Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2009 11:48 - Какво ми казват жените
Автор: smani Категория: Тя и той   
Прочетен: 14894 Коментари: 73 Гласове:
0



  Признавам разговорите с различни жени са ми безкрайно интересни. В повечето случаи ги разбирам, а в някои не. Така ми се случва в живота, че около мен има много жени, за което съм благодарен на съдбата. Аз съм общителен и отворен в общуването си и това ми се отплаща, защото и от другата страна страна ми се отвръща със същата откровеност.
Омъжена е от години, но по цял ден сме заедно.
  Говореше за бившата си колежка от миналата й работа. Казваше ми колко държи на нея и как си пасват във всяко едно отношение. Откровението й завърши със следното:
- Тя ми е единствения истински приятел.
Без да се замислям, някак логично ми се появи въпроса:
– Добре мъжът ти не ти ли е приятел?
Знаете ли какво ми отговори и то съвсем кратко и ясно:
– Как може да ти е приятел човека, с който правиш секс.
Веднага си представих как го правят механично. Кратко и ясно го каза, аз се усмихнах леко нищо не отвърнах, не знаех и какво да кажа, разговора така приключи. Това ли е отговора, така ли мислят повечето жени, прави ли са да мислят така. Не взех страна за или против такъв отговор. Това ми го каза жена с добро образование и работа съответстваща на него. И го каза без да се замисля съвсем уверено и правдоподобно. Добре, но човека, с който правиш секс какъв е тогава – не е приятел, не е и враг.. Мъжът и жената интимно какво са? Секс партньори – познах или..
  Отново дълги разговори и моменти да кажа, приятни. Стигнахме до въпроса за секса. Трудно стигнахме до тази гореща тема, защото жената освен омъжена, беше и силно религиозна (член на църква, една от онези..). Започна да става откровена:
– Да - каза ми тя. - И ние сме хора въпреки религиозността си.
– Бих правила секс с друг, но непременно ще кажа на мъжа си.
Вцепених се и попитах защо:
– Искаш да си отмъстиш за нещо, да го нараниш, да си развалиш семейството.
Зададох всички логични въпроси и не получих отговор на нито един. Не можах да я разбера тази жена с голяма готовност за онзи големия грях.
  Направиха ми впечатление постоянните й флиртове, всички го виждаха това. В работата сме има няма 80 човека. Флиртуваше и с мен. Аз нали съм си общителен, а и отдавна сме заедно знаех, че няма да я обидя говорим си откровено често пъти, попитах я:
- Кажи защо го правиш - флиртуваш, виждам, че ти харесва, но това ще ядоса приятеля ти ако разбере, сигурен съм, че ще се дразни и ще ревнува, няма да е приятно за него.
Даде ми много интересен отговор и мисля говореше истината:
- Като флиртувам - отвърна ми тя - се чувствам желана от мъжете и жива, усещам как покорявам другия пол; иначе нищо сериозно само флирт и толкова.
Този отговор го разбрах напълно. Много често се случва, когато жените казват истината да могат да бъдат разбирани. Замислих се дали приятелят й ще се примири с безкрайните й флиртове, ако му отговори по този ясен начин. Ако държи много на нея – вероятно да.



Тагове:   флирт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubopitstvo - :)
08.07.2009 11:53
Аааа, бе жени-върви ги разбери-луда работа :)
На майтап, а на сериозно-мъжът ми е най-добрият приятел и го избрах за мъж точно поради тази причина. Другото идва и си отива, приятелството е по-силно и трайно.
Сексът си е секс, няма какво да го коментираме. Той се прави, а не се говори за него.
Флиртът е необходим на всяка жена, за да се чувства жива и женствена. Човещина.
цитирай
2. smani - lubopitstvo
08.07.2009 11:59
Ох, отдъхнах си - значи мъжът освен секс половинка може да е и приятел. Така ми изглеждат по-добре нещата.
Човещина казваш, ама по-добре половинката да не разбира за това, мисля. Иначе ясно щом е приятно няма лошо. :)
цитирай
3. lubopitstvo - :)
08.07.2009 12:06
Флиртът има различни проявления. И зависи от способностите на жената това какво проявление ще избере.
Най-сладкият е този флирт, който остава само между флиртуващите и е невидим за всички останали.
цитирай
4. анонимен - i az iskam majat do men da e nai gol...
08.07.2009 12:09
i az iskam majat do men da e nai golemiqt mi priqtel, da spodelqm vsi4ko s nego./..noooooooooo ne stava...ne se polu4ava....a ina4e flirta.. daaaaa toi me zarejda mnogo
цитирай
5. smani - lubopitstvo
08.07.2009 12:11
Невидим ах вие.. Сега ще знам, че има и такъв. Става все по-сложно..
цитирай
6. smani - 4. анонимен
08.07.2009 12:14
Явно при някои се получава при други не. Аз също искам..
Явно за флирта и сто жени да питам и стоте ще ми отговорят по един и същи начин.
