Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2010 11:06 - Струва ли си старанието да имаш блог
Автор: smani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11486 Коментари: 55 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Искам да направя кратък обзор на седмицата, тъй като проявих завидна виртуална активност и то след като не бях пускал нищо в блога си близо месец и половина. Направи ми впечатление, че все по-малко се четем, като че ли в блогърите има някаква виртуална умора или оттегчение. На първа страница през изминалата седмица имаше две/три статии авторски, качествени, набързо се прочетоха и коментарите не показаха повишен интерес и внимание към публикациите / поне на мен така ми се стори/. Причините за това са няколко, но няма да ги изброявам, защото ми омръзна да пиша искрено и лично и в замяна на това да получавам коментари, които са много далече от добрия тон. Като споменах добрия тон се сетих за анонимните „симпатяги”. Те всъщност не са анонимни, блогъри са, но когато бълват гнусни коментари, разкривайки истинската си същност, естествено го правят анонимно и в същото време същите безгръбначни празноглавци се размазват в нечий блог /по-често при дамите/ с потребителското си име. Това не го казвам случайно само, за да има повече сини думи! През изминалата седмица за първи път ми се наложи да трия анонимни коментари, а съм тук повече от година. Наложи се да трия, защото меко казано бяха грубички. Естествено се досещам кой би могъл да ги напише и защо! Не са случайни, няма нищо случайно.
В блога са се събрали хора, които се стараят пишат хубави, стойностни неща. За това се изисква време, известни усилия и някаква ангажираност, но дали си струва. Може би да, може би не. По-скоро не, ако в това виртуално пространство превес имат инфантилните, празноглави малки човечета.



Тагове:   блог,


Гласувай:
35



1. milamam - Много точно наблюдение. Напълно ...
03.10.2010 11:25
Много точно наблюдение. Напълно съм съгласна с теб. Въпреки това, дали ще го напишеш тук или някъде другаде, имал си нужда да го направиш и си го направил съвсем доброволно. Съгласил си се да стане достояние на света, независимо дали ще се чете. Това, че тук в някакъв систематизиран вид се поднася за четене и можеш да откриеш бързо търсеното, не значи че ще бъде прочетено. А и в крайна сметка, всеки има свободата да прави избор.
Лек и хубав ден!
цитирай
2. despinida - И съм съгласна, и не съм съгласна, с теб...
03.10.2010 11:32
Блогът, както и всяко друго място във виртуалността, дава право на пишещия да изрази себе си...естествено, има значение какво очаква пишещия, след тази своя себеизява...
В някои от случаите, пише, защото наистина го е напънало от вътре да сподели свой порив или нещо прочетено, което счита за особено значимо и държи и друг да го прочете...друг път пише, щото няма какво друго да прави...или не иска да прави друго... има случаи, когато му се ще да прави поразии, ей така, за спорта...без да влага лоши чувства, а само за да създаде хаус и суматоха...и не на последно място, понякога се случва, пишещия да излива помия в нечие (що пък да е нечие) пространство, правейки го именно в знак на остър протест, с думи, които не на всеки се харесват...но пък на друг, могат и да се харесат...
Абе, шарен свят, виртуален...не бива да го издигаме в култ, нито да го принизяваме до най-долното и враждебно място.
В същност...то май и в реалността е така...
цитирай
3. smani - milamam
03.10.2010 11:33
Хареса ми коментара. Има две ключови думи в него: нужда и доброволно. И двете говорят за възможност и свобода. А какво следва от това е друг въпрос..
Поздрави! :)
цитирай
4. smani - despinida
03.10.2010 11:39
Добър анализ под формата на коментар. Постингът ми започва да стои много семпло при това положение. :)

Не съм съгласен само с едно - "без да влага лоши чувства"; такива коментари трих тази седмица, че не става дума за лоши чувства, а за злоба.
цитирай
5. despinida - Хах, не се депресирай...:))
03.10.2010 11:58
В живота съществуват безброй обстоятелства, при които, на човек, просто му е наложително да се смачка, за да оцени след това успехите си...не мисля, че точно скуката в блога...или злобните реплики, написани от някой анонимен (или неанонимен), са точно събитията, след които следва да се сдуха човек...:)))
Гледай напред и мисли за нови постинги, а не за осквернените стари...
Пожелавам ти успех и добро настроение!!!
цитирай
6. joysii - "По-скоро не, ако в това ви...
03.10.2010 12:01
"По-скоро не, ако в това виртуално пространство превес имат инфантилните, празноглави малки човечета."
Изобщо не обръщай внимание на тези човечета.Или ако го правиш, то нека да е остроумно и с чувство за хумор.Един вид закаляване на нервите.Ще ставаш все по-устойчив с времето и няма да се поддаваш на тяхната тъпа провокация.
Пиши си постингите и да не ти пука.
Поздрави.
цитирай
7. blogena - май това ни е проблема
03.10.2010 12:50
пишем искрено и лично и се сблъскваме челно
с лицемерни човечета :)

