Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 10:01 - Не искаме ли ГЕРБ идва БСП
Автор: smani Категория: Политика   
Прочетен: 8772 Коментари: 40 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Част от средно статистическия избирател, определил се като дясно мислещ, се дразни от настоящата политическа ситуация. В интерес на истината да припомня картината от близкото минало - отношения с Европейския съюз на ПАУЗА, европари за България на СТОП.  Ако го нямаше субекта, дразнител каква щеше да бъде политическата сцена сега – безкрайно слаба синя опозиция, съмнителни и леко смущаващи други партии, успяли да влязат в парламента и управляваща силна червена партия, прегърнала братски Доган. Прекрасни условия за полуслучване, полуживот или как социализмът в България оцеля и след 10 ноември 1989г. Това ли е по-добрия вариант? Долавям, че някои са склонни да го изберат, само и само да го няма дразнещото ги настоящо управление. Оказва се, че ние еволюираме или мутираме /зависи от гледната точка/ в годините на демокрация и провеждането на демократични избори. В началото се разделихме на две и бяхме категорично за едните и против другите; след това бяхме гневно против и дойде трета възможност. Благодарение на традиционното ни „против”, сега може да се окажем в абсурдната ситуация-против всичко и всички. Не смятате ли, че това е лукс??? Операционната ни система вече позастаря, а честно казано не се виждат мераци за ъпдейт в близкото бъдеще. Така излиза, ние сме само против, пълно отрицание. Ние сме против себе си. Автоагресия, мазохизъм, балканска лудост, българска тръпка – какво се случва!?  На този етап ГЕРБ продължава да бъде единствения влак, различен от червения, /прикачил силно ръждясалите два сини вагона/ който е способен да се движи и то в правилната посока. Ако не се бяхме качили на този влак, другия червения веднага щеше да потегли, както той си знае. Не е вярно, че БСП са в криза, ще се разцепят и са слаби. Вярвате ли на това? Такава партия разпада ли се лесно, някога да е била слаба??? Напротив, винаги е готова и има огромен хъс и потенциал да управлява. Не искаме ли ГЕРБ, от Позитано веднага ще поемат кормилото на властта. Така може да си прекараме още 20 години в нещо като демокрация, нещо като капитализъм, нещо като преход. Мазохистичното настроение и очакване за пореден провал може с лека ръка да върне големите червени играчи обратно във властта. Опциите в информационните технологии и виртуалната среда не са лукс, многобройни са и предлагат различни варианти, въпрос на вкус е да избереш една или няколко от тях. Опциите в реалността са ограничени до минимум и рядко са такива, каквито бихме искали да бъдат. Преди изборите и сега на политическата сцена има два варианта. Защо има само два варианта и защо точно тези два варианта? Отговорът се съдържа в пътя изминат от нас по един или друг начин; правилен или не, той ни доведе до тук. Имаше водачи през цялото време, ние ги следвахме, понякога мълчаливи, понякога шумни и емоционални. Винаги си имахме и резервната позиция на наблюдатели, на собствената си съдба. Всичките ни действия и бездействия, пораждаха ефекти, а те от своя страна други действия. Сега фактите са такива, каквито са с любезното съдействие на ефектите от уникалния ни стил на ходене по пътя. Логика, нищо лично. Няма харесване, няма симпатия, няма пристрастие и емоция от началото на 90-те. На практика алтернативата е важен аспект в индивидуален план и още по-важен в обществен. Липсата й означава спиране в развитието на обществото. Какво означава алтернатива и колко е важно, че все още я имаме е необходимо да се осъзнае обективно, а не емоционално. Нехаресването на алтернативата, също не е оправдание, че такава не съществува. Какво означава алтернатива – НАЛОЖИТЕЛНА НЕОБХОДИМОСТ ДА СЕ ИЗБЕРЕ САМО ЕДНА ОТ ДВЕ ИЛИ НЯКОЛКО ВЗАИМНО ИЗКЛЮЧВАЩИ СЕ ВЪЗМОЖНОСТИ. Няма място и време за раздразнение, претенции от несъществен характер, симпатии или антипатии. Такъв лукс могат да си позволят общества, които нямат зад гърба си 20 години на полудемокрация, полукапитализъм, полупреход, полуопозиция. Категоричното „против” тук и сега означава категорично за червеното влакче. Логично е! Факт е! Ако не ни харесва можем да се сърдим на себе си.