цитирай
7. анонимен - 6te ti obqsnq za6to pri men ne se p...
08.07.2009 12:25
6te ti obqsnq za6to pri men ne se polu4ava.... zna4i ..kogato spodelqm s moqta polovinka.., toi posle vsi4ko tova go izpolzva sre6tu men...koeto e mnogo nepriqtno...iiiiiiii v edin moment spira6 da spodelq6, za6toto se 4uvstva6 nerazbran.... aaaaaaaaa otnosno flirtovete..daaaaaa zarejdat mnogo.., noooooo men li4no mnogo dobre mi deistva i edin spor po daden vapro s edin maj....... aaaaaaaa priqtelstvo mejdu men i drug maj ne se polu4ava.., prosto za6toto te zapo4vat malko ili mnogo da me haresvat i da se vlubvat..tova na svoi red me otdrapva ot tqh...
цитирай
8. newgirl - Смани,
08.07.2009 12:36
Странни мисли са те наобиколили днес. Защо ли :)
Аз мисля, че има място за секс и приятелство с един човек. Защо да няма. Но зависи от двамата. Не решава само един. И не винаги се получава.
Често пъти на преден план излиза не любовта, а странен вид политика, нещо като управляващ и опозиция. И тогава приоритетите се пренареждат. После смяна на управлението... И така... колелото се завърта и... :)
цитирай
9. kass - smani
08.07.2009 12:49
хей smani, не спираш ме изумяваш с идеализма си. Флирта е мнго силно закодиран в човека, стремежа на хората да се харесват на другите е част от суетата...Светът би бил твърде скучен ако мъжете не флиртуваха с жените и жените с мъжете, въорсът относно дразненето не опира до самия флирт, а до начина по който се прави...Едно е да флиртуваш с противоположния пол като цяло, друго лични нишани конкретно към някого или явна разграниченост относно възраст, телосложение, финансово положение и прочие...В единия случай става въпрос за шеги относно различията на двата пола и приятелко отношение между тях, в другия открита демонстрация на личните ти предпочитания...
Колкото до приятелството с този с когото си обвързан сексуално е мнго трудно, мъжете също не гледат на жените си като на истински приятели...изразът "Никога нямай вяра на жена" е чисто мъжки, когато споделя с приятеля си, как ме е разсмял някой с шегите си или с някой виц, той открито се дразни, така постепенно споделената информация се свежда до минимум. Изразът "Този те сваля" е честа проява на опасения и недоверие. За да бъде една жена приятел на един мъж, той трябва да й има абсолютно доверие, нещо трудно достижимо за мъжете. Изневярата никога не съм я разбирала, ако обичаш един мъж, каква работа имаш при друг, ако не го обичаш, тогава защо си с него...
П. С. Най-голямата ми мечта е да намеря човек с който да сме най-добри приятели и същетевременно партньори в живота...
цитирай
10. smani - 7. анонимен
08.07.2009 12:50
Правиш ли разлика между флирт и харесване, защото за да има флирт трябва да има и харесване според мен. Логично може да се допусне да има и влюбване. Това не е ли игра с огъня?
цитирай
11. smani - newgirl
08.07.2009 12:52
Пипи защо странни мисли. Аз съм изследовател на женската душевност. :) За секса и приятелството разбрах и подкрепям. Нооооо не каза нищо за флирта. Необходимост ли е той за жената???
цитирай
12. анонимен - vij. . zna4i az moga i da flirtuvam s ...
08.07.2009 12:59
vij.. zna4i az moga i da flirtuvam s maj ..daje koito mi e antipati4en... stranno zvu4i.., no sega se se6tam to4no za edin takav slu4ai.. v interes na istinata flirta be6e interesen..6tom go pomnq o6te......pita6 me dali e igra s oganq...ooooooo bezsporno..., ne me pitai posle kakvi rokadi pravq za da se izmakna..
цитирай
13. smani - kass
08.07.2009 13:04
Каси стоя и тропам с крак в блога си, чудейки се как да коментирам коментара ти. Много философски обобщаващо звучи в началото. И в същото време конкретика, която не разбрах.Да мъжете обичат да флиртуват, аз го знам и знам защо. Виждам, че и жените го правят. Ясно това ни е необходимо, почти колкото водата, така излиза. Какво означава да обичаш една жена или един мъж, не означава ли това тя/той да е и приятел, на който можеш да имаш доверие, освен партньор в леглото. Субективно казано е, че мъжете не възприемат половинката и като приятели. Това, което споделих в постинга " Как може да ти е приятел човека, с който правиш секс." е казано от ЖЕНА.
цитирай
14. newgirl - Смани,
08.07.2009 13:04
Има една максима, звучи почти така, цитирам по памет. Ако любовта на мъжа минава през стомаха, то любовта на жената минава през ушите. С други думи - жената обича да чува че е харесвана, да бъде ухажвана, ценена, ласкана... А средство за всичко това е добрия флирт - с желания човек, на желаното място и време.