и постингите се привръщат в спам-лафка и те така ...
пък сме освободили коментарите и всеки наглец се включва...
ония на първа са яко бронирани и абонирани ...
аз първата година изобще не знаех, че има първа и се чудех
кво става като ме нападнат но "приятелите" ме светнаха и се почна едно
затриване от моя страна на постинги и коментари ...
само и само да не съм там...
сега вече не ми пука - изасних си всичко и те така ...
Хубав ден :)
цитирай
8. smani - despinida
03.10.2010 13:07
Е, от коментари в блога избягвам да си спретвам от малка до средна депресийка, защото в реала има достатъчно поводи за това. Просто споделям искрено и лично. Публикацията съм я цъкнал в лични дневници. Забелязал съм, че в тая категория нещата са леко минорни, та и аз да не нарушавам традицията. :)
Благодаря за прекрасните пожелания!!! :)
цитирай
9. анонимен - не си струва да имаш блог
03.10.2010 13:11
деактивирай се!
няма какво да кажеш.
цитирай
10. smani - joysii
03.10.2010 13:12
Благодаря joysii. Винаги съм се забавлявал с анонимните коментари и съм ги посрещал с усмивка и по възможно най-благородния начин. Но има коментари и коментари, някои минават всички граници. Според мен изобщо не трябва да бъдат допускани от модераторите. Просто опошляват това пространство.
Благодаря за подкрепата! :)
цитирай
11. анонимен - леле колко си жалка ((
03.10.2010 13:12
blogena написа:
пишем искрено и лично и се сблъскваме челно
с лицемерни човечета :)

и постингите се привръщат в спам-лафка и те така ...
пък сме освободили коментарите и всеки наглец се включва...
ония на първа са яко бронирани и абонирани ...
аз първата година изобще не знаех, че има първа и се чудех
кво става като ме нападнат но "приятелите" ме светнаха и се почна едно
затриване от моя страна на постинги и коментари ...
само и само да не съм там...
сега вече не ми пука - изасних си всичко и те така ...
Хубав ден :)

цитирай
12. smani - blogena
03.10.2010 13:16
Алби знам те, с теб май сме от една и съща порода, която трудно оцелява. Ами явно ни завиждат, сигурно има за какво. Проблема си е техен. А ние на пук на всичко ще продължим напред! :)))
цитирай
13. smani - 9. анонимен
03.10.2010 13:19
Добре ще го направя макар и със сълзи в очите. Ама преди това ще кажа още много неща. :D
цитирай
14. blogena - да не си посмял да се деактивираш!!!
03.10.2010 13:25
такъв кеф няма да им правиш
ще оцелеем, вервай ми :)

"11. анонимен - леле колко си жалка (("

това, че не знам коя си не те прави по-малко жалка ;)
цитирай
15. smani - blogena
03.10.2010 13:32
Налага се да оцелеем, ей така на инат! :)
Мани, мани много злоба пак напира. И ми се струва, че анонимните идиоти при теб и при мен са едни и същи.
цитирай
16. kosara2008 - оставаш!хоук!:)
03.10.2010 13:46
въпрос на избор е, ако имаш вътрешна потребност,така е, но
ти
имаш
тук
своя, ниша,място,кът...където с удоволствие четем...приятно е при теб,

а иначе какво,всеки ежедневно открива гаднярите и аз изтрещявам понякога, посвещавам и песен, текст,коментар и се скриват в дупките си, за известно време и пак...виртуал, реал се е тая,

трима човека да има с моето светоусещане, това ми стига:) и си се кефа, опитай и
модерирацийка за анонимите, това е :)

цитирай
17. tanyarisemova - и аз се питам същото понякога?
03.10.2010 13:48
и аз се питам същото понякога?
цитирай
18. hristo27 - Добре ще го направя макар и със сълзи ...
03.10.2010 13:50
smani написа:
Добре ще го направя макар и със сълзи в очите. Ама преди това ще кажа още много неща. :D