Тагове:   герб идва бсп,


Гласувай:
12



1. vmir - Марката "не искам" се наложи като класика в жанра
18.10.2011 10:47
за връщане и задържане БСП на власт.
цитирай
2. svet2011 - ГЕРБ са поредното разочарование за ...
18.10.2011 11:00
ГЕРБ са поредното разочарование за бедния народ!!!
цитирай
3. blackpredator - Малко не схванах,
18.10.2011 12:03
Каква е разликата между ГЕРБ и БКП?
Почти всички симптоми на тоталитарно-милиционерският тумор са вече налице.
Очаквам, след Плевналиев Член Първи!

По-алено влакче от това, здраве му кажи...
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Мисля като теб, Smani!
18.10.2011 12:15
На тези избори, нямаме избор. Не погледнем ли фактите грубо откровено, колкото драстични и отчайващи да са, не стъпим ли здраво на земята, просто ще се отвори и ще ни погълне. Т.е, ще завлече България в миналото. Положението е трагично, но "още може". И така, до бездната. Нищо не е безгранично. Освен глупостта. Поздрави!
цитирай
5. smani - vmir
18.10.2011 12:32
Пивет! Наистина отрицанието се наложи като класика и за съжаление работи. Ще цитирам твой коментар, който много ни приляга:

"Мнозина нашенци гледат на държавата както дете гледа на играчката си, която иска да счупи."
цитирай
6. smani - svet2011
18.10.2011 12:36
Бедността си има история и тя започва много преди ГЕРБ.
цитирай
7. smani - Малко не схванах,
18.10.2011 12:39
blackpredator написа:
Каква е разликата между ГЕРБ и БКП?
Почти всички симптоми на тоталитарно-милиционерският тумор са вече налице.
Очаквам, след Плевналиев Член Първи!

По-алено влакче от това, здраве му кажи...


Ако това е така отговорността в немалка степен е наша.
"Имаше водачи през цялото време, ние ги следвахме, понякога мълчаливи, понякога шумни и емоционални. Винаги си имахме и резервната позиция на наблюдатели, на собствената си съдба. Всичките ни действия и бездействия, пораждаха ефекти, а те от своя страна други действия. Сега фактите са такива.."
цитирай
8. vishnichka - Смани,
18.10.2011 12:41
изключително точно и изчерпателно заглавие...
Подкрепям позицията ти и в поста!
цитирай
9. smani - malchaniaotnadejda7
18.10.2011 12:54
Привет! Глупостта..може би на нея се крепи света. Поне е в основата на това да има несполучлив договор между управлявани и управляващи.
цитирай
10. smani - :) Благодаря Вишни!
18.10.2011 12:58
vishnichka написа:
изключително точно и изчерпателно заглавие...
Подкрепям позицията ти и в поста!