Та... да живее майсторския флирт :)
цитирай
15. smani - 12. анонимен
08.07.2009 13:07
Ако е във виртуала става, но ако е в реала не знам как си успяла. Аз трябва да харесвам, за да флиртувам.
Значи се измъкваш и разбиваш сърцето на страдалеца.:)))
цитирай
16. smani - newgirl
08.07.2009 13:14
Разбирам Пипи не трябва да има празно при вас жените. Тогава се сещам за следното - защо жената така, както се изрази ти "харесвана" търси повечко обекти да бъде харесвана? Един не стига - онзи в къщи или приятеля. Няма я тръпката вероятно.
цитирай
17. анонимен - stranen 4ovek si. . . . na men vav r...
08.07.2009 13:22
stranen 4ovek si....na men vav realniq jivot mi e po lesno, za6toto vijdam 4oveka..iiiiiiiiii kakvo zna4i da ti haresa...v na4aloto moje van6no da ne ti haresa.., no posle da otkrie6 ne6to interesno v nego... vav vseki 4ovek ima ..interersni ne6ta..ot vseki 4ovek , moje da se pou4i6.....dali im razbivam sarcata li...amiiiiii ..6te go razbiq ako 4oveka e istinski vluben v men...ama taka samo edno haresvane... neeee prosto edno vdigane na adrenalina...
цитирай
18. smani - 17. анонимен
08.07.2009 13:25
Да бе. Май странния човек си ти как ще флиртувам с някой, който не ми харесва, ей така от любов към спорта, залагайки на надеждата, че ще открия нещо за харесване в последствие. Няма начин.
цитирай
19. анонимен - ama 4e me razsmq. . vij az ne haresvam ...
08.07.2009 13:29
ama 4e me razsmq..vij az ne haresvam krasivi maje..taka 4e van6nostta ne e ot zna4enie...sport..daaaaa moje i taka da se kaje..qsno e , 4e nemoje6 da me razbere6.... ne za parvi pat me nari4at stranna..
цитирай
20. newgirl - Смани,
08.07.2009 13:32
Ако започнем полемика - защо жената така, а мъжът иначе, усещам че ще докараме до утре.
И мъжът търси повечко обекти за харесване. Както и жената. Това е трамплин за добро самочувствие.
А тръпката - ако я търсиш, винаги можеш да я откриеш. И там, където никога не си предполагал. Остава открит въпроса - защо да я търсиш?
цитирай
21. smani - 19. анонимен
08.07.2009 13:35
Като казваш, че не харесваш красиви мъже, това означава, че ХАРЕСВАШ грозни мъже, всъщност външността е от значение - грозен мъж. Тоест противоречиш си все пак харесваш, за да флиртуваш. :)
цитирай
22. smani - kass
08.07.2009 13:37
Каси схванах коментара ти. Прочетох го по-внимателно. Малко бавно стоплям, сигурно темата ми е интересна и за това. :)
цитирай
23. smani - newgirl
08.07.2009 13:41
Пипи нещата стават все по-ясни и научно обобщени. Това ми харесва - повечето флиртове, трамплин за добро самочувствие. :)
цитирай
24. newgirl - Смани,
08.07.2009 13:54
Да, флиртът подобрява самочувствието. Но в гените на жената е заложено да търси "по-добрия". И става сложно ако тя го открие и го постави на най-почетното място в сърцето си.
Ех, как ме караш сега да разсъждавам на глас :))
цитирай
25. smani - Пипи
08.07.2009 13:58
Това дори и аз го знам, че в жената е заложено да търси най-добрия екземпляр. В един момент го открива - флиртовете спират или не спират в тази ситуация, аз мисля, че не. И тогава става..
цитирай
26. анонимен - ne mi se spori. . . flirtuvam si sas ...
08.07.2009 14:16
ne mi se spori...flirtuvam si sas vsqkakav tip maje..krasivi, grozni. glupavi , umni.. vinagi ima na4in...v edno oba4e pozna... daaaaaaaa az sam mnogo protivore4iva li4nost..mnogo zavisi v kakvo nastroenie sam...
цитирай
27. smani - 26. анонимен
08.07.2009 14:26
Сега разбирам, че мога да си позволя да не те разбирам, след като си много противоречива личност и много зависи в какво настроение си.
