Постинг
16.09.2009 14:55 -
Страстно желание
Тя – Ало
Той – Шшт само слушай
Той – 5 сутринта е и аз не съм спал.
Мислейки за твоята красота ще полудея.
Безсънието е моето наказание твоята любов ще бъде моето облекчение
и докато не бъдеш моя няма да живея спокойно.
Днес се запознах с твоят малък годеник и не беше нищо особено.
И знам, че не те обича по начина му на говорене.
Освен това ти не го обичаш, защото той не ти се отдава.
Не знае как да ти направи удоволствие, както ще го правя аз.
Но ще чакам, защото той не ми е конкуренция.
Затова няма причина да го уважавам
Тя – Не, не е любов, това, което ти чувстваш.
Казва се страстно желание, една илюзия.
Твоето мислене те кара да правиш неща.
Така действа сърцето.
Той – Добре облечен и във моя Lexus минах през училището ти,
казаха ми че си си тръгнала и като луд тръгнах да те достигна.
Търсех те и не те намирах и това ме притесняваше.
За да успокоя душата си исках да ти звънна,
но нямах твоя номер, а твойта приятелка не ми го даде
Това, че съм красив ми помогна, това доведе решението.
Знаех, че й харесвам и с поглед и няколко думи ми даде номера ти.
От GSM звънях, а ти не отговаряше.
След това ти пратих съобщение, но ти не отговаряше.
Моята единствена надежда е да чуеш мойте думи.
Тя – Не мога имам годеник.
Той – Не ми се прави моля!
Тя – Не, не е любов..
Той – Изслушай ме моля те!
Тя – Това, което ти чувстваш..
Той – Какво е!?
Тя – Страстно желание, една илюзия.
Той – Губя контрол!!!
Тя - Твоето мислене те кара да правиш неща.
Така действа сърцето.
Той – Уговорих си среща при психолог, за да ми помогне,
вече нямам приятели, говорейки само за тебе.
Това което искам е да ти говоря, за да се опитам да те целуна.
Възможно ли е заради желание някой да умре?
И сигурно мислиш, че съм глупав крадец, а също и луд.
Но в любовта съм много оригинален.
Не обичам като другите, завладявам по мой си начин, да обичам е мой талант ще те обичам!
Извини ме ако те обиждам, но съм честен.
С подробности изслушай моята версия.
С шоколадов крем да те намажа и да те изям,
да те заведа в друг свят от твоето разумно сърце.
Ела да изживееш едно приключение, ще направя хиляди лудости.
Ще те лаская без това да е измислено.
Тя – Не е любов, не е любов..
Той – Шшш оххх!
Тя – Едно желание е..
Той – Неееееееее!!!
1.
анонимен -
tqqqqqqq e ujasno prava. . . . tova e ...
16.09.2009 15:09
16.09.2009 15:09
tqqqqqqq e ujasno prava....tova e samo jelanie
цитирайЖелание, ама страстно!
цитирай
3.
анонимен -
strastnoooooooo. . noooooooo ne e ...
16.09.2009 15:12
16.09.2009 15:12
strastnoooooooo..noooooooo ne e lubov
цитирайСъгласен.
цитирай
5.
анонимен -
bravoooooooo. . az 4esto barkam ...
16.09.2009 15:23
16.09.2009 15:23
bravoooooooo..az 4esto barkam strastta s lubovta..i tova e moq golqma gre6ka..nooooooo prodaljavam da se u4a
цитирайАми от страстта се ражда любовта или обратно, не знам. Сложна работа.
цитирайЖеланието е подкрепено с подходяща песен ;) Поздрави, smani !
цитирай
8.
анонимен -
mislq 4e ne e tolkova slojno. . . za ...
16.09.2009 15:32
16.09.2009 15:32
mislq 4e ne e tolkova slojno... za men strastta e samo platskoto udovolstvie....a lubovta obhva6ta vsi4ko...nai ve4e du6ata..nooooo az podkrepqm geroinqta ti... vsa6tnost neinite otgovori sa vse edno moi... az taka se darja s majete..prosto ne im vqrvam
цитирайСтрастна песен! Поздрави mariani! :)))
цитирайДа жената е стъпила здраво на земята - лошо няма.