цитирай
11. linkuln - Не разбирам...
18.10.2011 16:02
какво толкова се плюе политиката на Герб? И изказвания от рода на "хората не ядат асфалт", всякаш транспортът който им доставя храната в магазина се извършва с космически кораби... Народът забравя за причинно следствената връзка ли или греша?
Поздрави за поста, много точно, не съм съгласна само с това за полукапитализма - не мисля че нашата държава някога е била капиталистическа, нито полукапиталистическа, може би много зле разбран капитализъм :)
цитирай
12. smani - linkuln
18.10.2011 16:23
Благодаря!
Зле разбран капитализъм или по скоро зле реализиран капитализъм! :)))
цитирай
13. demonwind - 11. linkuln
18.10.2011 18:08
Наистина "Хората не ядат асфалт" е много относително понятие. Правилното трябва да бъде "Хората няма да ядат асфалт", защото в момента асфалта се полага с пари от резерва, които ЕС почти сигурно (на 99 %) НЯМА да ни възстанови. Остава да се надяваме на единия процент и благосклонността на ЕС, но предвид ситуацията в кацата без дъно на юг от нас шансът ни клони към минус безкрайност. Голият задник ще лъсне след парламентарните избори, когато (най-вероятно) Бате Гойко ще сдаде властта. На когото и да я сдаде, онзи ще е обречен, ако ще да е Далай Лама. Дано поне сега договори милиардите за новата финансова рамка до 2020 г., че иначе остава единствено да се надяваме на 2012... ;)
цитирай
14. ran - готов съм да се съглася, че ГЕРБ е единствения влак,
18.10.2011 18:46
когато отговориш на някои въпроси:
- каква е посоката на ГЕРБ и защо да е правилната?
- има ли достатъчно електорат БСП за да спечели властта?
- защо реши, че има само два варианта?
- като е грешка, че сме следвали водачи, защо да следваме Борисов?
- посочи ми големи червени играчи, които сега са извън властта?
цитирай
15. ok3223 - Герберастчета, герберастчета...
18.10.2011 18:51
Та вие се оказахте много, ама много по лоши от БСП и много по-гладни и жадни за кокали. Магистралите са инкубатори за милионери. Откъде дойдоха новите 120 милионера, откакто ГЕРБ е на власт. От магистралите и контрабандата.
Герб е бала от боклуци. Бала от ренегати и дегенерати, боклука на всички партии, затова сте толкова жалки като кадрови състав.
Какво е лошото на БСП. По кадрови състав и компетенции са 3 пъти по- добри от вас. Управлението им 5 пъти по-добро от герберското.
Икономиката беше във възход, излишък огромен, заплатите и пенсиите растяха, безработицата 7%. За нова година премии, за пенсионерите по 150лв. И това въпреки мизерствата на Доган и Симо Ментата, които пречеха и далаверстваха непрекъснато.
Това не се хареса на мутрите и дойде ТОЛЯМАТА МУТРА, която докара със своите кукловоди държавата до днешното жалко положение.
ТАКАВА Е ИСТИНАТА ДРАГИ ГЕРБЕРАСЧЕТА.
цитирай
16. kass - Смани,
18.10.2011 19:59
Преди години СДС казваше същите думи "ако не гласувате за нас - гласувате за БСП", но народа не избра БСП, а НДСВ... Когато някой казва "Гласувайте за нас, защото инак идват БСП" сякаш казва "ние сме по-малкото зло", демек признават си, че са зло :))))... само че видиш ли по-малко... Работата на партиите не е да плаши хората с "гласувайте за нас или лошо ви се пише...", а да представя и следва своята програма, единствено и само оценката на работата им ще накара хората да гласуват за тях... Не е вярно, че няма кой да замести ГЕРБ и че нямаме избор, има достатъчно партии и ничия политика измежду тях не е кой знае колко фрапантна - все същите разбити улици, все същите нормативи препъващи бизнеса, все същите монополисти и т.н. и т.н. ... Когато едно правителство не се справя с всичко това е смешно да ни плаши, че ако не гласуваме за него ще ни споходи нещо по-лошо... :)))...
Поздрави!
цитирай
17. анонимен - Така е, подкрепям!
18.10.2011 20:13
Имам много забележки срещу ГЕРБ. Страшно много. Но алтернативата е опасна.
цитирай
18. ran - Или ГЕРБ, или никой! :)
18.10.2011 21:04
katana написа:
Имам много забележки срещу ГЕРБ. Страшно много. Но алтернативата е опасна.


Това се превръща в религия.
Може ли някой да ми обясни колко е опасна БСП с 14-те си процента, които се повишават непрекъснато покрай нескопосното управление на герберите. Комунистите дори не си и помислят да взимат властта - те чакат излизане от кризата и да седнат наготово.
Но не сме на парламентарни избори. Та, какво му е опасното на комунист-президент (невъзможно, според мен) и няколко кмета, които и така имат запазено място във властта?
цитирай
19. анонимен - Ииииииии, ти пък! Бойко акбар! :-))))) Не е така. Да предположим, че ГЕРБ загуби
18.10.2011 21:18
18. ran - Или ГЕРБ, или никой! :)
ran написа:
katana написа:
Имам много забележки срещу ГЕРБ. Страшно много. Но алтернативата е опасна.


Това се превръща в религия.
Може ли някой да ми обясни колко е опасна БСП с 14-те си процента, които се повишават непрекъснато покрай нескопосното управление на герберите. Комунистите дори не си и помислят да взимат властта - те чакат излизане от кризата и да седнат наготово.
Но не сме на парламентарни избори. Та, какво му е опасното на комунист-президент (невъзможно, според мен) и няколко кмета, които и така имат запазено място във властта?

Въпреки, че парламентарните избори са след 2 години. Липсата на квалифицирано мнозинство ще сбере нещо подобно на тройката. А тяхната попара сме я яли. Мислиш ли, че Доган ще промени манталитета на ДПС? Ще стане честен спонтанно? Не мисля. Всъщнаст, общинските съвети ще са доста шарени.
цитирай
20. boristodorov56 - Рапоня не е трета възможност.
18.10.2011 21:48
Той е опит да се подмени едната. В началото той искаше марката СДС - нали се помни този факт - за да играе ролята на антикомунист и десничар.
Кой би твърдял днес, че той е такъв?