цитирай
28. анонимен - otnovo pozna...bravo
08.07.2009 14:29
otnovo pozna...bravo
цитирай
29. dorichela - Смани
08.07.2009 15:48
Може би с това "Не ми е приятел мъжа, с който правя секс" е имала предвид,че не е нормално да правиш секс с приятелите си.. Те затова са приятели. Хората с които спим и правим сеск са гаджета, любовници, съпрузи, половинки.... Но в леглото не са приятели. Извън него няма нищо лошо освен влюбени да сте и приятели.. Но в леглото няма как.. :)
цитирай
30. анонимен - Защо
08.07.2009 15:55
Защо не четеш чуждите pостинги, в блога неведнъж е казвано, че не можеш да бъдеш приятел с човека, с когото спиш. Не сте си врагове, не сте си и безразлични, напротив. Просто е различно от приятелство, много повече от приятелство. "Искаш да си отмъстиш за нещо, да го нараниш, да си развалиш семейството" - не, тя иска той да се осъззнае и да й обръща повече внимание, а не да си разваля семейството. Въпросите ти са всичко, но не и логични. Каква е истинската причина тя да флиртува - може би даже прекалено й пука за мъжа й и не е толкова отмъстителна, че да забрави, че е жена и да се предаде на равнодушието му и наистина да съсипе брака си. Вярвай ми, преди да флиртува, тя е говорила с него, без той да се трогне вероятно, а тя наистина няма нужда от вниманието на който и да е мъж, а от вниманието на нейния си.
цитирай
31. анонимен - целувам те
08.07.2009 16:09
пак те целувам
продължавам да те целувам
защото съм флиртаджийка и чародейка
и най-важното, което е...защото съм целуната от Бога!
цитирай
32. malkiatprintz - Аз пък продължавам да не мога да р...
08.07.2009 16:41
Аз пък продължавам да не мога да разбера защо да е невъзможно да бъдеш приятел с човека с когото спиш, ако, разбира се, това не е просто само секс за една или няколко нощи... Изчетох всички коментари, чел съм други постинги и коментарите им по тази тема и въпреки това... Очевидно гадже или съпруг, човекът с когото си трябва да ти е много близък, защо сексът да пречи на това да бъдеш приятел с него? Какво толкова не би могъл човек да сподели с половинката си освен еветуално други похождения (но тогава за какво си с него)? Че дори и по време на секс – приятелството е в това да го правиш с мерака да видиш удоволствието в очите на другия, тогава и твоето удоволствие ще е пълно и ако и той прави същото, ще бъде пефектно. Не знам... някак си ми изглежда незряло в следствие на интимни взаимоотношения човек да изпитва пречки да общува открито. Защо когато прадви секс с някого човек трябва да изпитва ревност от това, че някой друг е разказал виц на половинката му и той/тя се е разсмяла и го е споделила... това е комплес за малоценност или нещо такова... Все едно да ревнуваш приятел от това, че той има и други приятели, които може дори да не познаваш и в определен момент е решил да се види с тях, а не с теб... Случвало се е жена ми да каже за свой колега "Той е много готин". И какво? Та нима това е повод за някакъв крах? Глупости... естествено, че има и други готини мъже и това, че тя го е казала не означава, че е хукнала да му налита...
цитирай
33. анонимен - ЗА СЛАДОЛЕДЕНАТА ТОРТА
08.07.2009 16:46
писах, писах, писах и накрая всичко избрисах. Много се отплеснах настрани, домързя ме отново да пиша и реших, че вие сте умнички и вече всичко смислено сте казали. Ще си разреша само да повторя, че е адски тъпо да се ревнува - може, но мъничко, като да сложиш шафранче на супата. Ако една жена (мъж) е свястна и ти се държиш към нея (него) с обич и уважение, то няма място за ревност, колкото и да ти се струва отстрани съмнително понякога. Единствено можеш да се радваш, че не си единствения будала, който я харесва. Ако не е свястна (хойклива), колкото и да я следиш (и СРС не помагат) и ревнуваш - просто няма смисъл - примиряваш се или си отиваш.
Но ако ти, кучи сине (образно казано) , имаш добра, обичаща те жена, готова на всичко за теб и семейството, твърдиш че я обичаш, но от малодушие дълбоко я нараняваш и тя страда заради теб, по-добре мълчи и се радвай на всеки божи ден, в който те търпи до себе си,... без право на каквато и да е ревност.
А колкото до флирта, то...той е признак (според мен!) на добро здраве и отлично настроение, стига да не преминава определени граници, след което се минава в областта на свалянето. Затова радвайте му се и докато още сме живи, в рамките на приличието, да го практикуваме го с наслада. Като написах "с наслада" и си представих красива сладоледена торта с пухкава сметана отгоре, зад витрината. Който има чувство за естетика се спира и й се радва, някои влизат в магазина и си поръчват, а другите след като я погалят с очи се обръщат и си продължават по пътя. Настроена съм гадно поетично, затова е време да приключвам, а на вас лека и приятна вечер. Ако не се чуем довечера, знайте, че съм на сладолед, хахаха, ....не шегувам се, пазя диета напоследък:)))
цитирай
34. malkiatprintz - Анонимен 33 :)
08.07.2009 16:49
Напълно подкрепям! :):):)
цитирай
35. smani - dorichela
08.07.2009 17:03
:))) ДА, НЕ Е НОРМАЛНО ДА ПРАВИШ СЕКС С ПРИЯТЕЛИТЕ СИ.:) Направо е извратено. Аз затова го и приех без да заема вътре в себе си някаква крайна позиция - за или против. Възможно е жената с уникалността си на мислене да разграничава мъжа в леглото като секс партньор и извън леглото като влюбен, приятел и подкрепа в живота
цитирай
36. smani - 30. анонимен
08.07.2009 17:11
Ааа различно е от приятелството. И повече от приятелството е - може.