Но, за да я има любовта между мъжа и жената трябва и онова плътското - не мислиш ли?
цитирайНо, за да я има любовта между мъжа и жената трябва и онова плътското - не мислиш ли?
11.
анонимен -
daaaaaa trqbva da go ima. ., nooooo ...
16.09.2009 15:40
16.09.2009 15:40
daaaaaa trqbva da go ima.., nooooo ako pak e samo platskoto..ne misli6 li , 4e kogato bade zadovoleno, to 6te otleti za6toto q nama zdravata duhovna vrazka
цитирайТака е да. Аз мисля, че въпреки това трябва да го има страстното желание, защото без него се отива в другата крайност - на неговата липса...и може да бъде търсено другаде. Това е краят на връзката..
цитирай
13.
анонимен -
dobre. . do tuk stignahme do edin...
16.09.2009 15:49
16.09.2009 15:49
dobre..do tuk stignahme do edinomislie....nooooooo spored teb ...tazi strast moje li da bade podarjana cql jivot...kato ima6 predvid , 4e horata se promenqt kakto vizualno ..taka i kato na4in na mislene..prez godinite
цитирайРазбира се, че не. Но лирическите герои трябва да преминат през нея, така да се каже да погорят заедно в страстта. И като му дойде времето да се насладят на спокойната си духовна връзка.
Ако мацето не преживее тази страст с годеника си, може би ще я потърси другаде или цял живот ще има усещането за непълноценно изживени години.
цитирайАко мацето не преживее тази страст с годеника си, може би ще я потърси другаде или цял живот ще има усещането за непълноценно изживени години.
туй момче много я е закъсало...:)
цитирай:))) Абе пак е изпуснал влака нашия човек. Взе да му става навик..
цитирайвсе ще стигне..
цитирай
18.
анонимен -
a spored men. . takava strast moje da ...
16.09.2009 15:59
16.09.2009 15:59
a spored men..takava strast moje da se podarja cql jivot...mnogo e trudno ..i se otdava na malcina dvoiki...no povqrvai mi...vazmojno e..s vremeto moje da ponamalee.., no ima na4ini i na4ini..oganq na styrastta da se podarja..noooooo tova go vladeqt malko jeni...
цитирайЩе стигне само гарата да не е празна..
цитирайЗа този огън трябва да се постарае и мъжа, не само жената. Възможно е да се подържа, защо не; особено ако не са се взели твърде млади.
цитирай
21.
анонимен -
da no priznai. . 4e pove4eto ne6ta ...
16.09.2009 16:14
16.09.2009 16:14
da no priznai ..4e pove4eto ne6ta zavisqt ot jenata....jenata e tazi , koqto trqbva da razpali tazi strast.., da q podarja jiva... vseki pat da q razpalva o6te po silno...az taka mislq..i zastavam tvardo zad ubejdeniqta si
цитирайдали ще е празна. Тя празнотата ще е основно в главата му.
цитирайЕ, да нали в крайна сметка, самата тя е обект на страстното желание от страна на мъжа.
цитирай:))))))))))))) Ами то заради празната глава е цялата тая работа.
цитирай
25.
анонимен -
prav si
16.09.2009 16:18
16.09.2009 16:18
prav si
цитирайУраааааааа! Съгласие.
цитирай
27.
анонимен -
ei 4ove4e. . . ta ti me razsmq mnogo. . ...
16.09.2009 16:24
16.09.2009 16:24
ei 4ove4e...ta ti me razsmq mnogo...ama vie majete ste kato decata de..golemi ste sladurkovci
цитирайВажно е купон да става. Разсмиването е взаимно! :)))
цитирайтамън си мислех,че ти си го измислил и така добре си уловил страстите - мъжките, женската доброта и крехкост....
Музика весела, а текстът е житейски, силен....Обсебване - obsession...така е.....
Дано повече любови са искрени, дълготрайни....
цитирайМузика весела, а текстът е житейски, силен....Обсебване - obsession...така е.....
Дано повече любови са искрени, дълготрайни....
Текстът е много реалити, направо става за филмова идейчица.
Това с обсебването си има и обратната страна - наскоро гледах филма "Обсебен", жертвата беше мъжът.
