Постинг
12.11.2012 11:27 -
Българите в чужбина са предатели
В социалната мрежа попаднах на една група, с призива: „Мястото на истинските българи е в България”, естествено се появи и допълващата част – „Българите в чужбина са предатели”. Чел съм и други крайни мнения в обратна посока – „В България останаха само боклуците”. Делим се по какви ли не причини, само така не бяхме се делили. Какво излиза зад граница, предателите, а тук боклуците. Така излежда, че читав българин няма нито на родна земя, нито навън. Абсурдно нали. Явно имаме проблем с определенията или най-малкото сме винаги крайни при използването им. Това дължи ли се на прочутата ни българска завист – най-вероятно да. Жалко е, но само с това си обяснявам подобни крайни твърдения, с които се опитваме едва ли не да се превърнем във врагове един на друг. Не е лесно нито на заминалите, нито на останалите да се справят със ситуацията, в която се намираме. Важното е всеки да намери най-правилния път за оцеляване, колкото може и както може. Да си търсиш препитанието в Европа или щатите, не те прави предател, както и да останеш в бедна България не означава, че си боклук, просто си свободен да избираш и да носиш отговорност за собствения си избор. Изборът ни е подарък от демокрацията, най-добре ще е да не го използваме за разпалване на дребнави балкански страсти. Или хайде да се мразим силно и от сърце – това го можем най-добре!!!
„Културата на един народ не е въпрос на ...
ДА ДОСТИГНЕШ СВЕТЛИНАТА - ТАНЯ И...
ТАТЯНА ДОНЧЕВА НАМАЧКА ИЗМИСЛЕНИТЕ „ВОДЕ...
ДА ДОСТИГНЕШ СВЕТЛИНАТА - ТАНЯ И...
ТАТЯНА ДОНЧЕВА НАМАЧКА ИЗМИСЛЕНИТЕ „ВОДЕ...
Най-важното, което определя избора дали да заминем или да останем, е себепознаването. Да знаеш с какво можеш да си изкарваш прехраната, да имаш представа дали можеш да вършиш това в чужбина. А и дали искаш да го вършиш в чужбина. Ще дам пример със себе си. Моята професия е свързана с българския език. Ако отида навън, ще трябва да се прехранвам с миене на чинии. Не желая. Тук никак не ми е лесно, но се изхранвам с нещо, което ми доставя удоволствие, и се намирам сред близките си. Професиите на децата ми са по-конвертируеми - музика и компютри. Те сами направиха избора си да останат тук. Имат много съученици и приятели, заминали навън. Всеки от тях е решил сам за себе си.
Най-важното е да не постъпваш в разрез с вътрешния си усет.
цитирайНай-важното е да не постъпваш в разрез с вътрешния си усет.
Разбира се, да познаваш себе си, да знаеш какво искаш - как и къде да го постигнеш.
цитирайКакто по доста въпроси отговорите не са прости така и този.
Накратко според мен има и предатели навън,но има и много свестни,каквито и познавам и гарантирам,ако и да съм неизвестен.
Най-големите предатели са във властта и особено посланиците ни навън до един комунисти.
И ГЕРБ са комунисти,защото нито има лустрация нито ще има.
цитирайНакратко според мен има и предатели навън,но има и много свестни,каквито и познавам и гарантирам,ако и да съм неизвестен.
Най-големите предатели са във властта и особено посланиците ни навън до един комунисти.
И ГЕРБ са комунисти,защото нито има лустрация нито ще има.
zabylgarite написа:
Както по доста въпроси отговорите не са прости така и този.
Накратко според мен има и предатели навън,но има и много свестни,каквито и познавам и гарантирам,ако и да съм неизвестен.
Най-големите предатели са във властта и особено посланиците ни навън до един комунисти.
И ГЕРБ са комунисти,защото нито има лустрация нито ще има.
Накратко според мен има и предатели навън,но има и много свестни,каквито и познавам и гарантирам,ако и да съм неизвестен.
