Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2010 10:03 - Национално богатство
Автор: smani Категория: Забавление   
Прочетен: 6300 Коментари: 16 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Все ми се иска да попитам; част от блогърите, които са на работа, кога намират време за четене, коментиране, че и писане на постинги. Защото реално погледнато това е свръх труд. Подразбира се, че за да кълвеш в блога трябва да си в офис или някаква администрация с достъп до интернет и съответното оръдие на труда. Работата на подобни места е толкова, колкото е, нито повече, нито по-малко. Съчетана с усилена работа в блога /четене, коментари, нов постинг/ дава висок коефициент на полезно действие /КПД/. Тоест имаме положен труд повече от очакваното и необходимото, налице е ценното и рядко качество – трудолюбие. Какво означава това – известен процент от служителите в държавната администрация и частния сектор са блогъри; не малък дял от блогърите са държавни чиновници и офис служители. Там, където се припокрива статусът блогър-чиновник или обратното имаме висок КПД. Това дава основание да твърдим за особена категория хора, която може да се определи като Национално богатство.   Уточнение: Твърдението е вярно, ако предположението ми отговаря на истината поне на 75 процента.   Второ уточнение: Неработещите блогъри също биха могли да се определят като Национално богатство, необходима е единствено кратка обосновка по темата. 



Гласувай:
21



1. blogena - Някои ще си мълчат гузно
18.10.2010 10:31
други ще рекат, че между изчисленията го правят...
Аз най блогясах в едни дълги нощни смени сама в един голям офис...
И наиснина не ми пречеше, защото процесите си вървяха и с блог :)
Сега вече няма нужда от нощни-криза е и ограничиха влизането в нета
по за половин час три пъти на ден ...
Но пък тази седмица съм в отпуск но вкъщи имам още по-голям зор до се вредя
но нали си ми е пристрастяване моето та все успявам някак си иначе съм неспокойна ;)
цитирай
2. smani - Алби постингът е в категория забавление! :)))
18.10.2010 10:39
blogena написа:
други ще рекат, че между изчисленията го правят...
Аз най блогясах в едни дълги нощни смени сама в един голям офис...
И наиснина не ми пречеше, защото процесите си вървяха и с блог :)
Сега вече няма нужда от нощни-криза е и ограничиха влизането в нета
по за половин час три пъти на ден ...
Но пък тази седмица съм в отпуск но вкъщи имам още по-голям зор до се вредя
но нали си ми е пристрастяване моето та все успявам някак си иначе съм неспокойна ;)


Всеки се справя, както може и когато намира време! :)
Важно е, че такива симпатяги като теб са тук в блога!!! :)))
цитирай
3. xxxx - баси, smani-мани напрау, ъъъ, амъ...
18.10.2010 12:41
верну ли хората си правят позволение дъ съ изчаткват "в съкровенното" на работа хъхъ
ни мой дъ бъде, егати и умните дет съ значи "и-БАЧ`и`" и малку забавления, ъхъ, тъй съ връзва вечи не чи нещу де хъхъ :))))
цитирай
4. smani - Еми аз като казвам национално богатство не се майтапя! :)))
18.10.2010 13:28
xxxx написа:
верну ли хората си правят позволение дъ съ изчаткват "в съкровенното" на работа хъхъ
ни мой дъ бъде, егати и умните дет съ значи "и-БАЧ`и`" и малку забавления, ъхъ, тъй съ връзва вечи не чи нещу де хъхъ :))))

цитирай
5. vishnichka - Здравей, Смани,
18.10.2010 14:37
на българина му дай локуми да разтяга и себе си да пилее... а такова национално богатство, наречено като блогър на линия по всяко време на работното си време е меко казано притеснително, особено за частния сектор... Лично мен най-ефективните блогъри по отношение на постинги и коментиране, трудно биха ме убедили, че са такива и в работата си, възможно е, но за кратко, че следва увличането и едното става за сметка на другото. Аз (слава Богу) вече нямам толкова високо кпд по твоите критерии, но интересно защо това много по-малко ми пречи на реализацията, отколкото преди...
Поздрави!;)
цитирай
6. smani - Виши откровения ти коментар е и напълно основателен! Приемам го напълно! Успешна работна седмица!:)))
18.10.2010 15:09
vishnichka написа:
на българина му дай локуми да разтяга и себе си да пилее... а такова национално богатство, наречено като блогър на линия по всяко време на работното си време е меко казано притеснително, особено за частния сектор... Лично мен най-ефективните блогъри по отношение на постинги и коментиране, трудно биха ме убедили, че са такива и в работата си, възможно е, но за кратко, че следва увличането и едното става за сметка на другото. Аз (слава Богу) вече нямам толкова високо кпд по твоите критерии, но интересно защо това много по-малко ми пречи на реализацията, отколкото преди...
Поздрави!;)