цитирайТова с обсебването си има и обратната страна - наскоро гледах филма "Обсебен", жертвата беше мъжът.
нали сме хора - мъже , жени....
Мъжете се обсебват от желанието жената да е само тяхна - да я вкуси/в повечето случаи до тук се стига/, а при жените е по-трагично - те са като мухи лепнати и няма отърване...като че ли по-упорити, по-постоянни.
Докато физическото обсебване се свършва с консумацията - и при мъжете и при жените го има....
цитирайМъжете се обсебват от желанието жената да е само тяхна - да я вкуси/в повечето случаи до тук се стига/, а при жените е по-трагично - те са като мухи лепнати и няма отърване...като че ли по-упорити, по-постоянни.
Докато физическото обсебване се свършва с консумацията - и при мъжете и при жените го има....
Първия е похот. Втория е страст. Третия привързване и обич. Само едно ми е странно, как така когато някой когато е влюбен твърди че обича и е това е истинска и единствена любов до момента в който връзката не се разпадне, а след това същите думи казва, на новата си половинка. Себе си ли лъжем или сме в заблуда или пък любовта има наистина трайност...Но твойте герои са или в първата или във втората фаза. Симпатяги са :-)
цитирайПо-опасни са жените - "Фатално привличане" с Майкъл Дъглас..:)
цитирайда, нали тв ати написах - много сме зле, на вас ми минава по-лесно - вкусвате ни и ни оставяте....:)))
C'est la vie
цитирайC'est la vie
:))) Лирическият герой като го гледам май е в първата фаза или комбинира първа и втора.
...твърди, че обича - може би не истински или не достатъчно..
цитирай...твърди, че обича - може би не истински или не достатъчно..
Вкусвате и оставяте.. :))) Точно казано.
цитирайтва повече важи за вас- похотта отминава, а жланието за завладяване и обеснения на любов се насочват към друга/и...
хара73- баба скоро ми каза, ЛЮБОВТА ТОВА Е ГРИЖА :))))))))))))))
цитирайхара73- баба скоро ми каза, ЛЮБОВТА ТОВА Е ГРИЖА :))))))))))))))
:))) Няма спор.
Значи любовта е грижа, не бях го чувал, но правилно ми звучи..
цитирайЗначи любовта е грижа, не бях го чувал, но правилно ми звучи..
майка се грижи за детето си - любов
ние се грижим за родителите си - любов
и за домашния любимец - любов
значи и за половинките си така излзиза и има смисъл и логика....
Като го чух от баба много странно ми стана, ама кат поразсъждаваш - баш си е така....
цитирайние се грижим за родителите си - любов
и за домашния любимец - любов
значи и за половинките си така излзиза и има смисъл и логика....
Като го чух от баба много странно ми стана, ама кат поразсъждаваш - баш си е така....
Между половинките грижата е взаимна! :)
цитирайда, дано...тва го сложих като извод на горните 3 примера - значи наистина е така.....:)))))
цитирайна такова ми прилича.
баси глупостта - това мъж ли е? ще се моли... като че свършиха жените.
опреш ли дотам да се молиш така патетично само на една, то не тя, ами никоя останала няма да те погледне, защото си загубеняк.
цитирайбаси глупостта - това мъж ли е? ще се моли... като че свършиха жените.
опреш ли дотам да се молиш така патетично само на една, то не тя, ами никоя останала няма да те погледне, защото си загубеняк.
stone...недей така де....всякакъви хора - жени и муже има...чувствителни, ранима, ....
то и ника ти - стоун...камък....недей..:)))))
цитирайто и ника ти - стоун...камък....недей..:)))))
тъп сериал преди години - американски, не му помня името, за двама с по четири деца, дето се взеха и стана пълна лудница. Та в началото на всеки епизод имаше един култов диалог - явно след секс мадамата казва: "Боя се че нашата връзка е само сексуална." При което пича отговаря запъхтян: "Именно! На тази база ще градим останалото." Това май е чистата истина....
цитирайЕгати!
Пич текста не е на чалга песен, ама и клип има под текста... За това става дума - Aventura - Eso No Es Amor.
