете,
хора, запомнете ни добре!
Гордост е да служиш в редовете
на Българския съд сега .
цитирайНашият прекрасен съд
Ако някой някъде предава
своето отечество и слава,
ако клетвата за дълг прегази -
родния ни съд го пуска.
Ако някое продажно братство
граби от народното богатство,
истината днес е само тази -
родния ни съд го пази.
Ако някой вярата убива
и престъпниците сам прикрива,
ако някой пред лъжата лази -
родния ни съд го пази.
Припев: Хора, подарете цвете,
хора, запомнете ни добре!
Гордост е да служиш в редовете
на Българския съд сега .
Видях го днес като коментар към постинг. И тук пасва идеално. :)
цитирай
40.
анонимен -
Barak Obama
05.08.2010 22:09
05.08.2010 22:09
Ей !Как не бях се сетил да обвиня американския съд за несправедливо пуснатите според мен престъпници?Браво Бойко!Браво Борисов!
цитирай
41.
анонимен -
Те май всички съветници на Гоце Т...
05.08.2010 22:38
05.08.2010 22:38
Те май всички съветници на Гоце Трипера са вече посъдими и на свобода .
цитирай
42.
анонимен -
Ами не е вярно - някои са под земята.
05.08.2010 23:22
05.08.2010 23:22
Ами не е вярно - някои са под земята .
цитирай
43.
анонимен -
Дай боже и на останлите съветници на ...
06.08.2010 00:03
06.08.2010 00:03
Дай боже и на останлите съветници на Гоце Трипера същото , 2 метра под земята - ООД .
цитирайСпоред мен, ще е по добре ако ползвате друго форматиране на шрифта.
цитирайусмихни се!
"Висш магистрат разговаря с млад съдия, който възхитено го гледа:
-- От какво живеете толкова добре?
-- От липсата на категорични доказателства, синко..."
Разбира се, това е само виц! Оставащото извън вица, е една безкрайна ангелска доброта...;)))
цитирай"Висш магистрат разговаря с млад съдия, който възхитено го гледа:
-- От какво живеете толкова добре?
-- От липсата на категорични доказателства, синко..."
Разбира се, това е само виц! Оставащото извън вица, е една безкрайна ангелска доброта...;)))
и е жалко, че мнозина българи със сериозни наченки на интелигентност, нямат волята и желанието да доведат критичността си до практически действени възгледи за реализация на желанията си. Вместо това, разсъждават инфантилно като деца, които нямат търпение да счупят играчката си, за да видят колко по-хубава може да бъде. Само дето играчката за досчупване е държавата, в която живеем.
цитирай
47.
vmir -
И още нещо - колкото повече човек разчита на тарикатщини, за да минава метър или да си оправя положението,
06.08.2010 08:26
06.08.2010 08:26
толкова по-недостатъчни ще му се виждат доказателствата, толкова повече ще очаква от останалите и толкова по-малко усилия ще прави, за да оправдае претенциите си. Доказателствата просто няма как да ги видиш, ако не искаш да ги видиш, а това е работа на съдиите, не на Сульо и Пульо, които се изживяват като всезнайковци.
цитирай
48.
vmir -
И още нещо за всезнайковците, които не различават задържане от съдебен процес:
06.08.2010 08:37
06.08.2010 08:37
Двете неща са различни и имат съвсем различни мотиви и цели!!!
цитирайМалко да ти пооправя мисълта - дотам се е стигнало, че трябва да разчитаме на чужд съд /засега френския/ да върши работата на българския.
цитирайhenzelski написа:
усмихни се!
"Висш магистрат разговаря с млад съдия, който възхитено го гледа:
-- От какво живеете толкова добре?
-- От липсата на категорични доказателства, синко..."
Разбира се, това е само виц! Оставащото извън вица, е една безкрайна ангелска доброта...;)))
"Висш магистрат разговаря с млад съдия, който възхитено го гледа:
-- От какво живеете толкова добре?
-- От липсата на категорични доказателства, синко..."
Разбира се, това е само виц! Оставащото извън вица, е една безкрайна ангелска доброта...;)))
51.
smani -
Каква метафора! ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ЧЕТЕ!!! Умно! Благодаря за коментара. :)
06.08.2010 09:09
06.08.2010 09:09
vmir написа:
и е жалко, че мнозина българи със сериозни наченки на интелигентност, нямат волята и желанието да доведат критичността си до практически действени възгледи за реализация на желанията си. Вместо това, разсъждават инфантилно като деца, които нямат търпение да счупят играчката си, за да видят колко по-хубава може да бъде. Само дето играчката за досчупване е държавата, в която живеем.
Точно, точно - явно не е липса на доказателства проблема, а нежеланието да се приемат с дежурната реплика липса на "достатъчно" доказателства. А "достатъчно" е много разтегливо понятие.
Като спомена за всезнайковците и инфантилните разсъждения се сетих, че вчера за постинга имаше 13 негативни гласа, което означава възмущение и негативизъм за написаното. Е какво излиза - хората едва ли не са готови да дават мило и драго само да не се притесняват престъпниците в България и лошите полицаи да си опичат акъла и да ги оставят на мира. Странна позиция. После ни казват, че чипа ни бил сбъркан, явно има основание за това.