Благодаря, че ми разясни ситуацията със най-неразбраната от мен жена. Но ако преспи с друг и мъжът и разбере, това може и да е края на едно семейство. Жената има и две деца. А иначе, че не й обръща внимание не й обръща.
цитирай
37. smani - 31. анонимен
08.07.2009 17:15
ЗНАМ, ЧЕ СИ ЦЕЛУНАТА ОТ БОГА! :)))
цитирай
38. smani - malkiatprintz
08.07.2009 17:25
Явно зависи от типа хора. Как възприемат себе си, връзката си, как възприемат света изобщо. Според мен това е субективно. Едни си лягат до жената, която им е и опора в ежедневието; други лягат до дистанцираната партньорка в живота и леглото.
цитирай
39. smani - 33. анонимен
08.07.2009 17:35
Сладоледена торта, постингът ми не беше точно за ревността, но има връзка. Последно какво да правим ние мъжете да оставим половинката да си флиртува на воля, да не ревнуваме за това и много обич да даряваме. А от другата страна дали ще ни се отвърне със същото?
И като погалиш торта с очи винаги искаш да си вземеш едно голямо парче - знай това.
цитирай
40. kass - malkiatprintz, smani
08.07.2009 17:57
- Така стоят според мен нещата, скъпи ми приятелю - казвам аз...
- Как така "скъпи ми приятелю", надявам се че съм нещо повече от това, няма нищо по-гадно за един мъж приятелката му да го има за приятел...
- Нещо повече? Какво значи това? - питам аз, и не получавам отговор, после добавям "добре, любов моя"...
Хайде сега всички мъже да си признаят кое им звучи по- добре: "скъпи ми приятелю" или "любов моя", за мен тези два израза са доста равностойни, но с първия можеш да се обърнеш към всеки, а с втория само към един, така че аз лично смятам по мои наблюдения, че хората смятат любовта и приятелството за две различни неща...за жалост...
И мъжете и жените си имат достатъчно приятели от женски и от мъжки пол, този с който се обвързват трябва да е... нямам си идея какво...за мен "скъпи ми приятелю" е по-ценно от "любов моя" приятелството е далеч по-трайно от любовта и ми гарантира, че ще можем да си кажем всичко, ВСИЧКО...
цитирай
41. smani - kass
08.07.2009 18:09
Любов моя звучи по-добре. Но в това трябва да се съдържа и приятелю по подразбиране.
цитирай
42. анонимен - Не проследих коментари, освен на kass
08.07.2009 18:42
Ами смани е прав... кажи "любов моя", и приятеля е наличен, след примерно приключване на...Ама да афишираш несъществуваща в теб чувственост км интелекта...ми пиши си постингиге, за да се допиташ.
Смани, нищо лично към теб, удивяват ме интелектуалки с потенциал, но без усет!
цитирай
43. stone - smani
08.07.2009 18:46
ти, братле, гледай да си този, дето ги ебе колежките, а не този, дето му се изповядват за това с кого се ебат и с кого са приятели.
цитирай
44. smani - 42. анонимен
08.07.2009 19:47
Любов моя след време щеш не щеш става стари приятелю. :)
цитирай
45. smani - stone
08.07.2009 19:48
Това е конструктивна забележка. :)
цитирай
46. анонимен - Еволюционистите доказаха: &qu...
08.07.2009 19:50
Еволюционистите доказаха: "Женската интуиция е резултат от милиони години немислене."
цитирай
47. djgator - Стани
08.07.2009 20:05
Прекарах 20 години в опити да разбера жените...
За момента разбрах един специален речник за разговаряне с тях ( друг път ще ти го шепна) и разбрах, че това всъщност е " Кауза пердута!" :)
цитирай
48. smani - djgator
08.07.2009 20:21
:))) Речник - това е постижение. Просвети мъжкото блог общество. Пък за каузата ще видим..
цитирай
49. krotalka - Откажи се!
08.07.2009 20:25
Ние самите не се разбираме понякога, как ти ще ни разбереш.
цитирай
50. smani - krotalka
08.07.2009 20:27
Има нещо вярно в това. :)
цитирай
51. gratcia - Интересно, много интересно, Смани ...
08.07.2009 21:04
Интересно, много интересно, Смани !
Чудя се как да изпиша коментара си по темата ?
Първо - държа да отправя забележка към Жените, които флиртуват с мъже / в обяснение - аз НЕ флиртувам, оставям тази чест на мъжете около мен. Под достойнството ми е да го правя, колкото и да харесвам някой мъж, примерно.Чувствам се достатъчно жена, достатъчно желана и достатъчно жива без да флиртувам / - та този род жени ги съжалявам. Те нямат нищо, дори не уважават себе си и това е техния начин да изпъкнат, като , разбира се, стават смешни с подобен род действия.
