Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2010 10:11 - Предизвикват ли депресивни състояния виртуалните ни изяви
Автор: smani Категория: Технологии   
Прочетен: 10938 Коментари: 60 Гласове:
27

Последна промяна: 31.05.2010 10:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Липсата на внимание от страна на околните е причина, която отключва отрицателни емоции. Човек споделя нещо, влага мисъл, чувство. В замяна на това очаква от другата страна да му отговорят на мисълта, на настроението или най-малко да покажат някаква заинтересованост и внимание. Хората измислиха интернет, след това  направиха форуми, блогове и фейсбук, за да имат възможност да се представят така, както са решили пред възможно най-много публика. Само преди 10г. изявите бяха възможни единствено от малкия екран, където не всеки имаше шанс да получи своите 5 минутки в стил „ето ме и мен”. Хората измислиха блог и фейсбук и се зарадваха. После фейсбук и блог започна да не ги радва често, защото потребителите станаха твърде много, а накрая някои от тях усетиха познати емоции от живота, от които бягаха влизайки във виртуалното си кътче. Разочарование, яд, апатия, скука, тъга, песимизъм и др. подобни „приятни” усещания запълзяха в мислите на хиляди уеб логнати човечета. Ключов момент за истинските, реални страсти, предизвикани от интернет общуването е виртуалното внимание. Защо не ме забелязват? Искам да съм известен! Защо никой не коментира при мен? Искам да има коментари, да ми е интересно и да съм важен! Защо ми подценяват публикацията? Аз толкова се старах!? И пак други са късметлии! Разбира се такива въпроси си задават, както начинаещи уеб логърчета /нова дума/, така и напреднали. Трудните моменти на липса на внимание се изживяват най-силно от напредналите, които са имали моментите на известност и внимание от страна на другите и са усетили тръпката от виртуалната активност към собствената си личност. Всичкото това важи повече за блог сайтовете и по-малко за фейсбук, но и там не е изключено човек да изпита подобни емоции, защото принципа е един и същ без значение дали се публикува едно изречение, клипче, снимка или статия, изявата може да си остане без реакция или да предизвика внимание. В блог пространството, популярно и пренасело ситуацията е по-сложна. Липсата на виртуални приятели, които по някаква причина са спряли да бъдат активни може да предизвика чувство на самота, скука и наистина да депресира един блог маниак. Негативните страсти могат да се подсилят и от заблудата на потребителите, че пак за пореден път са пренебрегнати от модераторите на сайта и тяхната публикация не е поставена на видно място на началната страница на блога. Усещане за пренебрежително отношение, яд, сълзи в очите. Това може да се изпита в рамките на 7/8 часа от десетки логъри /новата ми дума/, които разчитат виртуала да им донесе внимание и положителни емоции. Виртуалната депресия би могла да се появи при повече блогъри и значително по-малко фейсбук маниаци, поради още един факт. Феноменът пасивност – активност.  Във фейсбук и блог сайтовете се забелязват двете крайности. В социалната мрежа, силно популярна през последната година, близки приятели, познати от години хора намират профилите си, но почти не общуват помежду си. На практика нещата се формализират с поканата за приятелство, приемане на поканата, след което не следва нищо или най-много размяна на няколко думи. За да има някакво раздвижване в контактите напоследък се измислят различни приложения от сорта „Изтегли си късметче”, „Мисуиш ли” и др., които да провокират потребителите да общуват. В блог сайтовете се получава точно обратното – хора, които в повечето случаи не са се виждали никога, нищо от миналото и настоящето в техния живот не ги свързва, дори нямат представа кой, как изглежда стават близки виртуални приятели, общувайки активно с коментари и постинги. Ентусиазирани и щастливи от новата си форма на комуникация повечето уеб логърчета /пак новата ми дума/ не си дават сметка или просто не желаят да мислят, че рано или късно виртуалните приятели ще си отидат и те могат да се почувстват самотни, изоставени и отчаяни в известен смисъл; колкото и невероятно да звучи това!



Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. xxxx - ЕТО И ЕДИН по-сериозен коментар и от мен хъхъ
31.05.2010 10:22
много хубава статия smani, останалото е мани-мани..
Емоциите, ах, емоциите, ъхъ..
Смей се човек, а чувставта нека играят хъхъ
Ама пак ти казвам, много хубава статийка си спретнал, и дъ знайш забрайл съм си четката иначе щях тъй да тъ изчеткам хъхъхъ
цитирай
2. smani - xxxx :)
31.05.2010 10:29
Мани, мани с четката знам ли кво шъ ми стани!
И да знаиш писал съм с чувство за хумор значи. :)))
Хуспешна седмичка!!!
цитирай
3. miaa - Поздрави за хубавия постинг!:)
31.05.2010 10:45
Здравей Smani! Виртуалните приятелства съществуват,защото зад всеки ник стои по един реален човек, дори и да не се познаваме в действителност.
Всеки един от нас тук във виртуалното пространство е наясно с това.
Виртуалните образи са много..от добрите, до откачалките..
Аз лично зная защо съм в блог. бг.Един прекрасен сайт за култура, литература и изкуство.Обичам да усвоявам хубавите неща и да се уча.Човек цял трябва да го прави за да е "в крак с времето".Естествено тук, в блога,където имаш частица от личното ти пространство, трябва да правиш нещо, да пишеш, колкото и да не го умееш професионално. От една страна това ти създава усещането за пълен релакс и необходимостта да се почувстваш добре. Далеч съм от мисълта, да се съревновавам с някого или да се терзая, защо нямам коментари или защото не съм на първа.Идеята е друга: повече виртуални приятелства и с открит поглед към красотата на литературните и културни прояви . Ние сме зрели хора и се опитваме да изградим едни хармонични взаимоотношения.Никой от нас не може да каже колко време ще продължат виртуалните приятелства. Всичко зависи от нашето позитивно отношение един към друг.
цитирай
4. xxxx - хъхъхъхъ Ко рИечи?!!! хъхъхъ
31.05.2010 10:57
Казваш с чувство за хумор си писал, а, а?! ХА-ха.. А аз веднъж да се вкарам по джаза на сериозното и шъ съ издъня, уф дъ съ в изВЪНрелсата дет съм ама..
Ама да ти кажа ХУМОРА и него си го бива, от ЧУВСТВАТА - големите, ТОЙ ми е един от най-големите гъдели хъхъхъъ
:p
цитирай
5. mariani - Привет, smani
31.05.2010 10:58
Интересни разсъждения относно психичното състояние на пишещите и търсещи внимание :)
Наличието или липсата на коментари обаче въздейства на онези, които са тук главно за личностна изява...според мен, де.
Има много хора от които може да се научи, и такива провокиращи не дотам приятни въпроси...разни хора, разни...постинги, нали?
Усмихната седмица ти пожелавам
цитирай
6. анонимен - Моите виртуални изяви предизвикват
31.05.2010 11:01
депресивни състояния у Нетчето :-D
цитирай
7. smani - miaa :)
31.05.2010 11:07
Благодаря miaa за изчерпателния коментар! Имаш много положително отношение към блогърите, също и даваш висока оценка за тях, както и за блога като цяло. Сигурно и в реала цениш приятелството и отношението ти към хората е положително.
Поздрави!
цитирай
8. smani - xxxx :)))
31.05.2010 11:16
Няма как да се издъниш! Джаза ти винаги е екстра по скалата на суперското! :)))
цитирай
9. miaa - Така е Smani!
31.05.2010 11:17
За мен приятелството е най- важното , както във виртуалното пространство , така и в реалният живот! Хубав и успешен ден!
цитирай
10. smani - mariani :)
31.05.2010 11:26
Психичното състояние на блогърите е едно от най-крехките. :) И малко или много всеки един е нарцис.
Не знам може и да бъркам, но ми се струва, че повечето тук търсят личностна изява чрез виртуала, в което няма нищо лошо. Стига да не събират внимание с откровена простотия-вчера попаднах на един блог с големи очила, няма да казвам име.
Най-ценното за мен е да научавам какво мислят хората и как мислят, винаги ми е било интересно!
Поздрави!
цитирай
11. smani - 6. анонимен :)
31.05.2010 11:31
Много тежко ли го приема!? :D
цитирай
12. mikino - Не съм убедена, че липсата на внм...
31.05.2010 12:02
Не съм убедена, че липсата на внмимание и известност, трябва да става повод за депресия. Както има книги, които са интересни и се четат, така има и такива, за които са хвърлени пари и труд пък седят по сегриите и книжарниците с години. Но както се казва:"За всеки влак си има пътници". Все ще се намери някой, който да харества това, което пишем. Забелязала съм, че колкото по-малко внимание се обръща на популярността, толкова по-добре. Лично за себе си - за мен тук е мястото, където мога да споделя нещата, които си мисля, които харесвам, а пък дали имам 1000 или 10хил. гласа, това ме засяга до толкова, до колкото съм искала да кажа нещо важно или търся подкрепа за някаква кауза. Не мога да скрия симпатиите си към хората, които ме коментират - интересни са ми техните позиции! Не трия, тези които са ме порицали, защото тяхното мнение също означава нещо много важно - въпреки, че не ме е харесал, човека е прочел поста и че да же и е коментирал и е исказал собствена позиция - това ме радва! Понякога, човек от коментарите, може да научи повече от колкото от самата статия ;) Eдинственото, което не харесвам е системата "копи-пейст" /всички знаем за какво говоря/! Аз лично, даже много рядко се спирам на такива постове, освен ако не е нещо наистина интересно и нещо, което не е масово. Всичко останало, за мен е пълнене на пространство - защо като това, може да се прочете на поне още сто места? Копи-пейст мога да приема и когато има кауза, нещо важно и значимо, нещо, което може да помоге на някой.
цитирай
13. allbi - хах
31.05.2010 13:02
мойта депресия поздравява ваща с песен по избор :))
ако ви харесва може и с онова дето си откри одеве при моите детски лиготийки :)))
цитирай
14. smani - mikino
31.05.2010 13:12
mikino написа:
Аз лично, даже много рядко се спирам на такива постове, освен ако не е нещо наистина интересно и нещо, което не е масово. Всичко останало, за мен е пълнене на пространство - защо като това, може да се прочете на поне още сто места? Копи-пейст мога да приема и когато има кауза, нещо важно и значимо, нещо, което може да помоге на някой.