Понякога е редно да си задаваме въпроса кой е по-малкото зло Герб или Бсп - за да стигнем до извода, че те са двете страни на една и съща монета.
цитирай
21. kass - katana
18.10.2011 21:52
И аз да се намеся, ако може де :)...
Яли сме доста попари katana, и тази дето я ядем сега не е по-малко гореща и лютива. Дали ще има коалиции или някоя партия ще възкръсне предстои да видим, но всеки случай дайте да си търпим този и онзи, че кой знае какво може да стане си е живо малодушие според мен. Подкрепям Ран само в едно, че никоя партия не бива да има абсолютна власт, а за ГЕРБ пък съм дори напълно сигурна... :)))...
цитирай
22. bgjunak3 - Viva La Revolucion :-)
18.10.2011 21:56
Всяка революция започва първо в главите на хората. Станахме свидетели как социалните мрежи допринесеха за реалните революции навсякъде по света. Те не са ги предизвикали - те вече са били факт в съзнанието на хората от социалните мрежи. А социалните мрежи само спомогнаха за тяхното реализиране.

В България ситуацията е друга... наближават избори... дали ако не революция, то поне обединение и консолидация на вота за президент ще стане факт? Е това ще разберем на 23-ти със сигурност! Поне засега едно е ясно - Светльо Витков като кандидат президент обединява социалното недоволство на хората срещу управляващата политическа върхушка независимо от кой цвят е тя. Хората, които ще гласуват за него са разочаровани от всички досега управляващи, а те растат не с часове, а със секунди... факт! Това личи най-добре по внушителната подкрепа във фейсбук към него спрямо всички останали кандидат президенти. И въпреки че медиите го игнорират, а социологическите проучвания го крият - неговата популярност продължава да нараства главоломно. Дали обаче социалните мрежи са достатъчни за да предизвикат един революционен вот, това ще покаже само времето! На нас ни остава само да се надяваме и да не губим надежда! Viva La Revolucion :-) !
цитирай
23. penchoan - За съжаление ГЕРБ се оказаха много ...
18.10.2011 21:58
За съжаление ГЕРБ се оказаха много по-некомпетентни от БСП. В момента държавата толкова е закъсала, че БСП ще се яви като по-малкото зло. Разбира се, ако РЗС и Атака повишат влиянието си, БСП няма да може да диктува положението. Оставането на ГЕРБ на власт е катастрофално за държавата.
цитирай
24. ran - 19. katana - Ииииииии, ти пък! Бойко акбар! :-))))) Не е така. Да предположим, че ГЕРБ загуби
18.10.2011 22:53
Амин, Катана!
Напомни ми следващия път да не ти задавам сериозни въпроси.
цитирай
25. анонимен - Ама аз си казах. Значи, така е конструирана системата, че да държи червеното на власт.
18.10.2011 22:54
kass написа:
И аз да се намеся, ако може де :)...
Яли сме доста попари katana, и тази дето я ядем сега не е по-малко гореща и лютива. Дали ще има коалиции или някоя партия ще възкръсне предстои да видим, но всеки случай дайте да си търпим този и онзи, че кой знае какво може да стане си е живо малодушие според мен. Подкрепям Ран само в едно, че никоя партия не бива да има абсолютна власт, а за ГЕРБ пък съм дори напълно сигурна... :)))...

Аз съм оптимист по няколко причини. Тяхната конструкция изчерпи ресурсът си. Отслабена е. В идните 2 години трабва да сме много глупави, ако не се възползваме от слабостта на системата. Лично аз съм намерил много слаби места.
цитирай
26. анонимен - Напротив, но ми се струва, че мястото за тях не е тук.
18.10.2011 22:55
ran написа:
Амин, Катана!
Напомни ми следващия път да не ти задавам сериозни въпроси.

цитирай
27. smani - demonwind
19.10.2011 08:47
2012 e изход за човечество от цялата сгрешена работа!
цитирай
28. smani - ran
19.10.2011 08:49
Отговорите на въпросите са очевидни. А друга алтернатива аз не виждам, който вижда такава нека има куража да я сподели.
цитирай
29. smani - ok3223
19.10.2011 08:55
Може, на никой не си натрапвам мнението, освен това не съм гербер. Опитвам се да бъда обективен.
цитирай
30. smani - Привет Ива!
19.10.2011 08:57
kass написа:
Преди години СДС казваше същите думи "ако не гласувате за нас - гласувате за БСП", но народа не избра БСП, а НДСВ... Когато някой казва "Гласувайте за нас, защото инак идват БСП" сякаш казва "ние сме по-малкото зло", демек признават си, че са зло :))))... само че видиш ли по-малко... Работата на партиите не е да плаши хората с "гласувайте за нас или лошо ви се пише...", а да представя и следва своята програма, единствено и само оценката на работата им ще накара хората да гласуват за тях... Не е вярно, че няма кой да замести ГЕРБ и че нямаме избор, има достатъчно партии и ничия политика измежду тях не е кой знае колко фрапантна - все същите разбити улици, все същите нормативи препъващи бизнеса, все същите монополисти и т.н. и т.н. ... Когато едно правителство не се справя с всичко това е смешно да ни плаши, че ако не гласуваме за него ще ни споходи нещо по-лошо... :)))...
Поздрави!