После - как така мъжа, с когото правиш секс да не ти е приятел ? Това изказване , направено пред теб, а може би не само пред теб, ми звучи като явно свалячество. Тази жена те сваля, приятелю ! Само жена, която сваля чужд мъж, е способна да каже подобно нещо. Защо ли ? Защото жените, в повечето случаи, предпочитат да се правят на мъченици, за да влязат в полезрението на мъж и да го накарат да мисли за съдбата и, в последствие и да я желае !
И в заключение ще споделя с вас следното - някои знаят,а други може би не - така се случи,че от две години мъжа ми работи в чужбина. Идва си, аз ходя при него - някак си се справяме с тази неприятна ситуация / дано вече да приключи,надявам се /, НО винаги сме били приятели , въпреки, че правим секс.......За мен той е първия и единствен човек, с когото споделяме радостите ,неволите - целият си живот.Никога немога да кажа нещо лошо за него, познаваме се доста добре и е изключителен човек. Мога да разчитам на него за абсолютно всичко - за дрехи,за козметика,за сметките,дори за домакинска работа. Както и той може да разчита на мен - за същото.
Поздрави Смани, чудесен постинг !
Усмивки :)))
цитирай
52. smani - Грация
08.07.2009 21:26
в началото на коментарите си изразих предположение, че сто жени да питам за флирта и стоте ще ми отговорят по един и същи начин. Ти разби предположението ми на пух и прах. Позицията ти относно флирта е мотивирана и със самочувствие. Поздравления за това.
Жената, която ми каза, че не смята мъжа си за приятел, не мисля, че ме сваляше. Възприема половинката си като необходимото зло явно или нещо подобно. В смисъл не се смяташе и за мъченица от този факт.
Благодаря за изчерпателния коментар! :)))
цитирай
53. gratcia - smani
08.07.2009 21:31
Ако не опиташ, няма как да разбереш какво е смятала да прави !
Опитай, после ще разберем за какво става въпрос!
:))
цитирай
54. smani - gratcia
08.07.2009 21:36
Да се пробвам казваш. :)))
цитирай
55. gratcia - smani
08.07.2009 21:40
Ами да, внимателно обаче.Не е необходимо да стигаш до края, ако не желаеш това. Интересно ще ми е да разбера какво всъщност си мисли жената ...ако ни кажеш после, разбира се :))))
цитирай
56. monna - Боже, що нещо сте изписали, всички..!
08.07.2009 23:12
Дали са приятели, дали правят само секс, дали флиртуват, щом са заедно и се търсят - всичко е Любов. За любовта няма определения, няма рамки, всичко е индивидуално и зависи от предпочитанията на двойката. Няма рецепти нито за ухажването, нито за флиртовете, защото пак всичко е низ от ситуации и странични фактори.
Важното е да адмирираме Любовта, а не да я гледаме под лупа, как се случва??? А когато сме преки участници, много да я пазим от злите очи, от интригите и от "големите приятели"!
цитирай
57. анонимен - добре го каза, monna!
09.07.2009 00:56
monna, много хубаво си го казала и си мисля, че само този, който не е способен на любов, гледа останалите под лупа и клюкарства по техен адрес.
Но след толкова много писаници така и не ми стана ясно какво точно се крие зад понятието флирт? Лично за мен това е една мила усмивка към мъжа направил комплимент на една жена, защото може да ви се случи и друга реакция като "я стига бе, простак, не се занасяй със женена жена" или един красив танц, приятен разговор на чашка кафе и тортичка без никакви намеци...изобщо много варианти. Онова другото се нарича сваляне с цел секс, но това е вече нещо съвсем различно. Затова си мисля, че ако забележиме обекта на нашата любов във весел разговор с друг мъж/жена, не започвайте да ревнувате със сцени, защото това още нищо не означава и напразно си тровиме отношенията. А ако започнат да ни налитат разни черни мисли, може би е най-добре първо себе си да попитаме "какво лошо съм направил и къде съм сбъркал, та се стига до там?"
" Мога да разчитам на него за абсолютно всичко - за дрехи,за козметика,за сметките,дори за домакинска работа. " - извинявай,Грация, но това не ми звучи много добре. Уважавам чувствата ти към съпруга, убедена съм, че са искрени, но ако една жена разчита на мъжа за изброените от теб неща, то е равносилно да си хване богат любовник и той да й купува козметика и парцалки и да й плаща сметките. Ами ако изпаднете в парични затруднения и той не може да ти гарантира плащането на дрехи, козметика и сметки, това означава ли, че вече не можеш да разчиташ на него? Добре, че поне ще ти остане помощта в домакинската работа, е, и това си е нещо.
цитирай
58. gratcia - 57. анонимен
09.07.2009 08:30
Явно не си наясно с някои отношения. Живееш в заблуда. И не си позволявай да ме коментираш, защото не си разбрала абсолютно нищо.
Изпадали сме често в парични затруднения - това не ми е чуждо. Разчитала съм на съпруга си и сме се справяли !
