Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2010 15:01 - Искам да те прегърна и протягам ръце, но прегръщам - НИЩОТО..
Автор: smani Категория: Тя и той   
Прочетен: 10490 Коментари: 34 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Първо се проучваме, после се запознаваме и някак специално опознаваме. После се харесваме, даже много се харесваме. И се усмихваме, радост от сърце, става нещо необикновенно, а уж е на шега. След това се прегръщаме и… да, също се целуваме, странно, но сме щастливи. Мислите ни все един към друг вървят. Безкрайно одухотворени и прекалено романтични – мъничък свят само за нас, неразбираем за другите и да така е хубаво и е добре, но нещо липсва. О, не, истина ли е това или илюзия. Има драма и сълзи и: Искам да те прегърна и протягам ръце, но прегръщам - НИЩОТО..
Мислите ми са объркани, скачат като мъниста по мраморния под и ми казват да охладя ума си и угася огъня, който ме изгаря от - НИЩОТО..
Сърцето ми бие на пресекулки от страх, от вина, от болка от - НИЩОТО..
Преглъщам солените капчици, които извират, извират..От къде извират, Господи? Защо?
За - НИЩОТО..
Приятели нека само да се познаваме и харесваме, за да не прегръщаме и целуваме монитора и да плачем сами пред компютъра! :)))


image

image
      Ако промениш мнението си, аз съм пръв на линия.
Скъпа, още съм свободен.
Дай ми шанс!
Ако имаш нужда от мен, кажи ми, ще бъда наоколо.
Ако няма къде да отидеш, ако се чувстваш съкрушена,
ако изобщо си самотна, когато волните птици летят,
скъпа, аз още съм свободен.
Дай ми шанс!
Ще дам най-доброто от себе си и няма да те подведа,
ако ме подложиш на изпитание, ако ми позволиш да опитам.

Можем да танцуваме, можем да се разхождаме, докато сме заедно,
да слушаме музика, може би просто да си говорим, ти знаеш по-добре,
защото знай, че искам да направя много, когато си мечтая да сме сами.
Това е фантастично!
Ти искаш да ме изоставиш, страхувайки се от любовна връзка,
но аз мисля, и ти си наясно, че не мога да си тръгна.

Ако промениш мнението си, аз съм пръв на линия.
Скъпа, още съм свободен.
Дай ми шанс!
Ако се нуждаеш от мен, кажи ми, ще бъда наоколо, ако няма къде да отидеш, ако се чувстваш съкрушена, ако изобщо си самотна, когато волните птици летят,
скъпа, аз още съм свободен.
Дай ми шанс!
Ще дам най-доброто от себе си и няма да те подведа,
ако ме подложиш на изпитание, ако ми позволиш да опитам.

Дай ми шанс!

О, ти разполагаш с времето си, скъпа, но аз не бързам, знай, че ще те имам.
Ти не искаш да ме нараниш, скъпа, не се тревожи, няма да ти позволя. 
Нека сега да ти кажа, че
моята любов е достатъчно силна, за да продължи, дори когато е трудно.
Това е фантастично!
Казваш, че си губя времето, но аз не мога да те изтръгна от мислите си.
Не, не мога да си тръгна,
защото те обичам толкова много.

Ако промениш мнението си, аз съм пръв на линия.
Скъпа, още съм свободен.
Дай ми шанс!
Ако имаш нужда от мен, кажи ми, ще бъда наоколо, ако няма къде да отидеш, ако се чувстваш съкрушена, ако изобщо си самотна, когато волните птици летят,
скъпа, аз още съм свободен.
Дай ми шанс!
Ще дам най-доброто от себе си, скъпа, не виждаш ли,
трябва да ме подложиш на изпитание, дай ми шанс!
  ABBA - TAKE A CHANCE ON ME
Прегръдка!!! :)





