Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2010 11:19 - Префинената природа на мъжа
Автор: smani Категория: Тя и той   
Прочетен: 2477 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 10.06.2010 11:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ти променяш мнението си
Както момиче сменя дрехите си
Да, ти 
Трябваше да знам

Да, ти винаги мислиш
винаги говориш 
неясно

Трябваше да знам,
Че ти не си за мен

Защото първо си горещ, после си студен
Първо си да, после не
Първо си вътре, после си вън
Първо си горе, после си долу
Казваш, че е грешно, когато е вярно
Първо е черно,после е бяло
Караме се и късаме
Целуваме се и се сдобряваме
Ти не искаш да останеш, не
Но и не искаш да си тръгнеш

Защото първо си горещ, после си студен
Първо си да, после не
Първо си вътре, после си вън
Първо си горе, после си долу

Бяхме 
като близнаци, 
в синхрон
Но тази енергия 
сега е като изхабена батерия
Смеехме се на глупости
А сега си толкова скучен

Трябваше да знам,
Че няма да се промениш


Някой да се обади на доктор
Имаме случай на двуполюсна любов
Заседнали сме в увеселително влакче
И не можем да излезем

Ти променяш мнението си
Както момиче сменя дрехите си


Защото първо си горещ, после си студен
Първо си да, после не
Първо си вътре, после си вън
Първо си горе, после си долу
Казваш, че е грешно, когато е вярно
Първо е черно,после е бяло
Караме се и късаме
Целуваме се и се сдобряваме
Ти, ти не искаш да 
останеш,не
Ти, ти не искаш да 
си тръгнеш, ти си горещ и студен
твоето да, твоето не.
Първо си вътре, после си вън
Първо си горе, после си долу





Тагове:   мъжа,


Гласувай:
11



1. анонимен - Днес при теб настроението наистина е чудесно,
10.06.2010 12:30
ами такива са капризите на днешното време ... префинени, понякога разглезени, понякога изнежени... не съм чела твои стихове досега. Браво, точно си дозирал и женските ни слабости, които позабряват, че огънят не може да разчита само на "вятъра", иска си и женското поддържане, за да гори!:))
цитирай
2. smani - Виши
10.06.2010 12:44
живеем във време пълно с глезотии и мъжете вече не са това, което някога са били или пък мъжкото постоянство, твърдост, въобще характер е само мит, знам ли!? :)
Текста е превод на песничката.
цитирай
3. mariani - Добър ден, smani
10.06.2010 13:13
Весело, благодаря за превода :)
п.п.не си променяй често мнението ;)
цитирай
4. smani - mariani :)
10.06.2010 13:17
Няма да го променям, точен съм отвсякъде! :)
Весел ден! А и усмихнато весел!!!
цитирай
5. анонимен - Смани,
10.06.2010 13:31
smani написа:
живеем във време пълно с глезотии и мъжете вече не са това, което някога са били или пък мъжкото постоянство, твърдост, въобще характер е само мит, знам ли!? :)
Текста е превод на песничката.


О, още не съм я чула, друг път да уточняваш...особено самопускащи се песни ме "издават"...обикновено си взимам линка и когато мога...това не променя мнението ми за текста, значи, а и дано пък съм насочила да напишеш нещо ти самият!Хубав ден и все така усмихнат днес!:)
цитирай
6. dushevno - мда :)
10.06.2010 13:42
първо, второ, трето...
сдобряването ми е любимо ;)

мъжка му работа :)))
цитирай
7. smani - :)))
10.06.2010 15:37
vishnichka написа:
smani написа:
живеем във време пълно с глезотии и мъжете вече не са това, което някога са били или пък мъжкото постоянство, твърдост, въобще характер е само мит, знам ли!? :)
Текста е превод на песничката.


О, още не съм я чула, друг път да уточняваш...особено самопускащи се песни ме "издават"...обикновено си взимам линка и когато мога...това не променя мнението ми за текста, значи, а и дано пък съм насочила да напишеш нещо ти самият!Хубав ден и все така усмихнат днес!:)


Ама аз нарочно не написах нещо сам, защото вече имам чувството, че се натрапвам с писаниците си. Дето се казва "писна на зрителя" и цъкнах само текста без излишни дъра, бъра от моя страна.
Мда усмихнат, че как иначе... :)
цитирай
8. smani - Сдобряването - кратък миг от всичко останало..
10.06.2010 15:41
dushevno написа:
първо, второ, трето...
сдобряването ми е любимо ;)

мъжка му работа :)))


Голям човек е мъжа /по принцип/. :)
цитирай
9. tit - :))))
10.06.2010 16:10
Откакто мъжете са малцинство в цивилизования свят, нищо не е както трябва!:)):)):))
цитирай
10. smani - :)
10.06.2010 16:33
tit написа:
Откакто мъжете са малцинство в цивилизования свят, нищо не е както трябва!:)):)):))


Заседнали сме в увеселително влакче :)))
цитирай
11. kaprizna - Здравей!
11.06.2010 12:51
Приеми моят ледено-горещ поздрав!
Харесвам тази песен!
цитирай
12. smani - kaprizna :)))
11.06.2010 13:23
Здравей! А аз много я харесвам! Мога да я слушам цял ден, някак оптимистично ми действа.
Горещо-леден поздрав и от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1663968
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930