"....баси глупостта - това мъж ли е? ще се моли... като че свършиха жените." Ми човека яко е хлътнал влез му в положението. :D
цитирайПич текста не е на чалга песен, ама и клип има под текста... За това става дума - Aventura - Eso No Es Amor.
"....баси глупостта - това мъж ли е? ще се моли... като че свършиха жените." Ми човека яко е хлътнал влез му в положението. :D
vselena777 написа:
stone...недей така де....всякакъви хора - жени и муже има...чувствителни, ранима, ....
то и ника ти - стоун...камък....недей..:)))))
то и ника ти - стоун...камък....недей..:)))))
:))) Това беше "Стъпка по стъпка". Тази база предполага устойчиво развитие на всичко останало. :D
цитирай
48.
анонимен -
WOW, върху много сложни теми раз...
16.09.2009 20:10
16.09.2009 20:10
WOW, върху много сложни теми разсъждавате:))) сега отивам да гледам Цената на истината, за да се поуча малко от истинския живот, пък после ще разсъждавам кой крив и кой прав:))))И да не се разбягате, ей, че с кого ще си говора после:)))
цитирайстраст и желание, важното е да я убеди че е любов...
поздрави Стани ...
цитирайпоздрави Стани ...
Егати! Цената на истината тази вечер беше почти върха на отврата! :D
цитирайКаси и той трябва да убеди себе си, че това е любов..
Поздравииииииииии чак до Пловдив. :)))
цитирайПоздравииииииииии чак до Пловдив. :)))
НЕВЕРОЯТНО,ПО ЕДИН ПРЕВЪЗХОДЕН НАЧИН-БЛАГОДАРЯ!
цитирай:))) Такива коментари ме правят щастлив!!!
цитирай
54.
анонимен -
ей ме, пак съм тук
16.09.2009 22:55
16.09.2009 22:55
ей ме вече съм на линия, вие тук ли сте или има припаднали след шоуто по Нова? Малеее, ама то не беше шоу, а истински трилър, а пък какъв трилър ще се разиграе след малко между учасниците - бедна ми е фантазията. Чудя се само на какво унижение са способни някои хора да се подложат за пари - УЖАС !!!
Та по темата: чудя се защо унифицирате понятията любов, страст, похот, обич, привързаност, преданост, след като може би има от всичко по малко в дадени отношения, но в различно съотношение и то се променя с течение на годините. Зависи от всеки от нас какво съотношение влага в чувствата си към даден човек и дали другият ги приема и е способен и той да предложи поне приблизително същото съотношение в приоритетите на връзката. Това, че героинята имала годеник, положително не е най-важната пречка и тя е преодолима, но много по-важно е за нея да повярва в "неговата" искреност. Така ме е учил и мен един стар приятел - да не вярвам, когато мъж говори твърде много за любов, освен ако не е поет:)))(ама и те лъжат доста често:)).
на 44.gothik пък бих казала, че страстта е нещо прекрасно, но не бих градила "всичко останало" на базата на сексуалната връзка, или както се казва то е необходимо, но силно недостатъчно условие за целта. От друга страна въпрос на личен вкус е да имаш сексуална връзка без духовна, сиреч без чувства. Някои го могат, други - не!
Имам и една малка забележка към произведението, по-точно към образа на героя. Не ми допадат приказките му по отношение на "конкуренцията", всеки си има качества, достойни за уважение, а друг въпрос е дали тези качества са достойни и за обичта на героинята.
на 32.hara73 - може би не винаги успяваме да опознаем предварително всичките качества на личността, в която сме влюбени. Може би тези по-късно установени качества да не се окажат от съществено значение, но могат да бъдат и една солидна основа за срив във взаимотношенията. Това трябва ли да означава заключване на сърцето с десет катинара и да се отрича възможността за появяването на друга личност в живота достойна за любов? Едва ли бих определила първоначалното или повторното чувство като лицемерно.
на vselena777: "...похотта отминава, а жланието за завладяване и обеснения на любов се насочват към друга/и..." - така е, права си, когато връзката е заложена само на похотта!
Аз май попрекалих в полемиката си със всички участници, за което се извинявам,но пък темата е необхватна, иначе защо биха били написани толкова много романи, разглеждащи я под лупа във всичките й аспекти.