Не го прави заради кефа на някой и друг анонимомалоумник.
Не си заслужава!
цитирай
19. kass - smani
03.10.2010 13:50
струва си Стани, и какво ако не си блеснал всеки път, и какво ако само си правиш лав с дргите или просто си отворил някаква тема, добре или лошо написана...Майната им на анонимните...
цитирай
20. pin777 - В блог бг се 'вижда' всичко, което се случва в държавата.
03.10.2010 13:51
Или поне една доста голяма част от случващото се. Това е позитивния елемент на тази така да я наречем изява. Изява на мислите и чувствата на доста интересни, а и не дотам интересни хора и персонажи. Както казахте някой от тях си влизат като анонимни. Ноо както е казал един наш съвременник '' Разни хора - разни идеали ... ''.
И в тоя ред на мисли мога да заключа, че едни намират даден потребител за интересен други пък - втори и трети и т.н.т.
Има и негативи - разни хейтъри и обидени блогъри, а и други 'странични' наблюдатели влизащи да леят на воля мозъци и разсъждения, недотам съвпадащи с общоприетия тон и 'нормално' разбиране на нещата.
Отностно това, кое прави впечатление на хората и кое не, доста си е относително и си е както живота в момента - апатия и липса на интерес към всичко.
И в заключение мога да напиша - 'риска на професията ', като искаш да застанеш на една 'трибуна' трябва винаги да си подготвен за поразмекнатите домати и развалените яйца.. :D

цитирай
21. smani - kosara2008
03.10.2010 13:55
Много силни думи kosara! Благодаря ти от сърце. Истинска подкрепа! Оценявам! Има хора, за които мога да кажа, че е удоволствие да ги познавам, макар и виртуално. :)
цитирай
22. smani - tanyarisemova
03.10.2010 14:03
И какво.. Май си 50 на 50, да бъде или да не бъде. :)
цитирай
23. анонимен - Мой коментар за анонимниците
03.10.2010 14:03
Обратно към блога | Предишен постинг | Следващ постинг
28.09 07:20 - ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ЗА АНОНИМНИЦИ
Автор: petgen Категория: Поезия
Прочетен: 98 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 28.09 18:15




Когато твоята територия,

на едно кликване време далечна от моята,

ми засече в бавния нет;

когато мисълта, тряснала в глухото междуредие

на цял полк табу-та,

мине границата на търпимото „опитай отново“;

когато гласът ти,

по-нисък от мравчин глас, залее позволеното ти

пространство с непозволеност;

когато грейнеш червеникаво горд в безлична разплутост,

не дерибействай анонимно

в крещящото си безмълвие, не се хаби.

Неуязвима е моята територия, в която ме бранят

три удивителни, запетайки и точки -

от звучни по-звучни...

Ще те оглушат с верността си, непозната ти.

Затова си хващай дисагите и кръгом...

Ще се побереш в преизподнята си

такъв безбуквен и безпрепинателен.

Пътувай.
цитирай
24. smani - Не си заслужава, сигурно е така. Благодаря за подкрепата!
03.10.2010 14:08
hristo27 написа:
smani написа:
Добре ще го направя макар и със сълзи в очите. Ама преди това ще кажа още много неща. :D


Не го прави заради кефа на някой и друг анонимомалоумник.
Не си заслужава!


Новата дума анонимомалоумник е оригинална и идеално им приляга.. :)
цитирай
25. smani - kass
03.10.2010 14:16
Ива аз за блясването всеки път не се тревожа особено. Даже ако е в категория политика става прекален екшън с елементи на трилър.., така че мерси за славата..
Но сериозно си зададох въпроса струва ли си? Сега ви чета мненията и ще мога да си отговоря впоследствие, надявам се. :)
цитирай
26. smani - pin777
03.10.2010 14:24
Точно апатията и липсата на интерес, като че ли дават възможност за изява на анонимомалоумниците /новата дума на hristo27/. Само тогава могат да бъдат забелязани.
А иначе за доматите и развалените яйца, спор няма, задължителни са; знам го от опит, особено в категория политика. :)
цитирай
27. smani - 23. анонимен - Мой коментар за анонимниците
03.10.2010 14:29
Невероятно е! Благодаря, че сподели!!! :)
цитирай
28. анонимен - Изчезни! Тъпа си. Пуснала си темата ...
03.10.2010 15:06
Изчезни! Тъпа си. Пуснала си темата за да те забележат:(
цитирай
29. vandela007 - !
03.10.2010 15:18
Бях чела някъде сентенция (по памет цитирам): "Не обръщай внимание на тези, които хвърлят по теб. Те нямат друг начин да те достигнат."
Пиши за нас, които те четем и харесваме.
Хубав ден!
:)))
цитирай
30. krassko - Просто си психясал :)))
03.10.2010 15:36
Почти всеки като навърши госина в блога и тръгва да го трие. Това не е от блога, а е тенденция н световен мащаб. Около 70 % от блогърите го правят. Най смешното е, че и аз го направих въпреки че го знаех. Просто бях като откамен в този момент и не щях никого да слушам.