Много грозно от твоя страна да се бъркаш в отношения, които може би, никога не си имала !
Жалко за теб !
цитирай
59. smani - monna
09.07.2009 08:30
Все пак не каза нищо конкретно за флиртовете, когато любовта е на лице, което ми се връзва с това :"А когато сме преки участници, много да я пазим от злите очи, от интригите и от "големите приятели"!"
цитирай
60. bloghead - "Замислих се дали приятелят й ...
09.07.2009 08:41
"Замислих се дали приятелят й ще се примири с безкрайните й флиртове, ако му отговори по този ясен начин. Ако държи много на нея – вероятно да."
Е нали гаджето й не е приятел само fuck buddy (от нейните думи), какво разбиране очаква?!
Много ми е интересно какво би мислила за мъжа до себе си, когато е на 70? :)
цитирай
61. smani - bloghead
09.07.2009 08:59
Ясно е, че всеки мъж, колкото и широко скроен да е ще се подразни най-малкото. Но при нея флиртовете са мания, пристрастяване и ежедневна тръпка, начин на живот.
А на 70 дали ще флиртува? :)))
цитирай
62. анонимен - Права е жената! И аз съм омъжена, но ...
09.07.2009 10:20
Права е жената! И аз съм омъжена, но бракът ми е по-скоро нещастен. И затова имам 1 истински приятел пред който изливам душата си. И през ум не ми минава да спя с него, но знам, че е там, винаги когато имам нужда и това ми дава сили да продължа напред. Колкото до флиртовете, никога не съм била добра в това, май съм прекалено срамежлива, но на всяка от нас и се иска понякога да види възхищението в очите на мъжете. За какво мислиш е цялото това висене пред огледалото преди да излезем? :-) Целта е като излезеш на улицата да изглеждаш страхотно и да усещаш как всички те гледат с известна доза интерес. Това е. А иначе, ако си мислиш, че жените сме сложни за разбиране, не сме. Само трябва да знаеш едно нещо, 90 % от нещата се правят от любов и за любов. В името на любовта мога да правя дори безумия! Предполагам, че и част от другите жени са така.
цитирай
63. smani - 62. анонимен
09.07.2009 11:02
Разбирам, щом бракът ти е нещастен, ще търсиш поне истински приятел другаде - няма как.
За висенето пред огледалото е ясно и оправдано. Почти всяка жена държи да изглежда добре. Хубаво! Но едно е да изглеждаш добре и да си харесвана, друго е допълнително да палиш искрата на чужди мъже с флирт.
Благодаря за коментара.
ПОВЕЧЕТО ЖЕНИ КОМЕНТИРАТ КАТО АНОНИМНИ ВЕРОЯТНО ПОРАДИ ДЕЛИКАТНОСТТА НА ТЕМАТА - ПРИЕМАМ АНОНИМНОСТТА ИМ ЗА ОПРАВДАНА! :)
цитирай
64. анонимен - Целият ни живот е един флирт
09.07.2009 12:15
Някои умеят да флиртуват дори и със смъртта, но за това се иска голяма смелост, широта на възгледите и поглед от високо, от много високо.
Въпреки флиртовете, които са станали наше ежедневие любовта е за двама и е една, когато е истинска. При животните мъжките са винаги с по-ярка окраска, за да привличат женските. Една женска може да бъде ухажвана от много мъжки, но тя си избира само един и стават двойка. Така е и при нас, хората. Мъжете ухажват, но жената избира. Затова мъжете правите голяма грешка, като ревнувате и изпитвате съмнения във чувствата на партньорката си. Когато тя се е спряла на един от многото, значи е той. Тя и той са двойката, и единствено трябва да се обичат , а не да се разсейват с разни странични явления като флиртове, въпреки че те винаги присъстват но те са само гарнитура към основното ястие - любовта. Вървят ли двама, флиртовете са без значение. Поддържам коментара на Монна, че всичко е любов и когато я имаме, трябва да я пазим, защото навсякъде ни дебнат капани, човешка завист и лъжеприятелство. Бог е любов, затова когато има обич, тя се дава, безусловно за да бъде обич за обич!
Хубава тема, Смани!
цитирай
65. smani - 64. анонимен
09.07.2009 12:40
Прастарата истина, че жената избира ми е известна и съм съгласен напълно с това. Същото мога да кажа и за жените - правите голяма грешка, когато ревнувате и сте мнителни, притискайки по всевъзможни начини половинката. Противоречиш си тук: "Тя и той са двойката, и единствено трябва да се обичат , а не да се разсейват с разни странични явления като флиртове, въпреки че те винаги присъстват но те са само гарнитура към основното ястие - любовта." Вървят ли двама има опасност флиртовете да ги съсипят.
Хубав коментар, благодаря!
И ЗАЩО АНОНИМЕН??? :)))
цитирай
66. monna - Много конкретен въпрос ми задаваш, амико..
09.07.2009 12:53
..но ще се постарая да ти отговоря.