Така е, точно казано!

А иначе виртуалните изяви могат да станат причина за депресия, усетил съм го в много блогъри /от 14 месеца съм тук/. Някои спряха да пишат, други деактивираха блоговете си. Винаги преди края усещам в даден блогър тъга, песимизъм, апатия, силно понижен тонус и липса на желание да прави постинги или да коментира и мисля, че причината за споменатите емоции идва от виртуала, а не от външната среда. Много чувствителни хора има тук, особено сред блогърките.
Нежна е блогърската душа! :)
цитирай
15. smani - allbi
31.05.2010 13:16
Хи хи хи!
Айде поздрав и от нашата депресийка за вашата! :)))
Онуй кючек евала, машала е екстра антидепресант! :)
цитирай
16. panazea - Смани ,
31.05.2010 15:45
когато почнах да пиша тук , изобщо не очаквах , че някой ще чете!
Събирах си на едно място , това което ми харесва на мен.
Нека да го има записано , че мен вече като ме няма , все някой да го намери!
Безкрайно ми беше учудването,че намерих толкова приятели и разбиране тук! За което им благодаря! Много хора чувствам безкрайно близки!
Интернет е едно прекрасно средство. Във фейса имам приятелка италианка с български корени , която живее в Австралия и се интересува от Витоша!
Познат италианец с хърватски корени ,който се интересува от глаголица.
Могат да се намерят невероятни неща. Аз съм щастлива когато направя откритие!
Имаме възможност да споделяме карти, статии и новини.
Признавам , че хората ми легнаха на сърцето и мисля за тях.
Ето в момента се притеснявам за Ковачев! Не е писал от 20 .
Радвам се когато блогър се завърни пак да пише.
Според мен това си е едно прекрасно общество!
:))
цитирай
17. despinida - smani, харесват ми разсъжденията ти.
31.05.2010 16:00
Бих допълнила, че човек, дори в реалния живот е по-склонен да споделя свои много лични усещания и преживявания с някой, напълно непознат, отколкото с роднина, приятел или даже - спътник в живота... Причината е простичка - страх от това, как ще се приемат думите му...дали няма да нарани някого, или обратното - няма да се компрометира...страх, че ще го счетат за неудачник, или лъжец, или ... абе, страх, като страх, не мисля, че трябва да ви го обяснявам... всеки таи своя страх в душата си...
Интернет-пространството е особено благоприятна среда за подобен род откровения, от които на човек му олеква в известна степен, споделяйки ги с "хора", стоящи зад различни псевдоними с аватарчета или - без...
Както обаче всеки може да си сподели, така и всеки може да прочете и "употреби" написаните излияния...така, че хора, сами решете колко искате да се разкриете пред анонимните непознати, с които е пълен нет-а, колко искате да сте щастливи, когато ви харесат...и естествено, подгответе се за реципрочно страдание при неодобрение или, защо не и - разочарование след среща с виртуален приятел от разминаването между изградена представа за него и реалния му образ и поведение...
И те-та-ка.
Поздрави!
цитирай
18. анонимен - _________
31.05.2010 16:08
mnogo mnogo to4no!
цитирай
19. smani - Панацеа
31.05.2010 16:35
ти си един щастлив, усмихнат, общителен, положителен, отворен към света човек! :)))
цитирай
20. smani - despinida
31.05.2010 16:42
И на мен ми харесва коментара ти! :)
Върху това си заслужава да се замислим:

"Както обаче всеки може да си сподели, така и всеки може да прочете и "употреби" написаните излияния...така, че хора, сами решете колко искате да се разкриете пред анонимните непознати.."

Поздрави!!! :)))
цитирай
21. smani - 18. анонимен
31.05.2010 16:46
Точно!? :D _____________
цитирай
22. monaliza121 - Право в целта!
31.05.2010 17:02
Точният стрелец.
цитирай
23. smani - monaliza121
31.05.2010 17:08
Дали!? Може, може.. :)

цитирай
24. анонимен - Понякога е тежко
31.05.2010 17:31
smani написа:
smani - 6. анонимен :)
Много тежко ли го приема!? :D


Понякога му стига да се покрие само за два месеца... :-D
цитирай
25. inel379 - Всеки наш избор в живота е от значение!
31.05.2010 17:38
Виртуалното общуване също! То не замества реалното от ежедневието, но е вътрешна необходимост, с която запълваме празнини! Кара ни да се усещаме по-сигурни в разбиранията си и вижданията си по различни житейски въпроси. Намирам го за стойностно, защото ми помага да се уча, да израствам в духовните си търсения и стремежи. А приятелствата винаги си струват! Ако неотстраними причини ни разделят с някого, нима спираме да се сещаме за връзката си с него...Духовното общуване е тъкмо затова /според мен/! Всеки търси своя кръг от нужните му контакти и те могат да бъдат различни през отделни моменти и етапи от живота му. Има много умни и достойни хора тук и връзката с тях обогатява.Това с депресивните състояния по посочените от теб причини...не го разбирам, макар да усещам, че го има в блога. Явно целите на някои блогъри са други. Аз повече чета и откликвам на послания, които ме докосват, защото това ми е нужно. Интересно ми е. Имам блог и на още едно място, но пиша само тогава, когато усещам смисъл от това /обикновено по вътрешна необходимост/. Понякога мога дълго да мълча, друг път съм по-активна, но не програмирано, което е прекрасно. Усещам, че и много други са като мен. Е, все пак, нали животът се измерва не с броя вдишвания, а с миговете, дето ни спират дъха!:)
Да бъдем щастливи хора, не ни е нужно много!:)
Ведра и пълноценна вечер ти желая!:)
цитирай
26. smani - inel379
31.05.2010 17:53
Не всеки би мислил така, за да преодолее липсата на приятели:

"А приятелствата винаги си струват! Ако неотстраними причини ни разделят с някого, нима спираме да се сещаме за връзката си с него...Духовното общуване е тъкмо затова /според мен/! Всеки търси своя кръг от нужните му контакти и те могат да бъдат различни през отделни моменти и етапи от живота му."

Мъдър коментар. Поздрави!
цитирай
27. анонимен - тук все пак сме си добре....
31.05.2010 18:34

Колкото и невероятно да Ви се струва,къде с коментар,къде само с брой прочели..Който е във виртуалното пространство трябва да бъде готов да посрещне и подминаването.
Страшно е в други сайтове,като тези за запознанства. Моя близка наистина стигна до депресия и болница.
За това,нека бъдем добронамерени и освен това да си дадем сметка,че блог - приятелството не може да замени живия контакт.
цитирай
28. smani - 27. анонимен
31.05.2010 18:41
Оооо сайтове за запознанства, там наистина нещата може да загрубеят доста! Много хора разчитат да намерят половинката, а какво намират, те си знаят..
цитирай
29. vestvi - Здравей,
31.05.2010 19:24
Всичко е много вярно, ако се вземеш на сериозно.
Ако гледаш на блога като забавление и научаване на чуждо мнение - всичко е ОК.
цитирай
30. kass - smani
31.05.2010 19:46
затова Стани, предлагам, да си обръщаме непрекъснато внимание :)... Ще си пишем, ще си коментираме и ще ни е готино :):):)...
цитирай
31. smani - vestvi
31.05.2010 20:01
Познавам такива симпатяги в блога и наистина всичко им е ОК. :) Има ги и тук сред коментиралите. :)))
цитирай
32. smani - kass :)))
31.05.2010 20:03
Това е много добра рецепта Ива! Наистина готино! :)))
Отдавна ми се искаше да го кажа като призив. Но ти ме изпревари.
цитирай
33. pegas08 - Ха-ха- ха! Може ли и аз да се включа!
31.05.2010 20:06
Готини, питам ви . Ако можеше да се забременява интернетно, колко земни кълбета шяха да са нужни?
Отговор- безброй!
А знаете ли какво е Мрежата пар екселанс, изключвам доячите на мъни!