Най-големите предатели са във властта и особено посланиците ни навън до един комунисти.
И ГЕРБ са комунисти,защото нито има лустрация нито ще има.
Разбира се,че не са предатели- те просто са обикновени хора както всички други,
които искат и имат право да живеят добре! Позицията Ви в тяхна защита е правилна- подкрепям я,защото повечето от тях не са виновни,че някой ги е принудило да емигрират!
цитирайкоито искат и имат право да живеят добре! Позицията Ви в тяхна защита е правилна- подкрепям я,защото повечето от тях не са виновни,че някой ги е принудило да емигрират!
А бе, виждам, че сте много вещи що се отнася до определения като "предатели" и "предателства" - хайде някой да ми обясни какво означава да си "предател", че нещо не ми е много ясно.
цитирайБлагодаря!
цитирай
8.
анонимен -
Зарадвах се когато приятели тръгнаха навън
12.11.2012 17:17
12.11.2012 17:17
Изпроводих ги с думите "По- добре в империята отколкото в колонията".
Сега всички сме граждани на света.
Пък новата ни родина ЕС не е никак лоша. Малко холандците се държат негостоприемно, но на коя улица всички съседи са добри?
цитирайСега всички сме граждани на света.
Пък новата ни родина ЕС не е никак лоша. Малко холандците се държат негостоприемно, но на коя улица всички съседи са добри?
Подозирам, че е нещо лошо.
цитирайЕС чак Родина за мен никога няма да стане, но не е лошо да си там, никак даже! :)
цитирайСвободата е страшна,но корените си ги носим в НАС!:)))
Може и да е късно,но Новото ни Възраждане,се кове сега и тепърва,ще го усетим!:)))
цитирайМоже и да е късно,но Новото ни Възраждане,се кове сега и тепърва,ще го усетим!:)))
Крайни мнения имат само ограничени личности. Най-смешното е, че подобни инфантили се сещат да цитират стихове от Ботев, с което оправдават собстеното си дребнавие: " ...И те кат брата си да станат - силно да любят и мразят..." Само дето не се сещат, че Ботев като поет и революционер, си е сложил главата на дръвника, а те никога няма да го направят. И, разбира се, само дерат гърло и лаят един срещу друг. Обикновени песове.
цитирайАз предлагам да набиваме свински вратни пържоли и да се мразим яко! Иначе егати скуката :)))
цитирайraders написа:
Крайни мнения имат само ограничени личности. Най-смешното е, че подобни инфантили се сещат да цитират стихове от Ботев, с което оправдават собстеното си дребнавие: " ...И те кат брата си да станат - силно да любят и мразят..." Само дето не се сещат, че Ботев като поет и революционер, си е сложил главата на дръвника, а те никога няма да го направят. И, разбира се, само дерат гърло и лаят един срещу друг. Обикновени песове.
Всеки е там, където има възможност, едните не са добре, защото са в чужбина- другите защото в България 99 процента са зле.
цитирайВсички сме го закъсали - мъка :(
цитирай
17.
ka4ak -
13. smani - ka4ak Всички наши Въжрожденци и Будители,са минали през Странство!!!:)))
13.11.2012 09:30
13.11.2012 09:30
smani написа:
Аз предлагам да набиваме свински вратни пържоли и да се мразим яко! Иначе егати скуката :)))
КОНТРАТА ОБИКНОВЕННО Е БИЛА, ОТ ТЕЗИ КОИТО СА НАБИВАЛИ ПЪРЖОЛИ!:(((
Качак харесваш ми - ти си идеалист, добър човек и като всеки такъв ми звучиш малко наивно.
Видяхме ги като дойдоха от странство какво направиха, спомни си моля те за НДСВ!!!
цитирайВидяхме ги като дойдоха от странство какво направиха, спомни си моля те за НДСВ!!!