цитирайКато спомена за всезнайковците и инфантилните разсъждения се сетих, че вчера за постинга имаше 13 негативни гласа, което означава възмущение и негативизъм за написаното. Е какво излиза - хората едва ли не са готови да дават мило и драго само да не се притесняват престъпниците в България и лошите полицаи да си опичат акъла и да ги оставят на мира. Странна позиция. После ни казват, че чипа ни бил сбъркан, явно има основание за това.
smani написа:
Е какво излиза - хората едва ли не са готови да дават мило и драго само да не се притесняват престъпниците в България и лошите полицаи да си опичат акъла и да ги оставят на мира. Странна позиция. После ни казват, че чипа ни бил сбъркан, явно има основание за това.
Понякога се чудя кои са по-гореми рушители на държавата и нравите - комунистите ли, или "антикомунистите", които искат перфектно правителство, а те само да му казват кое е правилно и кое не. Естествено, че второто си е също комунизъм в автентичен вид и замисъл, и не случано такива "антикомунисти" предпочитат бандитите на свобода, защото реда и правилата ще осветят делата им. Аз искам решаване на проблемите, а не бутафорни смехотворни бъзици на лево-десно изсипани лумпени, които единствено се тупат и вдигат врява.
Е как няма да е това най-доброто. Друго като него няма. Амин :)
цитирайgratcia написа:
Е как няма да е това най-доброто. Друго като него няма. Амин :)
Интересен постинг, Smani! Всичко българско и родно си е най-хубаво!
За съжаление обстановката в страната е точно таката каквато я описваш.
А съдебната система е доста нападана. Има много въпроси за решаване там, за да се постигнат по-високи резултати, но не може да не се отчете, че доста от делата, които приключват с различен от желания от нас край, са защото разследващите органи не са си свършили своевременно работата. Някъде нишката се прекъсва...
Хубав неделен ден ти желая!
цитирайЗа съжаление обстановката в страната е точно таката каквато я описваш.
А съдебната система е доста нападана. Има много въпроси за решаване там, за да се постигнат по-високи резултати, но не може да не се отчете, че доста от делата, които приключват с различен от желания от нас край, са защото разследващите органи не са си свършили своевременно работата. Някъде нишката се прекъсва...
Хубав неделен ден ти желая!
Права си Скарлет съдебната ни система е доста нападана, заради слабите резултати в последните години. Дано по-бързо се вразумят най-вече съдиите и да отговорят на очакванията на българското общество, а и на Европа и цял свят. Хубаво е всеки да си върши работата, особено когато става въпрос за работа с изключителна важност за страната и с отзвук извън нея. Не говори добре чужда съдебна система като френската да побутва българската, за да направи това, което е необходимо за един или друг случай.
(• _ •)
Поздрави! :)))
цитирай(• _ •)
Поздрави! :)))
58.
blogena -
е
09.08.2010 13:48
09.08.2010 13:48
Здрасти (• _ •)
днес наистина ли е толкоз
задрямало или на мен само ме се срува, а ?
пусни нещо да си покоментираме поне :)
цитирайднес наистина ли е толкоз
задрямало или на мен само ме се срува, а ?
пусни нещо да си покоментираме поне :)
Ами много е просто Стани, като видим хала на престъпността и ще ни стане ясно, че нещо куца. Чудно ми е как за една открадната кокошка се намират безспорни доказателства, а за въоръжени, т.е. тежко въоръжени люде все са недостатъчни ??? Колкото и да се правим на демократични, ясно е че нещата съвсем не опират до процедури и доказателствен материал, всеки, който си мисли, че няма доказателства и че не се знае кой какви ги върши е доста наивен според мен. Защо не се представят публично??? Че какво по-публично от това да ги гледаш по новините и пушките и дрогите, ама хайде и това не било достатъчно???
цитирай
60.
smani -
Какъв страхотен коментар! ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ЧЕТЕ!!! Умно! Благодаря Ива! :)
10.08.2010 11:32
10.08.2010 11:32
kass написа:
Ами много е просто Стани, като видим хала на престъпността и ще ни стане ясно, че нещо куца. Чудно ми е как за една открадната кокошка се намират безспорни доказателства, а за въоръжени, т.е. тежко въоръжени люде все са недостатъчни ??? Колкото и да се правим на демократични, ясно е че нещата съвсем не опират до процедури и доказателствен материал, всеки, който си мисли, че няма доказателства и че не се знае кой какви ги върши е доста наивен според мен. Защо не се представят публично??? Че какво по-публично от това да ги гледаш по новините и пушките и дрогите, ама хайде и това не било достатъчно???
Ето и моето подкрепящо мнение по темата:
http://djgator.blog.bg/zabavlenie/2010/08/12/pozdrav-i-malko-razmisli-na-glas.590304
цитирайhttp://djgator.blog.bg/zabavlenie/2010/08/12/pozdrav-i-malko-razmisli-na-glas.590304
А аз имам смътното чувство, че всичко това е прах в очите: не е логично всичките съдии да са подкупни, а всичките полицаи - да не са. Струва ми се, че и съдът и полицията играят комбина, но го раздават "доброто ченге и лошото ченге", колкото да върви препирня, да се вдига патаклама по медиите, да се замерват бутафорно с реплики, за да си имат хората тема за разговор и обект за плюене, няма значение дали съда, дали полицията - всеки в зависимост от предпочитанията си. Вярно, че това звучи малко като "всички са маскари" - теза, която не ми допада, но пък нещо има гнило и у двете страни в процеса.
цитирайабсолютна веселба :))
добряци...
цитирайдобряци...
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.