Тагове:   ръце,   нищото,


Гласувай:
25



1. xxxx - Не подценяваш прегръдката, нали?! :)
29.06.2010 15:23
Айди Smani-мани да одим тая кака от компа да хваним хъхъ
:)
цитирай
2. panazea - Ami ne plachi!
29.06.2010 15:28
Napravo si q grabni!
:))
цитирай
3. smani - xxxx :)
29.06.2010 15:28
ХХХХ написа:
и съ кефя ей тъй по хумора моя и си ближа "скуката" :p

Има кака - няма скука! :)
цитирай
4. smani - panazea :)
29.06.2010 15:30
Ще дам най-доброто от себе си и няма да я подведа,
ако ме подложи на изпитание, ако ми позволи да опитам. :)))
цитирай
5. xxxx - Ако натисна "бутона"..
29.06.2010 15:41
играта ще свърши :p
нули и единички - играем си с ТЯХ всички хъхъ
мамка му, шибано звучи,
но уви, кукичка от въдица в устата ми пълзи
и тъпу, тъпу амъ как кърви тц тц тц

пп: две двойки от мойти знати-пузнати съ изсгудихъ дет съ казва дет съ вика, еднити даже и лапенце си имат, ъхъ, и знайш ко е яку, а, а?!
:p
ъъъъъ, всъщнуст дали съм тъ прочел правилно, ниНам направо?! я дъ съ повторгам по гледката, да съ разходя ощи веднъж по тъча на реда по успоредното на онез ти ми слова дет си ги издраскал в горното над "всичкуту тува"
:)
цитирай
6. smani - Мани, мани, ма разби по Рихтер с тоз комент за аплодисмент!
29.06.2010 15:48
xxxx написа:
играта ще свърши :p
нули и единички - играем си с ТЯХ всички хъхъ
мамка му, шибано звучи,
но уви, кукичка от въдица в устата ми пълзи
и тъпу, тъпу амъ как кърви тц тц тц

пп: две двойки от мойти знати-пузнати съ изсгудихъ дет съ казва дет съ вика, еднити даже и лапенце си имат, ъхъ, и знайш ко е яку, а, а?!
:p
ъъъъъ, всъщнуст дали съм тъ прочел правилно, ниНам направо?! я дъ съ повторгам по гледката, да съ разходя ощи веднъж по тъча на реда по успоредното на онез ти ми слова дет си ги издраскал в горното над "всичкуту тува"
:)


И да време, върви не пита. Някъде става, другаде не. Пък да става квото ще! :)
цитирай
7. tit - :)))
29.06.2010 16:10
Аман от блондинки!!!!:)):))

Добре де - лешниковокоси..
.
Поздрави!:)
цитирай
8. smani - Поздрави tit! :)))
29.06.2010 16:14
tit написа:
Аман от блондинки!!!!:)):))

Добре де - лешниковокоси..
.
Поздрави!:)


Освен това нетърпеливи и непредсказуеми. :)
цитирай
9. panazea - smani ,
29.06.2010 16:25
Vzemi urok ot rimlqnite!Kak si vzeli sabinqnkite!
Samo po-krotko!
цитирай
10. smani - Добре. Но крепостта ми изглежда непревземаема. :)
29.06.2010 16:30
panazea написа:
Vzemi urok ot rimlqnite!Kak si vzeli sabinqnkite!
Samo po-krotko!

цитирай
11. panazea - Haide de! Nqma jena , koqto da ustoi!
29.06.2010 17:11
Samo trqbva da znaesh kak da si q vsemesh!
цитирай
12. gratcia - АХА !!! АМИ ДОБРЕ, ДЕ ! АЗ НЕ ВИЖДАМ ...
29.06.2010 17:16
АХА !!! АМИ ДОБРЕ, ДЕ ! АЗ НЕ ВИЖДАМ НЕЩО ДРУГО ДА ПРАВИМ,СИГУРНО ТИ ПРАВИШ НЕЩО, АХ СМАНИИИИ :)
цитирай
13. miaa - Усмивки:))))
29.06.2010 17:19
Забавлявай се:)))))Smani! :)))Възможности много, не знаеш откъде ще изкочи златното момиче!
цитирай
14. kass - smani
29.06.2010 17:47
на линия значи, ако ти позволи, стига Стани, я давай като едно време, открадвай момата и няма да прегръщаш нищото :)...
Всъщност аз се шегувам, ама не е смешно, като се замсиля май повече и по-искрено си говорим в нета, отколкото в реала с някои мои близки познати...
цитирай
15. meiia - :))
29.06.2010 17:51
Усмихна ме!:)
Права си, да знаеш:)))
цитирай
16. анонимен - Смани, кураж!;)
29.06.2010 18:45
Аз пък ти се усмихвам с пожелания да се сбъднат мечтите ти, като гледам коментарите, очевидно е, че нищото в този постинг се е напълнило с добри мисли...
:)))