Поздрави и усмивки на всички с пожелания за приятна вечер.
цитирайТа по темата: чудя се защо унифицирате понятията любов, страст, похот, обич, привързаност, преданост, след като може би има от всичко по малко в дадени отношения, но в различно съотношение и то се променя с течение на годините. Зависи от всеки от нас какво съотношение влага в чувствата си към даден човек и дали другият ги приема и е способен и той да предложи поне приблизително същото съотношение в приоритетите на връзката. Това, че героинята имала годеник, положително не е най-важната пречка и тя е преодолима, но много по-важно е за нея да повярва в "неговата" искреност. Така ме е учил и мен един стар приятел - да не вярвам, когато мъж говори твърде много за любов, освен ако не е поет:)))(ама и те лъжат доста често:)).
на 44.gothik пък бих казала, че страстта е нещо прекрасно, но не бих градила "всичко останало" на базата на сексуалната връзка, или както се казва то е необходимо, но силно недостатъчно условие за целта. От друга страна въпрос на личен вкус е да имаш сексуална връзка без духовна, сиреч без чувства. Някои го могат, други - не!
Имам и една малка забележка към произведението, по-точно към образа на героя. Не ми допадат приказките му по отношение на "конкуренцията", всеки си има качества, достойни за уважение, а друг въпрос е дали тези качества са достойни и за обичта на героинята.
на 32.hara73 - може би не винаги успяваме да опознаем предварително всичките качества на личността, в която сме влюбени. Може би тези по-късно установени качества да не се окажат от съществено значение, но могат да бъдат и една солидна основа за срив във взаимотношенията. Това трябва ли да означава заключване на сърцето с десет катинара и да се отрича възможността за появяването на друга личност в живота достойна за любов? Едва ли бих определила първоначалното или повторното чувство като лицемерно.
на vselena777: "...похотта отминава, а жланието за завладяване и обеснения на любов се насочват към друга/и..." - така е, права си, когато връзката е заложена само на похотта!
Аз май попрекалих в полемиката си със всички участници, за което се извинявам,но пък темата е необхватна, иначе защо биха били написани толкова много романи, разглеждащи я под лупа във всичките й аспекти.
Поздрави и усмивки на всички с пожелания за приятна вечер.
55.
анонимен -
забравих още нещо
16.09.2009 23:03
16.09.2009 23:03
снощи по hallmark даваха един прекрасен филм, мисля, че се казваше "Рисковете на любовта" - интересен поглед върху темата.
цитирай:))) Благодаря за изчерпателния коментар!
цитирайБлагодаря Лоли! Песньовката е изпълнена със страст и нежна емоция сякаш е писана в Перник - градът на НЛО-тата и страстите нежни. :D
цитирайЩом движи с Lexus ще се справи и с разходите за течен шоколад. Освен ако колата не е взета под наем, за да се перчи пред мацката, а пък парите за наемането на колата да ги е взел на заем от някой приятел. :D
цитирайда, з апохотта = точно така, а нашият лиричен герой така и той не знае дали е похот или любов, според лиричната героиня е похот, но май според него е страстна изпепеляваща любов.
Наскоро пак гледах - "Като гореща вода за шоколад"- сещате ли се за кибритената кутийка с клечките, с която всеки се ражда и трябва една след друга да ги палиш, иначе.....ще лумне голям пламък и всичко ще изпепели.... Нека бъдем умерени ...
цитирайНаскоро пак гледах - "Като гореща вода за шоколад"- сещате ли се за кибритената кутийка с клечките, с която всеки се ражда и трябва една след друга да ги палиш, иначе.....ще лумне голям пламък и всичко ще изпепели.... Нека бъдем умерени ...
Аз не съм го гледал. :)
цитирайАко тя му даде... егати романтиката. Мани, мани.. :)
цитирайстрашен филм и роман попаднахте....шоколади, коли попод наем..мани мани...
смани, ако имаш желание, мерак и свободно време го гелдай - не знам дали ще ти хареса, но пробвай..:))))
цитирайсмани, ако имаш желание, мерак и свободно време го гелдай - не знам дали ще ти хареса, но пробвай..:))))
И аз от това се страхувам да не би да не ми хареса! И не знам как да постъпя да го гледам ли или не? :D
цитирайloli написа:
романтиката е още по-голяма - опит, миличък!!