Огромната повреда която нанесоха безродниците след 1944г.,още дълго ще ерозира нацията ни,но сме доказали,че няма да се затриием!:)
Пак ще печелим битките,/пресен пример със спец французите/,пак ще се осират политиците/същия случай/,но ще успеем да се съхраним,защото Древните ни корени са във всеки от нас и те показват,че са ЖИВИ!:)))
Ето ти нещо от Апостола:
БЪДЕТЕ СИЛНИ БРАТЯ И НЕ ЩАДЕТЕ СИЛИТЕ ,НИТО КРЪВТА СИ, ЗАЩОТО ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ. И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ.
Поздрави!:)))
цитирайПак ще печелим битките,/пресен пример със спец французите/,пак ще се осират политиците/същия случай/,но ще успеем да се съхраним,защото Древните ни корени са във всеки от нас и те показват,че са ЖИВИ!:)))
Ето ти нещо от Апостола:
БЪДЕТЕ СИЛНИ БРАТЯ И НЕ ЩАДЕТЕ СИЛИТЕ ,НИТО КРЪВТА СИ, ЗАЩОТО ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ. И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ.
Поздрави!:)))
Всеки има право да търси щастието си, където той намира за добре! В САЩ това даже е гарантирано от конституцията! Аз съм в България, но при първа възможност, бих заминал.
цитирайСвят, в който има върховенство на закона и реда.
Свят, в който не се живее лесно, защото трябва здраво да се работи, но не се живее и трудно, защото никой не ти ПРЕЧИ да живееш, както става у нас...
Просто се живее по-спокойно!
Тук е стресът и всичките последици от това...
цитирайСвят, в който не се живее лесно, защото трябва здраво да се работи, но не се живее и трудно, защото никой не ти ПРЕЧИ да живееш, както става у нас...
Просто се живее по-спокойно!
Тук е стресът и всичките последици от това...
"В САЩ това даже е гарантирано от конституцията!" - но никой не си тръгва да търси щастието другаде, а напротив.. :)
цитирайnicodima написа:
Свят, в който има върховенство на закона и реда.
Свят, в който не се живее лесно, защото трябва здраво да се работи, но не се живее и трудно, защото никой не ти ПРЕЧИ да живееш, както става у нас...
Просто се живее по-спокойно!
Тук е стресът и всичките последици от това...
Свят, в който не се живее лесно, защото трябва здраво да се работи, но не се живее и трудно, защото никой не ти ПРЕЧИ да живееш, както става у нас...
Просто се живее по-спокойно!
Тук е стресът и всичките последици от това...
Съгласен съм с всичко - те не само искат, но и живеят в един уреден свят. Само за здравото бачкане не съм твърдо убеден, че е толкова здраво. Едва ли един служител или работник се претрепва с работа за трима като у нас.
Много истини казваш, дано повече хора да ги осъзнаят, защото сме заприличали на изгубени в гората деца, които в паника се обвиняват едни други, вместо да помислят заедно как да намерят пътя и да излязат от положението.
цитирайколко време е необходимо за прецизното извършване на една операция / нямам предвид хирургическа, а производствена / и въз основа на това е начислена определена часова ставка. Много наши сънародници, било от лакомия или желание да изпъкнат, претупват операциите за по-кратко време и преизпълняват плана по социалистически, за което обаче получават по ниско заплащане или уволнение, защото дават нискокачествен, неконкурентен продукт. В западния свят не се бърза, там просто се търсят по добри технологии, но не се нарушава технологичното време.
цитирайБлагодаря!
цитирайbatogo написа:
Много наши сънародници, било от лакомия или желание да изпъкнат, претупват операциите за по-кратко време и преизпълняват плана по социалистически, за което обаче получават по ниско заплащане или уволнение, защото дават нискокачествен, неконкурентен продукт. В западния свят не се бърза, там просто се търсят по добри технологии, но не се нарушава технологичното време.
Със сигурност е така!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.