Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2009 20:31 - Жени
Автор: smani Категория: Тя и той   
Прочетен: 773 Коментари: 2 Гласове:
0



Проблемът е, че на един мъж малко му трябва да лапне въдицата – големи шаранчета сме. Особено, когато вече е относително близък с една жена и я смята за приятел. Много е тънка границата. Мъж, който харесва една жена приема всеки знак от нежната страна за нещо много голямо и си създава напразни илюзии.
Колко приятели /просто приятели/ жени може да има един мъж – една, две или максимум три. Мъжът търси в жената това, което тя би могла да предложи, а то е любов, секс или както ви харесва. Неприятностите за мъжа идват от момента, в който една жена се държи по-освободено с един мъж без да има намерение да бъде в интимни отношения с него и без да си дава сметка за това какви емоции може да създаде в горкия човечец.
Ето какво мисли една жена по въпроса:
"Колко много приятели съм загубила поради тази причина. Установих, че грешката е в мен.. и че се държа прекалено освободено, може би. Но човек един живот живее, не мога да знам какво се случва в мислите и сърцето на всички, нали?
Тъжно е, когато нараниш някого, на когото си разчитал. Но в такива моменти, мисля че само времето може да помогне.
Имам един приятел, в когото бях влюбена... добре де, айде влюбена е силно казано (защото влюбванията ми в живота са по-малко от пръстите на едната ми ръка), но да кажем, че имах големи симпатии... Та с него имахме няколкомесечна пауза, в която нито сме се чували, нито виждали. После, за моя голяма радост, нещата си се наредиха и сега го имам за много добър приятел. И поне знам, че няма тайни помисли. Може би тук се крие разковничето към истинското приятелство между мъж и жена.."




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - istinskoto priqtelstvo ne se st...
20.03.2009 22:04
istinskoto priqtelstvo ne se strahyva ot payzite
цитирай
2. smani - А аз се страхувам от подли и подмолни ...
21.03.2009 15:40
А аз се страхувам от подли и подмолни хора, независимо от пола!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1664928
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930