цитирай
7. roza17 - Когато работата позволява, няма лошо.
18.10.2010 15:39
В момента съм на работа. Работата ми е творческа, може да се каже... Освен това изисква да съм в крак с времето и ето - чрез вас съм в крак:) А и съм на ненормиран работен ден. Вчера примерно работих. Не, че се оправдавам - просто се чувствах длъжна да отговоря, щом питаш.:)
КПД-то ми е на ниво, без майтап:)
цитирай
8. smani - roza17
18.10.2010 17:34
И аз съм почти същия случай. В момента заемам позиция, за която колегите коментират: "А бе кой ли ще ходи да се гърби там.. ". Е, явно се гърбя и в работата и в блога - КПД-то ми е на свръх ниво! :)))
цитирай
9. vandela007 - .
18.10.2010 18:41
Добре, че си склонен и нас, дето не ходим на работа, да ни причислиш към националното богатство, че инъче щях да ти се обидя...
Ми то и на мен често времето не ми стига; к,во като съм пенсионерка...
:)))
цитирай
10. smani - Уточненията добра работа ми свършиха, особено второто. :)))
18.10.2010 19:54
vandela007 написа:
Добре, че си склонен и нас, дето не ходим на работа, да ни причислиш към националното богатство, че инъче щях да ти се обидя...
Ми то и на мен често времето не ми стига; к,во като съм пенсионерка...
:)))


Разбира се, всеки със задълженията си. :)
цитирай
11. mglishev - Както и тези
20.10.2010 02:24
със свободните професии - преводачи, журналисти. Ние така или иначе често кесим пред компа, при това в много случаи от къщи. При това през относително по-голяма част от денонощието :)

Вероятно можеш да включиш и някакъв процент университетски преподаватели - някой асистент с малко часове, пишещ труда на живота си (или този на някой професор) и от време на време хвърлящ по едно око в нета.

Да не забравяме малкия, но приятен процент неработещи домакини - украсата на домовете на офис-блогърите. Прахът е взет, напазрувано е, децата са на училище, пълнените чушки са в печката и им трябват още двайсет минути, а Ленчето ще дойде на приказки чак в три. Съпругът пише в собствения си блог от офиса. Какво да прави неговата благоверна, ако не да потърси нещо ново в нета или дори да нахвърли някоя и друга своя мисъл в собственото си виртуално кътче?

Има ги и пенсионерите, измъкнали се между капките при вдигането на пенсионната възраст. Не ходят на работа, но са активни, четат, пишат.

Има ги учениците и студентите (но май не в blog.bg).

цитирай
12. gothic - Надничам в блога и фейса от работа. ...
20.10.2010 11:15
Надничам в блога и фейса от работа. Отложените постинти си ги пускам по нощите, тези, след които ми идва почивен ден :Р
цитирай
13. smani - mglishev
20.10.2010 18:28
Добър анализ, коментара стана по-добър от постинга. Да вярно е, че ученици и студенти рядко се вясват и бързо се отказват.
цитирай
14. smani - И аз съм така. Е и от нас цъкам.. :)
20.10.2010 18:29
gothic написа:
Надничам в блога и фейса от работа. Отложените постинти си ги пускам по нощите, тези, след които ми идва почивен ден :Р

цитирай
15. merita - има време за всичко
07.01.2011 20:30
Стига човек да си разпредели времето , може да "огрее" навсякъде където пожелае.За мен Блога е място където мога да споделя мисли и да прочета нещо по тема която ме интересува.Времето ,което си отделям е различно но не и когато съм на работа.В момента едното ми око и ухо са "отдадени" на филма по телевизията а другите две сетива са на компа и си пиша .Радвам се че си имам лаптопче и то си е моето полезно прозорче към света!Поздрав!
цитирай
16. smani - merita
11.01.2011 15:42
Има време за всичко, особено, когато човек си има лаптопче! :)
Поздрави merita!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1659236
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031