Перефразирам мъдреца на Милениума:
Мрежата готини,в най-добрия случай е въздишка на угнетената твар.

Едно свястно нещо може да стане в нея -Конкурс за поезия ,а също за малък разказ.
Заповядайте да разтоварите! Всичко безплатно!
Ваш Пегас08!
цитирай
34. smani - Хе хе хе! Култово!
31.05.2010 20:18
pegas08 написа:


Мрежата готини,в най-добрия случай е въздишка на угнетената твар.


цитирай
35. анонимен - smani,
31.05.2010 20:57
чудесен анализ си направил. :-)
Верно е, че има нежни души, има и търсещи личностна изява, има и просто искащи да споделят нещо, да чуят съвет или други мнения. Оставането тук си е личен избор и зависи немалко от упоритостта или ината на пишещия - да го прави, въпреки ... или заради ...

Депресия е, когато излезеш от нета и няма къде да отидеш. :-)
цитирай
36. injir - Направил си сериозно изследване на ...
31.05.2010 23:54
Направил си сериозно изследване на видовете депресии у блогърите. Като истински психолог си писал по темата. Не мога да повярвам, че това е само чувство за хумор.:)
цитирай
37. анонимен - аууууу, не, не, не, аман от глупости
01.06.2010 00:17
аууууу, не, не, не, аман от глупости
цитирай
38. smani - 35. анонимен
01.06.2010 08:46
И тогава какво правим!? Връщаме се обратно в нета. :)
цитирай
39. smani - injir
01.06.2010 08:48
Е то хумор, хумор, ама си е и истина, знам го от наблюдения, а и от личен опит. :)
цитирай
40. smani - Да да да
01.06.2010 08:49
анонимен написа:
аууууу, не, не, не, аман от глупости

цитирай
41. zemen - И виртуален , си е живот
01.06.2010 11:00
И като в живота има от всичко
цитирай
42. smani - zemen
01.06.2010 11:07
Има от всичко, че и малко в повечко понякога.. :)
цитирай
43. tit - Привет!:))
01.06.2010 13:08
Нормално е човек да търси това, което му липсва. Трудно е да прецениш какво ти липсва, и - защо!:))
/днес нямаш песен!:( /
цитирай
44. smani - tit :)
01.06.2010 13:19
...и наистина ли ти липсва или така ти се струва..