Когато е на лице Любовта - флиртовете са без значение. Аз съм привърженик на импресионизма и не харесвам графиката, въпреки че от нея започнах.
Смятам, че трябва да ни е "цветно", защото черно-бялото е много еднообразно, а от смесването на двата цвята се получава сиво. Нека да ни е цветен живота, за да не е монотонен. Освен това има една книга, която нашумя преди 2-3 години, че любовта трае само 3 години, след това е съвместно съжителство, приятелство, навик.. След като е така, нужно ли е да детайлизираме нещата? По-добре е като залагаме на един човек, да му вярваме и да му подарим свободата, а щом продължаваме да сме двама, значи всичко е наред.
С едно изречение - не трябва да позволяваме да падне гръм, защото "когато гръм удари", как ще заглъхва ехото е без значение..А и имаме и живия пример на голямата любовна трагедия на Лора и Яворов.
цитирай
67. merita - Темата ти се оказва доста интересна ...
11.07.2009 16:45
Темата ти се оказва доста интересна предвид коментарите.Аз ще кажа само , че всеки избира какво да мисли и как да постъпва.Този избор води и до последствията в живота.Дето се казва , всеки си носи кръста.Когато знаем Божиите принципи за добро и зло и ги прилагаме в живота си тогава и последствията са други.Сега конкретно на случката.Аз като жена мисля , че в брака харбония има тогава , когато секса и приятелството са ръка за ръка.Взаимното споделяне , разговорите , общуването са важни , както и физическото общуване , тоест секса.Секса е като един завършек на тази близост.Ако обаче лиипсва духовната близост , то тогава възниква необходимоста от друг човек.......Тогава опасноста да прелюбодействаш нараства , защото се превързваш емоционално и търсиш и физическия контакт в последствие.
Кратко казано , трябва да сме внимателни и да знаем че брака е нещо много отговорно.Изневярате е сериозен грях!
Поздрав!
цитирай
68. smani - merita
11.07.2009 17:20
Хубав коментар от висотата на християнската етика. Ако живеехме по Божиите принципи и закони - тук и сега трябваше да бъде рай. Изборите ни са грешни и кръста ни е тежък.
цитирай
69. htistina90 - temata e aktoalna
13.07.2009 19:33
pozdravlenie
цитирай
70. smani - htistina90
13.07.2009 20:57
Благодаря.
цитирай
71. анонимен - 67.merita
15.07.2009 00:34
"Кратко казано , трябва да сме внимателни и да знаем че брака е нещо много отговорно.Изневярате е сериозен грях"
Ех, Мери! Зарадва ме в началото със що годе разумни размисли, ама накрая що го окепази? Това ми звучи като поучения за децата от първи клас, а ти предполагам си малко по-възрастна, нали? Изневярата е сериозен грях, хахаха? Първо, кое му е толкова сериозното на изневярата, ще ме умориш от смях. Откак свят светува си ги има изневярите, а светът да се е преобърнал наопъки заради това или климатът да се е променил, а може бе магнитните полюси на земята да са си сменили местата, аааааааааа????????????????
А защо да е чак пък толкова лошо, защото горките мъже се чувстват засегнати и унижени? Миличка, я вземи по-добре да изнесеш една лекция на мъжете какви грешки не трябва да допускат в отношенията си към по-нежните половинки, ако не искат да им се изневерява, как трябва да ги уважават и за по-нагледно им пусни Браян Адамс, белким им влезне нещо в главата. Понякога по-силните половинки за един час могат да насерат (извинявайте за грубия израз, но е най-точен!) това, което е цъфтяло с прекрасен аромат цяла година. И после защо жените реагират!!!
цитирай
72. merita - до анонимен
16.07.2009 08:10
Ще ми се да отговоря на коментара ви, защото считам че не сте ме разбрали правилно.Да го погледнем от вашата гледна точка- да изневериш в рамките на брака се разбира сексуални отношения с друг партньор .Поне така е общоприето.В библията то се нарича прелюбодейство.Защо се счита за грях?Защото в рамките на брачната уретба , има установени правила и едно от тях е това което Бог е съчетал , никой да не го разлъчва.В този ред на мисли , считам че изневярата е предпоставка за разрушаване на хармоничните отношения.Тя е сигнал , че нещо не е наред.Да факт е че тя съществува от древни времена , но това не я оправдава.Когато знам Божия възглед за това , кое е добро и кое не , това ми помага да се старая да живея според тези принципи.Ето защо считам че и изневярата е нещо сериозно , защото съм изпитвала последствията от нея!Апропо , и аз съм нормална жена!Поздрав!
цитирай
73. smani - 71. анонимен
16.07.2009 08:41
Това, че изневярата я има от както свят светува и се случва често, не означава да я приемем като нещо нормално. Да природни катаклизми не произтичат от това, но доводите ти са тъпи. Говорим за отношения между хората и последствията от постъпките ни. Ако изневярата ти се струва нещо забавно или говориш наизуст без да знаеш за какво става дума или ценностната система при теб е друга.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1664989
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930