цитирай
17. smani - Haide de! Nqma jena , koqto da ustoi!
29.06.2010 20:02
panazea написа:
Samo trqbva da znaesh kak da si q vsemesh!


Щом казваш значи тъй ще трябва да е! :)
цитирай
18. smani - Важното е да е хубаво, каквото и да правим. :)
29.06.2010 20:03
gratcia написа:
АХА !!! АМИ ДОБРЕ, ДЕ ! АЗ НЕ ВИЖДАМ НЕЩО ДРУГО ДА ПРАВИМ,СИГУРНО ТИ ПРАВИШ НЕЩО, АХ СМАНИИИИ :)

цитирай
19. dushevno - ееее
29.06.2010 20:05
прав си та чак не знам как пишеш на компа :))

веднъж като пишехме за виртуалните тинтириминтири то тогава някой рече
че тук било само за подгряване на манджата пък в реала нещата да си се случват...
така де като има кой да прегърнеш реално тук си чешем фантазията и да споделяме и някои да си римуваме мисли и чувства...
знам ли ...
що пък нищо да прегръщаме :))
един колега вика по-добре да си посегна ;)

Поздрав за постинга !
цитирай
20. smani - Не знам и кога ще изскочи. Противникът е пълен с изненади! :)
29.06.2010 20:07
miaa написа:
Забавлявай се:)))))Smani! :)))Възможности много, не знаеш откъде ще изкочи златното момиче!

цитирай
21. smani - kass :)
29.06.2010 20:11
Тук сме си близки по свой си начин Ива. ...мъничък свят само за нас, неразбираем за другите и да така е хубаво и е добре.. :)))
цитирай
22. smani - Прав или права няма значение - купон да става!
29.06.2010 20:15
meiia написа:
Усмихна ме!:)
Права си, да знаеш:)))


И аз ти се усмихвам много, ето така :)))
цитирай
23. smani - Виши виртуала оживява, понякога. Нали все пак ние сме истински. :))) И да добри.
29.06.2010 20:20
vishnichka написа:
Аз пък ти се усмихвам с пожелания да се сбъднат мечтите ти, като гледам коментарите, очевидно е, че нищото в този постинг се е напълнило с добри мисли...
:)))



цитирай
24. smani - :))) Прав съм Алби, но и ти си права!
29.06.2010 20:26
dushevno написа:
прав си та чак не знам как пишеш на компа :))

веднъж като пишехме за виртуалните тинтириминтири то тогава някой рече
че тук било само за подгряване на манджата пък в реала нещата да си се случват...
така де като има кой да прегърнеш реално тук си чешем фантазията и да споделяме и някои да си римуваме мисли и чувства...
знам ли ...
що пък нищо да прегръщаме :))
един колега вика по-добре да си посегна ;)

Поздрав за постинга !


Тук обличаме нещата с думи, а на вън думите превръщаме в дела / втората част на изречението стана егати клишето/ :)
цитирай
25. dushevno - мда :))
29.06.2010 20:54
подложка за дела :)
дела, дела и само дела ...ха ха
петилетката предсрочно :)))
цитирай
26. анонимен - :)))
30.06.2010 08:17
"Приятели нека само да се познаваме и харесваме, за да не прегръщаме и целуваме монитора и да плачем сами пред компютъра! :)))"
Правилно, Малък Мук! Предлагам да плачем колективно пред монитора!:))) Хах!
Но тъй като днес е моят ден....., нека да не леем биологични течности, а да се веселим !:))) Пиршеството във Фантасмагория започва! Газ! Q7 ме чака!:)
принцеса Лъчезария - най-добрата!:)
цитирай
27. stone - с такова хленчене никой не е спечелил жена
30.06.2010 09:58
освен в един-два холивудски филма. но да не забравяме, че те са само филми.