Имах песньовка, но не тръгна и я изтрих светкавично! :))
цитирай
45. анонимен - Здравей, Смани!
01.06.2010 14:00
Един добър начин да се избегнат подобни депресивни емоции е осъзнаването и преодоляването на изкушението, че другаруването тук е пречупено през активността в публикуване, гласуване, прочитане, коментиране, класиране и нуждата от популярност. Може да възниква някакво приятелство виртуално, но иначе в свещения смисъл на приятелството от реала- всичко изброено отсъства и значението му е съвсем друго...
Поздрави!
цитирай
46. smani - vishnichka :)
01.06.2010 14:37
Да ако успееш да запазиш необходимата дистанция и не си много емоционален всичко е ОК. Но /естествено има голямо но/ в блога част от нас така се опознават и стават близки от ежедневното споделяне на мисли, че познават другия, както не го познават и близките му от реалността или поне не в такава светлина. Виртуала се превръща в някакво специално и много лично пространство, различно от всичко останало. Това е феномен, който ще търпи развитие; за добро или не. Има още какво да се пише по темата.
цитирай
47. анонимен - Смани,
01.06.2010 16:08
съгласна съм с което пишеш, аз споделям впечатления само от блог.бг, поради липса на други ми регистрации някъде...
Мисля, че тук не пишат неемоционални хора, всичко за което говориш съм изпитвала, но разковничето да се въздържи човек от "прощален постинг" тук е точно да спре да поглежда към цифрите и нещо още много важно : да осъзнае, че не може да се харесва на всички, да си цени времето и винаги да има предвид, че идеите във виртуала са едно, а реализацията им в живота съвсем друго и подчинено на не толкова приятелски отношения.
Нали не сме забравили къде живеем все пак?!
И колко искаме навън много да взимаме, а малко да даваме...Верно, че може да се попише още доста...
цитирай
48. krotalka - Понеже си ценя времето, рядко стъпвам в блога.
01.06.2010 18:25
Усетих се, че ставам "блогозависима"( звучи малко като наркозависима), си сложих спирачка и се отдадох на други занимания.
Иначе в блога имам доста приятели и от време на време ги посещавам. Не се интересувам от гласуване и коментари, отдавна съм над тези измислени неща.
По-приятно ми е в един гобленарски форум, къдете съществуват строги правила и този, който се държи невъзпитано и обижда другите, след два жълти картона, получава червен.
Днешния ден е немислим без интернет общуването, но не бива да се прекалява с него.
В началото бях се запалила по фейса, но вече не ми е слабост. Възможностите за общуване там са по-динамични, но има и много плява...
цитирай
49. анонимен - smani,
01.06.2010 21:05
не! :-)
smani написа:
И тогава какво правим!? Връщаме се обратно в нета. :-)


Навън има толкова по-истински, по-интереснии и по-хубави неща. Тук е живот-ерзац. Ако някога реша да се върна в блога или да отида на подобно място, ще е заради този ти постинг. ;-)
цитирай
50. dushevno - на мен ми
02.06.2010 01:20
предизвикаха раздвоение
но понеже съм си такава и си казвам и признавам всичко
и ...
цитирай
51. smani - krotalka
02.06.2010 08:38
Да прочетеш всички приятели и да направиш коментар тук, там и неусетно няколко часа са минали. Наистина се отделя много време. Всеки си преценява. Аз също пиша рядко, не съм от най-активните.
цитирай
52. smani - 49. анонимен
02.06.2010 08:39
:)))
цитирай
53. smani - dushevno
02.06.2010 08:41
Напълно е възможно разбирам те. :)
цитирай
54. djgator - Стани
02.06.2010 12:07
Харесва ми как разсъждаваш приятелю, всъщност винаги си правел впечатление на ерудиран, но сдържан човек :) Ти никога не си се блазнел от светлината на прожекторите, не си завързвал по-сериозно приятелство в блога, освен с онази прекрасна дама, която вече не пише тук. За разлика от теб аз преминах през всички фази в блога. Бях никому неизвестен, станах ужасно популярен, спечелих десетки приятели ( в това число и в реала), борих се за каузи, бранех нуждаещите се, обединявах хора и оставих траен отпечатък. За съжаление администраторите на сайта ми убиха желанието да продължавам в този дух, уморих се да се боря с вятърните мелници. За радост обаче, в реалния живот съм щастлив и имам всичко, за което хората мечтаят :)
цитирай
55. smani - Веско,
02.06.2010 12:25
радвам се, че си щастлив, малко хора в България, а извън; могат да изпитат подобно чувство. Сбъднати мечти какво по-хубаво от това, със сигурност го заслужаваш, в живота няма нищо случайно. И е много шарен..
Благодаря за искрения коментар!
Поздрави!!! :)
цитирай
56. анонимен - Хубав постинг, с всичко съм съгл...
04.06.2010 18:10
Хубав постинг, с всичко съм съгласен:)
цитирай
57. smani - vostroto
05.06.2010 09:11
И аз съм съгласен с всичко. :)
цитирай
58. gratcia - Поздрави, СМани ! Хубав постинг, ...
05.06.2010 22:13
Поздрави, СМани ! Хубав постинг, интересни разсъждения - нямам какво да коментирам- прав си де :)))
цитирай
59. smani - Грация,
06.06.2010 08:25
добро утро! Щом казваш, че съм прав, така да бъде. :)))
цитирай
60. zaw12929 - Поздрав!
06.06.2010 22:15
Много реални посетители в почивните дни ми затварят виртуалното пространство- единствената школа за тактичност, търпимост... и сте готов демократ щом търпите чуждото мнение...
Мнение... писал сте за едно... а те си пишат тяхното за коментар...
Свикваме да се търпим в името на доброто...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1659406
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031