ПП. Специалистите казват че е на психическа основа, но не знаят причините.

цитирай
31. lado - Ужас! Как успя да събереш толкова ...
03.10.2010 16:01
Ужас! Как успя да събереш толкова минуси? Кому е нужно да се проявява анонимно с минуси? Не разбирам...
цитирай
32. smani - Благодаря! Добра идея ми даде. Много по-добре е да се пише за нещо, отколкото за нищото! Поздрави! :)))
03.10.2010 16:15
vandela007 написа:
Бях чела някъде сентенция (по памет цитирам): "Не обръщай внимание на тези, които хвърлят по теб. Те нямат друг начин да те достигнат."
Пиши за нас, които те четем и харесваме.
Хубав ден!
:)))

цитирай
33. smani - krassko
03.10.2010 16:17
Щом е тенденция в Световен мащаб няма от какво да се притеснявам. Не съм само аз нали.. :)
цитирай
34. roza17 - smani,
03.10.2010 16:20
Има една сентенция - "Прави каквото трябва, а да става каквото ще".
Всички сме тук доброволно и това, че има хора, които не те харесват няма абсолютно никакво значение.
Преди години бях съкрушена от една мръсна история. Срещнах учителя си по химия няколко дни след като ми се беше случила. Той ме поздрави не както обикновено, а буквално ме прегърна и ми каза - Моето момиче, ти си много свестен човек, щом мръсниците се опитват да те окепазят. Не се притеснявай, няма как да те харесват всички. Тези, които не те харесват, каквото и да направиш - пак ще те мразят. Не си губи времето да ги убеждаваш в правотата си по никакъв начин. Гледай тези, които те уважават и те обичат. Това са твоите хора.
Така и направих. Не тръгнах да съдя , не тръгнах да отговарям в медиите. Просто се усмихнах на моя учител, който беше достатъчно мъдър, за да ме извади от дълбоката депресия и продължих напред.
Ти си умно момче - просто се усмихвай и давай с пълен напред!
цитирай
35. smani - lado
03.10.2010 16:20
Споко все още съм далече от рекорда си: - 26! Ако се постараят може да има нов рекорд.

Анонимните доколкото знам не могат да гласуват за постинг.
цитирай
36. smani - roza17
03.10.2010 16:30
Прекрасен коментар и много искрен, оценявам го.
Безспорна житейска истина - "Тези, които не те харесват, каквото и да направиш - пак ще те мразят." Само във филмите има изключения. :)

Благодаря Роза и аз ти пожелавам само пълен напред! :)
цитирай
37. blogena - охо :))
03.10.2010 16:38
аз съм по ;)

+ 9 / - 65 :))