Кой може да замести настоящите? Май само аз не съм в час! :)))
цитирай
31. smani - katana
19.10.2011 09:02
Благодаря! :)
цитирай
32. smani - :)
19.10.2011 09:09
boristodorov56 написа:
Той е опит да се подмени едната. В началото той искаше марката СДС - нали се помни този факт - за да играе ролята на антикомунист и десничар.
Кой би твърдял днес, че той е такъв?

Понякога е редно да си задаваме въпроса кой е по-малкото зло Герб или Бсп - за да стигнем до извода, че те са двете страни на една и съща монета.


Рапоня.. запазена марка на Боркич. :)
цитирай
33. smani - bgjunak3
19.10.2011 09:16
Фейсбук избори не прави, поне не в България! :)))
цитирай
34. smani - penchoan
19.10.2011 09:19
Не съм съгласен, че държавата е закъсала. Примери за закъсала държава има, но ние не сме сред тях. Държавата стои стабилно, хората са бедни и плащат цената!
цитирай
35. linkuln - БСП компетентни.... забавно :)
19.10.2011 10:15
По добри народо-психолози... даааа!
Защото по голяма част от хората не желаят да им се плаща за това което са заработили, а подаяния, бонуси и т.н. и не забелязват че като им се дава паста за която не са си мръднали пръста да заслужат им измъкват пържолата за която са превивали гръб цял ден. Който има ум вече го е разбрал... който не е ... ами заслужил си го е...
От политиците искам да се грижат за страната, за себе си мога сама да се грижа!
Заставам твърдо за smani(34 ком.) Поздрави!
цитирай
36. ran - а-а, разбирам,
19.10.2011 10:39
smani написа:
Отговорите на въпросите са очевидни. А друга алтернатива аз не виждам, който вижда такава нека има куража да я сподели.


поредния герб-религиозник, който дори няма идея как да си защити възгледите.
Алтернативите са много - Кунева, Витков, Сидеров. За общините - да не говорим.
цитирай
37. zaw12929 - Стига уплаха! ГЕРБ печелят беза...
19.10.2011 17:54
Стига уплаха! ГЕРБ печелят безапелационно! С всички средства. Какви мутри са, ако не направят всичко възможно и дано!!!
цитирай
38. penchoan - Не съм съгласен, че държавата е з...
19.10.2011 19:37
smani написа:
Не съм съгласен, че държавата е закъсала. Примери за закъсала държава има, но ние не сме сред тях. Държавата стои стабилно, хората са бедни и плащат цената!


Не съм съгласен, че държавата е стабилна. Следващата година ще има нови орязвания на бюджета или търсене на заем от МВФ. Безработицата продължава да расте и е над 20%. Не случайно резултатите от преброяването се крият от управляващите. Има нулев растеж на икономиката и само чрез шокова инфлация се пълни бюджета. Контрабандата е държавна политика и взема чудовищни размери. Правителството няма да издържи до парламентарните избори.
цитирай
39. smani - а-а, разбирам,
20.10.2011 08:53
ran написа:
smani написа:
Отговорите на въпросите са очевидни. А друга алтернатива аз не виждам, който вижда такава нека има куража да я сподели.


поредния герб-религиозник, който дори няма идея как да си защити възгледите.
Алтернативите са много - Кунева, Витков, Сидеров. За общините - да не говорим.


Чак религиозник.. ха, ха, ха. Не отговорих, защото трябва да дъвчем едно и също нещо, което е известно и очевидно.
А примерите за алтернатива..не знам, ама не ми звучи сериозно.
цитирай
40. smani - Не е много сигурно.
20.10.2011 08:54
zaw12929 написа:
Стига уплаха! ГЕРБ печелят безапелационно! С всички средства. Какви мутри са, ако не направят всичко възможно и дано!!!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: smani
Категория: Политика
Прочетен: 1665725
Постинги: 273
Коментари: 5997
Гласове: 12096
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930