"Ако промениш мнението си, аз съм пръв на линия.
Скъпа, Дай ми шанс!
Може да слушаме музика, може просто да си говорим, ти знаеш по-добре"

Бляк! Повърнах! Представяш ли си лъва така да говори на лъвицата? Не, той просто й се качва!
цитирай
28. smani - Добър ден принцесо Лъчезария! :)
30.06.2010 11:07
анонимен написа:
"Приятели нека само да се познаваме и харесваме, за да не прегръщаме и целуваме монитора и да плачем сами пред компютъра! :)))"
Правилно, Малък Мук! Предлагам да плачем колективно пред монитора!:))) Хах!
Но тъй като днес е моят ден....., нека да не леем биологични течности, а да се веселим !:))) Пиршеството във Фантасмагория започва! Газ! Q7 ме чака!:)
принцеса Лъчезария - най-добрата!:)

цитирай
29. smani - Текста на песента не съм го писал аз! Обърни се към производителя. :)
30.06.2010 11:09
stone написа:
освен в един-два холивудски филма. но да не забравяме, че те са само филми.

"Ако промениш мнението си, аз съм пръв на линия.
Скъпа, Дай ми шанс!
Може да слушаме музика, може просто да си говорим, ти знаеш по-добре"

Бляк! Повърнах! Представяш ли си лъва така да говори на лъвицата? Не, той просто й се качва!

цитирай
30. kosara2008 - бръм бръм....
30.06.2010 13:16
аз съм за това да не се дава шанс извън интернетнуту пространству...после да нема бохбол...друго си да сме и д е а л н и фъф нашите си територии, защото

разочарованието после оставя болезнени следи , а мислъъъм/блонзоренку че :

вфвсеки си ги има в достатъчност...затова
кеф
и добронамереност пък
другото...реал и вълшебни душите ни..........цун на теб за хубавия постинг
цитирай
31. smani - Прегръдка! :)))
30.06.2010 14:18
kosara2008 написа:
аз съм за това да не се дава шанс извън интернетнуту пространству...после да нема бохбол...друго си да сме и д е а л н и фъф нашите си територии, защото

разочарованието после оставя болезнени следи , а мислъъъм/блонзоренку че :

вфвсеки си ги има в достатъчност...затова
кеф
и добронамереност пък
другото...реал и вълшебни душите ни..........цун на теб за хубавия постинг

цитирай
32. smani - Ееееееее какви комплименти! Мерси! Съвсем ще се разглезя сега. :)))
01.07.2010 09:28
teller1 написа:
Еее, чак пък Нищото! Я отмести погледа си от монитора - гледката е вече друга, нали?!
Млад, хубав и умен - с празни ръце?! Не ми ги разправяй тия на мене!...
Май искаш да те глезим с комплименти.
Трий бързо крокодилските сълзи!!!


Да гледката е друга, много красиви обекти има по тоя свят!
цитирай
33. ckarlet - Smani, когато протегнеш ръце нека ...
04.07.2010 17:23
Smani, когато протегнеш ръце нека винаги да има кого да прегърнеш!
А аз вярвам , че има...
Беше удоволствие да отворя виртуалните ти врати и да прочета написаното от теб!
цитирай
34. smani - Много мил и сладък коментар! Мерси Скарлет! :)))
04.07.2010 17:27
ckarlet написа:
Smani, когато протегнеш ръце нека винаги да има кого да прегърнеш!
А аз вярвам , че има...
Беше удоволствие да отворя виртуалните ти врати и да прочета написаното от теб!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1664727
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930