бях го прибрала малко да се махта от първа :)))
хванаха се на въдицата
цитирай
38. smani - blogena
03.10.2010 16:46
Е това кърти, направо нов рекорд. :)
цитирай
39. mileidi46 - :)))
03.10.2010 16:57
Pravi tova,koeto iska6 i xi4 ne obru6tai vnimanie na ne6tastnizite skriti v xrastalazite...
neka si kqfkat!!
Pozdravi..
цитирай
40. smani - mileidi46
03.10.2010 17:00
Ще се възползвам от съвета Милейди. :)
цитирай
41. blogena - ха ха
03.10.2010 18:03
12. blogena - брей тия модератори явно се гъбаркат с мен :))
18:02 втори постинг ще се наложи днес да си крия
хората се изкилват да се пънат да са на първа
пък те точно мойте бълвочи слагат :)))
блякс
цитирай
42. анонимен - ПРАВИЛО:
03.10.2010 18:41
КОЙТО ГО Е СТРАХ ОТ МЕЧКИ ,НЕ ХОДИ В ГОРАТА ЗА ГЪБИ!
КАТО ТЕ Е СТРАХ И НЕ ПОНАСЯШ "АНОНИМНИТЕ"---ОТКАЖИ СЕ!
СПОДЕЛЯЙ С МАМА И ТАТКО, ЗА ТЯХ ---ВИНАГИ ЩЕ ИМАШ ПРАВО!
КАКВО,ПЪК ТОЛКОВА??!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
43. анонимен - Какво дебелоочие, какви панаири!
03.10.2010 23:24
Човекът който пише най-много анонимни коментари и то най-гадните си направил
постинг да се жалва от анонимни (((((
Който не иска анонимни да си смени модерацията, защо не я смениш? Фалшив си
и всеки по-наблюдателен ще го види.
цитирай
44. анонимен - Ако мога да гласувам и аз ще дам отрицателен вот за тебе и блогена
04.10.2010 00:25
На кой му е по-голям кьорсуратлъка нека другите хора да кажат щом толкова отрицателни гласа имате означава че не ви харесват хората.
цитирай
45. solbergbg - хахаха май засегна обществото на ...
04.10.2010 08:48
хахаха май засегна обществото на анонимните комплексари оп исках да кажа коментатори :P
цитирай
46. vishnichka - Привет, Смани,
04.10.2010 09:22
според специалистите този ни начин на виртуално общуване като нещо съвременно, ново и предизвикателно е нормално да ни увлече за известно време...но ако това не се преодолее до към три години, започва да се превръща в проблем за психиката дори и на напълно в ред, интелигентните и учени хора...Въпреки че, говорим за виртуал, проблемите, които всеки преживява са реални и според мен често изкривяващи самооценката ни (забелязала съм, че блогърите не обичат критиката, дори градивната и добронамерената), а и вероятно вниманието и оценката, която имат другите за нас навън ... иначе защо ще висим тук, да се "споделяме", ако има с кой да го правим на задушевна и уютна маса. Така постепенно човек зацикля между еднаквосмисловите тематични блогърски вълни, които се появяват всяка година, тазгодишната наистина е доста агресивна, и не само анонимната, но и регистрираната! Освен, че загубих блога си за няколко минути бъг, често си казвам, че вече не си струва чак толкова усилието да имаш блог... в един момент започваш да се повтаряш, както ти, който пишеш, така и тези, които четеш, затова се получава тичането по диагонал през постингите, защото там са нещата, които вече знаем. И започваш понякога да усещаш скука, а впоследствие ще си дадеш сметка, че си спрял и да се развиваш духовно. Да не говорим, ако решиш да сметнеш времето си за писане, четене, коментиране, ще се получат цифри, които ще ти подскажат колко много си живял в този вирутален и леко измислен свят, уви...крайно време ще е разумният да се запита за смисъла на всичко това, какво дръвче е посял и какъв плод е добил...
Хубава седмица от мен, друже!:)))
цитирай
47. smani - :D
04.10.2010 12:18
Анонимни "сладури" негативизма, който носите у себе си е ваш проблем! Пожелавам ви повечко добри мисли да ви спохождат в живота!!! :)))
цитирай
48. smani - Здравата се разбръмча кошера с оси! :)))
04.10.2010 12:20
solbergbg написа:
хахаха май засегна обществото на анонимните комплексари оп исках да кажа коментатори :P

цитирай
49. smani - vishnichka
04.10.2010 12:26
Виши прекрасен коментар, както всеки твой разбира се! Мисля си, че този постинг нямаше да го има ако повечето блогъри бяха от твоето ниво.
Благодаря за споделеното и успешна седмица! :)
цитирай
50. анонимен - Лошо, много лошо!
04.10.2010 13:28
Ти разделяш хората а хвалбите ти са лицемерни и фалшиви. Дявол!
цитирай
51. smani - 50. анонимен
04.10.2010 18:00
Нидей рива! :D
цитирай
52. анонимен - Па Дьо Дьо
04.10.2010 19:35
Нидей рива! :D
Иди удари някоя чалгарка и ша са упрайш Липсата на секс води до късогледство
Ти затова се надничаш в баките на старите войници ХАХАХА!!!!!
цитирай
53. анонимен - Абе ти да не си обратен?
04.10.2010 20:41
Като жена си се разревал из целия блог. Какво толкова ти направиха анонимните я дай да видим или се правиш на ощипана госпойца за да та ощипе някой истински
Ако си педал изчезвай!
цитирай
54. анонимен - Изобщо не си струва страданието да го имаш тоя блог
04.10.2010 21:10
Най-добре го мани и си свиркай без него Послушай ме
цитирай
55. mglishev - Мда,
20.10.2010 02:27
това с анонимните е досадно.

Всъщност blog.bg не е точно блогосфера. Това е малко по-индивидуализиран форум, струва ми се.

Всетъки, да имаш блог е хубаво, но вероятно в wordpress или blogger. Моя блог смятам да го местя, та да се разнообрази аудиторията. А и обикновено споделям новите си постинги през профила във Фейсбук, та барем някой прочете.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1664237
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930