Имам същия случай от студенстките си години...
Един колега, беш "вързан" за мен - по математическите дисциплини и...след "консултантските услуги", ме водеше на ресторанти и барове, защото там му беше силата - отворко, диджей, парче барман, китарист-класик и так дале..Аз поемах разходите, но назаем..винаги ми ги възстановяваше, въпреки че не ми е било до тези суми, ноооо...мъжкото его и достойнство, все пак!! Студентски историйки - беше много романтично!
Имам същия случай от студенстките си години...
Един колега, беш "вързан" за мен - по математическите дисциплини и...след "консултантските услуги", ме водеше на ресторанти и барове, защото там му беше силата - отворко, диджей, парче барман, китарист-класик и так дале..Аз поемах разходите, но назаем..винаги ми ги възстановяваше, въпреки че не ми е било до тези суми, ноооо...мъжкото его и достойнство, все пак!! Студентски историйки - беше много романтично!
Лоли цялата тази работа е много сложна.
Днес си на френска вълна! :)))
цитирайО, да езикът на любовта!
цитирай....не се види.....
смани - гледай го ,ако не ти хареса добре, ако пък ти хареса пак добре....просто улови основната идея....
цитирайсмани - гледай го ,ако не ти хареса добре, ако пък ти хареса пак добре....просто улови основната идея....
бози... и кроасани :)
цитирайфренски привкус :))))
цитирайhttp://www.vbox7.com/play:1d2fb944&al=1&vid=1738063
цитирайСиропиран купон!!!
цитирайЪммм идвам и аз.
цитирайлоли, мила - погледни един от последните ми постинги :))))
То от толкоз сироп да не ни призлее.....отивма ад пия една студена вода :))))
цитирайТо от толкоз сироп да не ни призлее.....отивма ад пия една студена вода :))))
74.
allbi -
да си дойдем на героя ;)
17.09.2009 14:43
17.09.2009 14:43
нещо подобно съм римувала някога
дали съм го усетила не знам но го разбирам ...
със думи как да те изкажа
да те докосна аз не мога
тъй нереално ме изгаряш
а пак танцувам в твоя огън
и като музика звучиш ми
събрана нота подир нота
докосващо превръщаш ме във рима
и част си важна от живота
отново мислите ми непокорно
безумно бягат от съня
а тялото гори в умора
и се понасям пак отвъд света
дори не зная аз какво си
дали си мое и те притежавам
във себе си навред те нося
и да те губя е влудяващо
объркана съм отговор да давам
отново трудно някак си боли
заблуда някаква си проумявам
но свикнах с тебе разбери
видение си но зареждащо
дори и лудост да си ти
небрежно мислите пилеещо
до края с мене остани...
Твойто много по-нежно и изтънчено звучи. С това героя го дигна пет класи нагоре. Тъкмо спорехме дали е само страст или любов. Ако такъв беше текста на песента определено е любов. :)
цитирай
76.
allbi -
определено е любов. :)
17.09.2009 15:02
17.09.2009 15:02
smani написа:
Твойто много по-нежно и изтънчено звучи. С това героя го дигна пет класи нагоре. Тъкмо спорехме дали е само страст или любов. А такъв беше текста на песента определено е любов. :)
Ако някой ти каже, че няма любов
просто няма така да повярваш...
Този свят безпощадно суров,
любовта ни единствено трябва...
Тя е смисъл дори е начало
и от нея започва света...
Тя със трепет сърцето дарява
и политаш дори без крила...
Благодаря на дамите за прекрасните рими!!!
цитирай
78.
анонимен -
pepelq6ka
17.09.2009 23:37
17.09.2009 23:37
Този лирически герой е точно като принца от сънищата ми. Ако някой познава прототипа на героя, много ви моля да ми напишете в постинга ICQ-то му...:)))
цитирай:)))
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=hJOiCsL6eD0&feature=fvw
или
http://www.youtube.com/watch?v=bAgegxdVdFU&feature=channel
цитирайили
http://www.youtube.com/watch?v=bAgegxdVdFU&feature=channel
Добре, добре... :D
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.